Ah, je gaat voor een commerciele functie bij Unilever en onze Min-Pres achterna?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik wil het enorme prestige dat de Oudheid nog altijd heeft gebruiken om miljonair te worden.
Drinkze!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:03 schreef Voorschrift het volgende:
Hah, en waar Voorschrift weer afscheid neemt, den bar wacht.![]()
Prettig Pinksteren nog allen!
quote:
Ben ik zo doorzichtig?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, je gaat voor een commerciele functie bij Unilever en onze Min-Pres achterna?
Uhh, ik vroeg je watquote:
Idem dito!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:03 schreef Voorschrift het volgende:
Hah, en waar Voorschrift weer afscheid neemt, den bar wacht.![]()
Prettig Pinksteren nog allen!
Waar deed jij dat?quote:
Dat levert je echter geen miljoenen op.quote:
Dat denk ik ook. Ik wil daarnaast literair huurmoordenaar worden.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat levert je echter geen miljoenen op.
Het is nog altijd even onverdiend.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb nog altijd veel bewondering voor TitusPullo.
En ik voor je slijmvaardighedenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb nog altijd veel bewondering voor TitusPullo.
quote:
Dat ben ik al:quote:Op maandag 13 juni 2011 00:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik wil daarnaast literair huurmoordenaar worden.
Liefie, je maakt zelf zoveel taalfouten, dat je dan al lang gedood zou zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat ben ik al:
ik vindt
Daar stierf er weer één
Die stem is wel prachtig doorleefdquote:
Ik durf nooit naar concerten te gaan als ik van veel van die metalheads hoor over die mosh-pitsquote:Op maandag 13 juni 2011 00:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe dan:
Live trouwens een heel leuke band.
Welnee, ik ben een kei in taalquote:Op maandag 13 juni 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liefie, je maakt zelf zoveel taalfouten, dat je dan al lang gedood zou zijn
Hhahahaha, metal, metalquote:Op maandag 13 juni 2011 00:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe dan:
Live trouwens een heel leuke band.
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die stem is wel prachtig doorleefd
Ja, en daar zijn we het allemaal over eens... Zolang het maar geen NL isquote:
Nee hoor..quote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso snap ik niet hoe mensen een aversie kunnen hebben tegen een bepaald muziekgenre. Bijna alles is wel te waarderen als je er voor openstaat
Metalquote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso snap ik niet hoe mensen een aversie kunnen hebben tegen een bepaald muziekgenre. Bijna alles is wel te waarderen als je er voor openstaat
Techno, house, hardcore, hoe heet die zooi?? Nee, dank jequote:
Probeer er gewoon een keer naar te luisteren zonder aan je vooroordelen te denken.quote:
Och, jij maakt ook nog de nodige spel- en stijlfoutenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en daar zijn we het allemaal over eens... Zolang het maar geen NL is
Techno en House zijn ook wel chillquote:Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Techno, house, hardcore, hoe heet die zooi?? Nee, dank je
Dat is een leugen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef robin007bond het volgende:
Behalve hardcore dan.
Tja. Het verhaal over verschillende smaken , hè?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef robin007bond het volgende:
Behalve hardcore dan.
Maak je niet druk, ik heb je nooit op wat kunnen betrappenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, jij maakt ook nog de nodige spel- en stijlfouten
quote:
Een beetje hetzelfde als met kinderen en klassiek.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Het verhaal over verschillende smaken , hè?
Ik heb het uiteraard al beluisterd. Sommige metal-bands maken best goede nummers, maar die vallen dan niet onder metal, of zijn een mengelmoes.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Probeer er gewoon een keer naar te luisteren zonder aan je vooroordelen te denken.
Ik durf er om te wedden dat er een aantal nummertjes zijn die je kan waarderen..
Vast, en zeker in "the spur of typing". maar ik pretendeer niksquote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, jij maakt ook nog de nodige spel- en stijlfouten
Ach jaquote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard al beluisterd. Sommige metal-bands maken best goede nummers, maar die vallen dan niet onder metal, of zijn een mengelmoes.
Ik pretendeer slechts dat ik literair huurmoordenaar kon worden.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vast, en zeker in "the spur of typing". maar ik pretendeer niks
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef waht het volgende:
Hardcore vind ik dan weer wel acceptabel. Bij tijd en wijle.
Dat kan ook leuk zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Techno, house, hardcore, hoe heet die zooi?? Nee, dank je
Is geen "metal" meer, maar wel mooiquote:
Die bewonder ik. Gezien zijn welbespraaktheidquote:Op maandag 13 juni 2011 00:22 schreef TitusPullo het volgende:
Zo kan ik Antoine Bodar niet uitstaan.
Ooit zoiets gezienquote:
*RIL*quote:
Ik heb een hoop onzin gezien, maar ditquote:
Het is wat mij betreft niet gauw te gortig. Of het moet Jan Smit zijn of dat andere palingssoundquote:
Hij is een verheven gluiperd.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die bewonder ik. Gezien zijn welbespraaktheid
Sorry, ff nog wat wijn halen hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 00:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb een hoop onzin gezien, maar dit
Die zijn zo slechtquote:
hehequote:Op maandag 13 juni 2011 00:26 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb niet de aandoening die jij hebt
Heeft ook niets met rechts te makenquote:
Dat was niet spottend bedoeld, hoor.quote:
Het is ook wel druk. Maar 1 nummer nog wel te trekkenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij is een verheven gluiperd.
Vind je techno enz. echt leuk? Ik heb niet de aandoening die jij hebt, maar die muziek is mij al veel te druk.
Spotten zou jij nooit doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat was niet spottend bedoeld, hoor.
Niet eens nodigquote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik distantieer me er echt van
Ach snoetje tochquote:Op maandag 13 juni 2011 00:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet eens nodig
Distantieren moet je enkel doen bij zaken die verwarrend kunnen zijn bij buitenstaanders
ik schat de PvdDquote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef robin007bond het volgende:
Wat heb jij eigenlijk gestemd Whiskers?
Kusje d'r opquote:
Gaat je niks aan, niet-stemgerechtigdequote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef robin007bond het volgende:
Wat heb jij eigenlijk gestemd Whiskers?
Een schattingquote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat je niks aan, niet-stemgerechtigde![]()
Maar je hebt vast wel een idee
Dat zouden vrouwen moeten doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef robin007bond het volgende:
Wij mannen moeten ook een partij oprichten: Partij voor de Tieten
Zowel mannen als vrouwen kunnen die partij steunen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zouden vrouwen moeten doen.
Hoe is de klas bedeeld bij jou?
Doe dan maar:quote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kusje d'r op
Terug naar de easy listening disney muziek
Ik ondersteun de boodschap in video 1 ook nietquote:Op maandag 13 juni 2011 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe dan maar:
Niets persoonlijks, maar dat wist je al
Ach, ik ben niet tegen plastische chirurgie als een vrouw het wilt, dus ze hoeft er niet voor te strijden.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zowel mannen als vrouwen kunnen die partij steunen.
Vrouwen voor het behoud van hun borsten en mannen voor hun eigen belang natuurlijk
En uhh.. mijn klas dit jaar viel wel tegen
Haha, held!quote:
Maakt niet uit, tochquote:
quote:'IMF-hack was werk van een overheid'
Het IMF is vorige maand gehackt en de aanval was afkomstig van een overheid, claimt een persoon die bekend is met de cyberaanval. Er zouden grote hoeveelheden data door de hackers buitgemaakt zijn, waaronder e-mails van het IMF.
De hack bij het IMF zou 'geavanceerd' en 'grootschalig' zijn, bericht de New York Times. De hackers zouden enkele maanden toegang tot systemen hebben gehad. De aanval zou woensdag intern gecommuniceerd zijn, maar de financiële instantie heeft nog geen officiële verklaring uitgebracht. Het IMF zou nog onderzoek doen naar de omvang van de hack, maar volgens berichten zijn in ieder geval grote hoeveelheden e-mails buitgemaakt.
"Vorige week hebben we verdachte bestandsoverdrachten geconstateerd en uit het daaropvolgende onderzoek blijkt dat een desktopsysteem van het Fonds is binnengedrongen en gebruikt om toegang tot andere systemen te krijgen", liet chief information officer Jonathan Palmer weten in een e-mail aan personeelsleden. Volgens hem is er geen bewijs dat persoonlijke gegevens werden gezocht om fraude mee te plegen en hij raadt medewerkers aan alert te zijn.
De Wereldbank zou uit voorzorg de digitale verbinding met het IMF, die wordt gebruikt om informatie te delen, hebben verbroken. Een persoon die bekend is met de hack beweert volgens persbureau Bloomberg dat een overheid achter de cyberaanval zit, maar niet bekend is om welke overheid het gaat. De gegevens die de hackers hebben verkregen zijn mogelijk zeer gevoelig. Als afspraken met landen die in financiële moeilijkheden verkeren op straat of in verkeerde handen belanden, kan dit grote politieke gevolgen krijgen.
Bron: Tweakers.net
Je volgt hem op facebook?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit . Hij post trouwens nooit laat.
Wie is de niet-echte dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Zowel de echte als de niet-echte niet.
Hè? Die ziet er niet uit als JB.quote:
Nice!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef robin007bond het volgende:
Mijn Galaxy S heb ik wat opgevoerd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:44 schreef robin007bond het volgende:
Mijn Galaxy S heb ik wat opgevoerd![]()
[ afbeelding ]
Galaxy S 2quote:Op maandag 13 juni 2011 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb zelf mijn desire ook flink getweaked, maar wil nu weer een dualcore
Niet op een meet ofzo.quote:
Ja, maar in 2012 mag ik een quadcore uitzoekenquote:
Denk jij dat ik, met mijn zwakke maag, The Toolbox Murders zou kunnen verdragen? Een huisgenoot van me trekt hem op dit moment uit de kabel.quote:
Galaxy S III is ook al aangekondigdquote:Op maandag 13 juni 2011 00:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar in 2012 mag ik een quadcore uitzoeken![]()
Hou toch meer van Sense dan Touchwiz.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Galaxy S III is ook al aangekondigd
Gewoon MIUI er overheen flashen en je hebt nog iets veel betersquote:Op maandag 13 juni 2011 00:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hou toch meer van Sense dan Touchwiz.
Maar dat is persoonlijk
quote:
Hmm.. True.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:50 schreef robin007bond het volgende:
Die is ook voor Desire btw![]()
Wat let je?
Deze vraag mag ook door anderen beantwoord worden. Volgens mij is B_A al pleite.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:47 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Denk jij dat ik, met mijn zwakke maag, The Toolbox Murders zou kunnen verdragen? Een huisgenoot van me trekt hem op dit moment uit de kabel.
Truste EGquote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik draai op dit moment Luciferama van The Alan Parsons Project helemaal grijs. Helemaal.
SE zuigt echt balhaarquote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm.. True.
Het begon bij mij trouwens met de HTC cruze van mijn vader en toen mijn touch diamond.
Daarom ook voor de desire gekozen, in ieder geval geen SE voor mij
Alan Parsons Project is heel mooiquote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik draai op dit moment Luciferama van The Alan Parsons Project helemaal grijs. Helemaal.
Is gewoon tijdloze muziekquote:Op maandag 13 juni 2011 00:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alan Parsons Project is heel mooi
Eens.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:56 schreef GSbrder het volgende:
Dit is echt de road-song voor mij bij uitstek.
Oh godquote:Op maandag 13 juni 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://i660.photobucket.c(...)721.jpg?t=1259514427
http://image.allmusic.\\com/00/amg/pic200/drp200/p202/p20277da951.jpg
Slaap zacht.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:57 schreef EchtGaaf het volgende:
De accu van mijn IPod raakt op. Ik wens jullie een goede nacht
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:57 schreef EchtGaaf het volgende:
De accu van mijn IPod raakt op. Ik wens jullie een goede nacht
Welterustenquote:
Jaren 90, met zijn tweeen op de achterbank, onderweg naar Toscane of de cote d'azur, wakker wordend bij deze klanken in de buurt van Lyon. Heerlijk!quote:
Hmm, dat klinkt goed!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:16 schreef waht het volgende:
Mijn passagiersverleden bestaat over het algemeen uit Van Morrison, Bob Dylan, Bruce Springsteen, Johnny Cash en meer van dat.
Arme jijquote:Op maandag 13 juni 2011 01:19 schreef Nautilus. het volgende:
Maar mijn vader draaide net zo goed cd's van Rene Froger af, daar niet van.
Wakker worden in Frankrijk, wat een gruwelgedachte.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jaren 90, met zijn tweeen op de achterbank, onderweg naar Toscane of de cote d'azur, wakker wordend bij deze klanken in de buurt van Lyon. Heerlijk!
Jij bent hier echt de allerlaatste die zou moeten zeuren over muzieksmaak.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:02 schreef eriksd het volgende:
Ik heb veel te veel slechte muziek voorbij zien komen, met als hoogtepunt het Tena Lady nummer Gold, afkomstig van een 15 jarige jongen. Zo diep ben ik zelfs niet gezonken
Daarom het beste nummer van Elton.
Lekker geinspireerd ookquote:Op maandag 13 juni 2011 09:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Hier wat Ave Maria van McFerrin (ook jaren '80, jeweetwel, Don't worry be happy enzo), maar dan iemand die wel kan zingen.
McFerrin is cool.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker geinspireerd ook
Sowieso, McFerrin
Mooi land hoor. Zeker de Provence.quote:Op maandag 13 juni 2011 07:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wakker worden in Frankrijk, wat een gruwelgedachte.![]()
Goedemorgen dames en heren.
Wat dacht je hiervan?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:38 schreef Dutchnative het volgende:
Das leben der anderen is een geweldige film
nah, vandaag maar eens een andere film uit de VK German Cinema collectie kijkenquote:Op maandag 13 juni 2011 10:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan?
Through the Wormhole - "Is There Life After Death?"
Daar is het vandaag wel een dag voor.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
nah, vandaag maar eens een andere film uit de VK German Cinema collectie kijken
Vertel..quote:Op maandag 13 juni 2011 11:07 schreef von_Preussen het volgende:
Wat is Linkedin trouwens een prettig medium, een wereld van mogelijkheden opent zich.
Het is prettig om overzichtelijk te hebben waar je complementair met je netwerk kan zijn. Of omgekeerd, waar je anderen kunt vinden die eventueel iets voor jou kunnen betekenen (in dit geval op salesgebied). Vanuit dat punt kunnen zich dan weer nieuwe initiatieven ontwikkelen, dat vind ik top.quote:
Dat is op zich wel mooi, ja....quote:Op maandag 13 juni 2011 11:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is prettig om overzichtelijk te hebben waar je complementair met je netwerk kan zijn. Of omgekeerd, waar je anderen kunt vinden die eventueel iets voor jou kunnen betekenen (in dit geval op salesgebied). Vanuit dat punt kunnen zich dan weer nieuwe initiatieven ontwikkelen, dat vind ik top.
Niet zoveel, op nu de complete gaarheid na. Het is ongeveer hetzelfde als de eerste dag na carnaval (ja, dat vier ik als Brabander). Ik blijf maar de hele dag in bed liggen.quote:
Het is iedere nacht een herhaling van zetten.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:02 schreef eriksd het volgende:
Ik heb veel te veel slechte muziek voorbij zien komen, met als hoogtepunt het Tena Lady nummer Gold, afkomstig van een 15 jarige jongen. Zo diep ben ik zelfs niet gezonken
Daarom het beste nummer van Elton.
Op zondag 24 april 2011 16:24 schreef Picchia het volgende:quote:Op maandag 13 juni 2011 12:44 schreef dotCommunism het volgende:
Vrouwen! Kunnen niet eens een topic goed aanmaken.
Maar niet als mens.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:17 schreef Friek_ het volgende:
Het is ongeveer hetzelfde als de eerste dag na carnaval (ja, dat vier ik als Brabander).
quote:
Que?quote:
Nee, gekkiequote:Op maandag 13 juni 2011 14:39 schreef Nautilus. het volgende:
Zijn jullie het met mij eens dat erfbelasting de meest rechtvaardige en doelmatige vorm van belastingheffing is?
Elke erfenis voor 100% belasten.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:39 schreef Nautilus. het volgende:
Zijn jullie het met mij eens dat erfbelasting de meest rechtvaardige en doelmatige vorm van belastingheffing is?
Het is onrechtvaardig omdat het bezit is dat van de een, vrijwillig, naar de ander gaat.quote:
Zolang er maar voldoende mazen in de wet blijven om het te ontwijkenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:41 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Elke erfenis voor 100% belasten.
En wat heeft de overheid aan dergelijke emotionele schatten?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:42 schreef Nautilus. het volgende:
Een nalatenschap bestaat meestal uit een huis of een kunstwerk. Slechts in 10% van de gevallen bestaat een nalatenschap uit een omvangrijke som gelds.
Natuurlijk niet. Je mag letterlijk niks van je ouders krijgen. Geen kunstwerk, geen huis, geen positie in een familiebedrijf, geen bedrijven, niks.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zolang er maar voldoende mazen in de wet blijven om het te ontwijken
Die Tomahawk raketten komen niet uit de lucht vallen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wat heeft de overheid aan dergelijke emotionele schatten?
Waarom niet?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:44 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Je mag letterlijk niks van je ouders krijgen. Geen kunstwerk, geen huis, geen positie in een familiebedrijf, geen bedrijven, niks.
De vergelijkende belastingheffingen op andere goederen vind ik geen maatstaf de hoogte op natuurlijke elementen te bepalen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:44 schreef Nautilus. het volgende:
Daarnaast: de belastingheffing op consumptie en arbeid is aanzienlijk hoger dan die op nalatenschappen. Kortom, van een afweging tussen sparen en nalaten is geen sprake, zeker gezien de omvangrijke vrijstellingen voor kinderen en partners.
Ik ben niet overtuigd. Goh.quote:
Klopt, die BTW op zuurstofflessen is inderdaad niet uitzonderlijk hoog vergeleken met andere producten. Dat heb je helemaal goed gezien.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vergelijkende belastingheffingen op andere goederen vind ik geen maatstaf de hoogte op natuurlijke elementen te bepalen.
"Goh, de belasting op arbeid boven ¤ 52.000 is 52%, dan valt een zuurstofbelasting van 20% nog mee"
De maas in de wet blijft dan om naar de andere kant van de grens te trekken.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:44 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Je mag letterlijk niks van je ouders krijgen. Geen kunstwerk, geen huis, geen positie in een familiebedrijf, geen bedrijven, niks.
Maar de maatstaf van een heffing is dat wel. Een erfenis valt meestal ten deel aan vijftigers, mensen die al op het toppunt van hun economische mogelijkheden leven. Als jij het met me eens bent dat belastingheffing zo weinig mogelijk invloed mag hebben op menselijke patronen, dan zul je het ook met me eens zijn dat erfbelasting weinig invloed heeft op menselijke patronen. Het is, bijna altijd, een buitenkans.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vergelijkende belastingheffingen op andere goederen vind ik geen maatstaf de hoogte op natuurlijke elementen te bepalen.
"Goh, de belasting op arbeid boven ¤ 52.000 is 52%, dan valt een zuurstofbelasting van 20% nog mee"
Nee, want het gaat meestal om huizen en waardevolle kunst. Echt hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:50 schreef Picchia het volgende:
Ik vind het één van de meest belachelijke vormen van belasting eerlijk gezegd. Er is door de ouders al belasting over betaald. Die mensen hebben het gespaard. En als er iets tragisch gebeurt dan breekt de overheid in bij het gezin in om de boel leeg te roven.
So what?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:52 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nee, want het gaat meestal om huizen en waardevolle kunst. Echt hoor.
Tja, over loon is ook al belasting betaald, maar als je iets koopt betaal je nog BTW.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:50 schreef Picchia het volgende:
Ik vind het één van de meest belachelijke vormen van belasting eerlijk gezegd. Er is door de ouders al belasting over betaald. Die mensen hebben het gespaard. En als er iets tragisch gebeurt dan breekt de overheid in bij het gezin in om de boel leeg te roven.
Two wrongs don't make a right.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tja, over loon is ook al belasting betaald, maar als je iets koopt betaal je nog BTW.
Kansspelbelasting en inkomstenbelasting idem, met dit verschil dat bij een kansspel er geen sprake is van een emotioneel element, terwijl dit wel in grote mate aanwezig is bij erfbelasting.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:50 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Maar de maatstaf van een heffing is dat wel. Een erfenis valt meestal ten deel aan vijftigers, mensen die al op het toppunt van hun economische mogelijkheden leven. Als jij het met me eens bent dat belastingheffing zo weinig mogelijk invloed mag hebben op menselijke patronen, dan zul je het ook met me eens zijn dat erfbelasting weinig invloed heeft op menselijke patronen. Het is, bijna altijd, een buitenkans.
En als je het dan geschonken krijgt bij een erfenis betaal je belasting over een product waar BTW over is betaald, gefinancierd uit inkomen waar ook al belasting over is afgedragen. Gooi dan ook erfbelasting over alles wat op marktplaats staat, want je kan beter een klok van een wildvreemde online kopen, dan dat je dezelfde van je vader overneemt naar diens overlijden.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:53 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Tja, over loon is ook al belasting betaald, maar als je iets koopt betaal je nog BTW.
Ach ja, niemand mag door geboorte in een bepaalde familie een voordeel hebben. Dat zou onrechtvaardig zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:50 schreef Picchia het volgende:
Terwijl het voor de familie veel waardevoller is. Niet alleen emotionele waarde van de goederen, maar vrijwel alle mensen bouwen ook graag iets op voor hun familie.
QFTquote:Op maandag 13 juni 2011 15:03 schreef waht het volgende:
[..]
Ach ja, niemand mag door geboorte in een bepaalde familie een voordeel hebben. Dat zou onrechtvaardig zijn.
Behalve dan als je in Nederland geboren bent en niet elders, dan krijg je alle voordelen die je wilt.
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:03 schreef waht het volgende:
[..]
Ach ja, niemand mag door geboorte in een bepaalde familie een voordeel hebben. Dat zou onrechtvaardig zijn.
Behalve dan als je in Nederland geboren bent en niet elders, dan krijg je alle voordelen die je wilt.
Je zou zeggen dat je dan probeert om de onderlaag te verheffen, in plaats van de bovenlaag naar beneden te brengen.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:03 schreef waht het volgende:
[..]
Ik betaal met alle liefde voor alle diensten die ik in Nederland gebruik.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:05 schreef dotCommunism het volgende:
[..]Ik moet wat belasting betalen, nu zijn al mijn voordeeltjes weg.
En ach ja, genoeg mensen die wel alle voordelen van Nederland willen, maar huilen als ze moeten bijdragen. Zoals Gsbrder, die maar wat graag komt klagen hoe belasting diefstal is, maar wel verwacht gratis van Nederland te mogen profiteren.
Nee, die plek is al vergeven.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef Cerbie het volgende:
GSbrder, meest gehate user van het POLCAFE?
quote:
Dat gaat een beetje hand in hand he. Hoe meer voordeeltjes de overheid aanbiedt, hoe meer mensen (helemaal die veel belasting betalen) daar aanspraak op willen maken.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:05 schreef dotCommunism het volgende:
[..]Ik moet wat belasting betalen, nu zijn al mijn voordeeltjes weg.
En ach ja, genoeg mensen die wel alle voordelen van Nederland willen, maar huilen als ze moeten bijdragen. Zoals Gsbrder, die maar wat graag komt klagen hoe belasting diefstal is, maar wel verwacht gratis van Nederland te mogen profiteren.
Wordt socialist.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik wil ook best andermans geld uitgeven.
Cohen: "Het moet eerlijker"quote:Op maandag 13 juni 2011 15:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat is voorbehouden aan de elite.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Dan is de elite te groot, en te makkelijk toegankelijk.quote:
Dan bestaat rechts niet in Nederlandquote:Op maandag 13 juni 2011 15:28 schreef Zienswijze het volgende:
De linkse elite welteverstaan. De elite van rechts geeft enkel grotendeels geld uit wat van zichzelf is en waar het anderen stimuleert om ook kapitaal te verkrijgen.
Welnee, juist aan iedereen.quote:
Zie Nederlandse politiek als praktisch voorbeeld, met de uitleg van bovenstaande erbijquote:
Rechts wilt de belastingen verlagen: daardoor wordt er minder met andermans geld gestrooid.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:32 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zie Nederlandse politiek als praktisch voorbeeld, met de uitleg van bovenstaande erbij
Point proven dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Rechts wilt de belastingen verlagen: daardoor wordt er minder met andermans geld gestrooid.
Rechts wilt zoveel mogelijk mensen uit de bijstand aan het werk: daardoor kunnen die ex-bijstandstrekkers meer kapitaal opbouwen en hun mede-tokkiebewoners rijk maken door met hun zojuist verdiende kapitaal nieuwe diensten bij hun mede-tokkiebewoners af te nemen.
Radioactief Rome. Klinkt als een goede tuigdorp-locatie.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:36 schreef Monidique het volgende:
Atoombom op Rome, Rome innemen. Gewonnen.
ZW, rechts wil het minder, maar nog steeds doen in een beperkte mate.quote:
Daarom zei ik ook grotendeels, en niet volledig:quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
ZW, rechts wil het minder, maar nog steeds doen in een beperkte mate.
quote:De elite van rechts geeft enkel grotendeels geld uit wat van zichzelf is en waar het anderen stimuleert om ook kapitaal te verkrijgen.
Mooi citaatquote:Trouwens, mooie nieuw UI
Johan George Gleichman, conservatief-liberaal in 1981 hield het volgende betoog over de erfbelasting:
omdat zij zal kweeken ontevredenheid, verontzedelijking van het volk, vertering van het kapitaal, omdat zij zou zijn eene belasting op de plichtsbetraachting, eene belasting op den arbeid en op de spaarzaamheid, eene belasting die zich indringt tusschen ouders en kindren, eene belasting op de eerlijkheid.
Moet wel een hele bijzondere man geweest zijn, als hij decennia na zijn dood nog een betoog wist te houden.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
ZW, rechts wil het minder, maar nog steeds doen in een beperkte mate.
Trouwens, mooie nieuw UI
Johan George Gleichman, conservatief-liberaal in 1981 hield het volgende betoog over de erfbelasting:
omdat zij zal kweeken ontevredenheid, verontzedelijking van het volk, vertering van het kapitaal, omdat zij zou zijn eene belasting op de plichtsbetraachting, eene belasting op den arbeid en op de spaarzaamheid, eene belasting die zich indringt tusschen ouders en kindren, eene belasting op de eerlijkheid.
Johan George Gleichman (Rotterdam, 19 juli 1834 - Den Haag, 30 april 1906)quote:Op maandag 13 juni 2011 15:45 schreef JoaC het volgende:
[..]
Moet wel een hele bijzondere man geweest zijn, als hij decennia na zijn dood nog een betoog wist te houden.
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Johan George Gleichman (Rotterdam, 19 juli 1834 - Den Haag, 30 april 1906)![]()
Edit: Ah, nevermind.
Wat was dat kloppende ding in mijn borstkas dan toen ik 20 was?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:50 schreef Zienswijze het volgende:
"Als een man geen socialist is tegen de tijd dat hij 20 is, heeft hij geen hart. Als hij nog steeds socialist is tegen de tijd dat hij 40 is, heeft hij geen hersens."
- Winston Churchill
Egoïsme.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:52 schreef JoaC het volgende:
Wat was dat kloppende ding in mijn borstkas dan toen ik 20 was?
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:28 schreef Zienswijze het volgende:
De linkse elite welteverstaan. De elite van rechts geeft enkel grotendeels geld uit wat van zichzelf is en waar het anderen stimuleert om ook kapitaal te verkrijgen.
Opzouten.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:39 schreef Nautilus. het volgende:
Dan ga ik even biologieleraren van de middelbare school opbellen dat hun lessen niet klopten, hun lessen waren dus net als mijn hart rond mijn 20equote:
Rechts wilt de belastingen verlagen: daardoor wordt er minder met andermans geld gestrooid.quote:
Wanneer heeft rechts dat dan gedaan gedurende afgelopen decennia ?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Rechts wilt de belastingen verlagen
Belastingen tasten de individuele vrijheid aan en is een vorm van dwang. In de moderne tijd is individuele vrijheid van groot belang; we leven immers niet meer in de Middeleeuwen.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:55 schreef Friek_ het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom men soms zo principieel tegen belastingen is. Natuurlijk kun je het vanuit een bepaald ethisch perspectief beschouwen als diefstal (en is het ook schadelijk voor de economie), maar het levert ook wel voordelen op. Het probleem in Nederland is juist dat ons hele belastingstelsel veel te ingewikkeld is geworden en de overheid dat gewonnen geld inefficiënt rond pompt. We zouden eigenlijk iets veel simpelers moeten hebben, iets zoals een onvoorwaardelijk basisinkomen (bestaansminimum) dat alle andere maatregelen (van o.a. sociale zekerheid) kan vervangen.
Er is een verschil tussen het kúnnen doen in coalitieland waar je coalities moet vormen om te kunnen regeren en de insteek van de ideologie.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Wanneer heeft rechts dat dan gedaan gedurende afgelopen decennia ?
En rechts laat onze portemonnee met rust en laat ons geen belasting betalen?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Rechts wilt de belastingen verlagen: daardoor wordt er minder met andermans geld gestrooid.
Rechts wilt zoveel mogelijk mensen uit de bijstand aan het werk: daardoor kunnen die ex-bijstandstrekkers meer kapitaal opbouwen en hun mede-tokkiebewoners rijk maken door met hun zojuist verdiende kapitaal nieuwe diensten bij hun mede-tokkiebewoners af te nemen.
Je geeft eigenlijk in je eigen betoog al antwoord op je verhaal. Belastingen bieden de betaler te weinig zichtbare voordelen, ze worden zichtbaar inefficient rondgepompt en zijn te ingewikkeld en te versnipperd.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:55 schreef Friek_ het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom men soms zo principieel tegen belastingen is. Natuurlijk kun je het vanuit een bepaald ethisch perspectief beschouwen als diefstal (en is het ook schadelijk voor de economie), maar het levert ook wel voordelen op. Het probleem in Nederland is juist dat ons hele belastingstelsel veel te ingewikkeld is geworden en de overheid dat gewonnen geld inefficiënt rond pompt. We zouden eigenlijk iets veel simpelers moeten hebben, iets zoals een onvoorwaardelijk basisinkomen (bestaansminimum) dat alle andere maatregelen (van o.a. sociale zekerheid) kan vervangen.
Zwam toch niet zo dom. De insteek is tenminste niet nivelleren. Voor de rest houdt iedereen elkaar toch in een wurggreep.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En rechts laat onze portemonnee met rust en laat ons geen belasting betalen?
Zo min mogelijk. In een vrije markt wordt zo weinig mogelijk belasting geheven en worden voorzieningen door private partijen verzorgd.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, de VVD wil weliswaar de IB verlagen, maar niet in die mate dat de partij kan worden aangemerkt als een beweging die slechts 'haar eigen' geld uit wil geven.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het kúnnen doen in coalitieland waar je coalities moet vormen om te kunnen regeren en de insteek van de ideologie.
Rechts en links houden elkaar in de houdgreep.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze hebben echter wel de IB verlaagd voor de laagste schijven.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, de VVD wil weliswaar de IB verlagen, maar niet in die mate dat de partij kan worden aangemerkt als een beweging die slechts 'haar eigen' geld uit wil geven.
De VVD moet rekening met het Nederlandse electoraat houden. De VVD kan simpelweg geen belastingtarieven van 15%, zoals in Hong Kong, promoten omdat het dan een substantieel vd Nederlandse kiezers verliest.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, de VVD wil weliswaar de IB verlagen, maar niet in die mate dat de partij kan worden aangemerkt als een beweging die slechts 'haar eigen' geld uit wil geven.
Belasting belemmert je individuele vrijheid ? Denk je werkelijk dat je meer geld over zou houden als de belastingen verlaagd zouden worden, of geheel afgeschaft ? De lonen in Nederland zijn afgestemd op de belastingdruk, die zouden net zo goed dalen.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Belastingen tasten de individuele vrijheid aan en is een vorm van dwang. In de moderne tijd is individuele vrijheid van groot belang; we leven immers niet meer in de Middeleeuwen.
Dus rechts is maar slappe hap. Duidelijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het kúnnen doen in coalitieland waar je coalities moet vormen om te kunnen regeren en de insteek van de ideologie.
trollquote:Op maandag 13 juni 2011 14:39 schreef Nautilus. het volgende:
Tuurlijk joh. Stiekem wil de VVD Nederland omvormen tot een libertarische heilstaat. Hoe kon ik zo blind zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De VVD moet rekening met het Nederlandse electoraat houden. De VVD kan simpelweg geen belastingtarieven van 15%, zoals in Hong Kong, promoten omdat het dan een substantieel vd Nederlandse kiezers verliest.
Dat kan wel wezen, maar het is en blijft een lastenverzwaring.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ten behoeve van een verlaging van de venootschapsbelasting.
Dit soort opmerkingen sterken mij in de gedachte dat dit land af is. Op zo'n manier elkaar vliegen afvangen, waar gaat het dan nog overquote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Dus rechts is maar slappe hap. Duidelijk.
Rechts heeft niet genoeg steun van de Nederlandse kiezer. Wat door slechte marketing komt. De Publieke Omroep bijvoorbeeld zend 24 uur per dag anti-kapitalistische documentaires uit. Er zijn goede documentaires die het kapitalisme verdedigen en laten zien hoe welvaart wordt opgebouwd, maar die worden niet op de Nederlandse zenders uitgezonden, waardoor het Nederlandse volk geen kennis van deze informatie kan opnemen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Dus rechts is maar slappe hap. Duidelijk.
Nog vele malen triester is het om rechts op voetstuk te plaatsen door in te hakken op links met de bewering dat links vooral andersmans geld uit wil geven. In tegenstelling tot rechtsquote:Op maandag 13 juni 2011 16:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen sterken mij in de gedachte dat dit land af is. Op zo'n manier elkaar vliegen afvangen, waar gaat het dan nog over
Ja hoor. En nu weer terug naar BNW.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Rechts heeft niet genoeg steun van de Nederlandse kiezer. Wat door slechte marketing komt. De Publieke Omroep bijvoorbeeld zend 24 uur per dag anti-kapitalistische documentaires uit. Er zijn goede documentaires die het kapitalisme verdedigen en laten zien hoe welvaart wordt opgebouwd, maar die worden niet op de Nederlandse zenders uitgezonden, waardoor het Nederlandse volk wordt indoctrineerd via anti-kapitalitische propaganda.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Stiekem wil de VVD Nederland omvormen tot een libertarische heilstaat. Hoe kon ik zo blind zijn.
Klopt, maar het is een eerlijkere lasten-baten afweging: de lasten worden eerlijker over de bevolking verdeeld, immers iedereen koopt producten en betaalt dus BTW. Voor individuen wordt een lastenverzwaring afgenomen: verlaging van de venootschapsbelasting.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen, maar het is en blijft een lastenverzwaring.
Dat zeg ik net: dat kan de VVD (momenteel) niet, omdat men rekening met de Nederlandse kiezers moet houden.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Stiekem wil de VVD Nederland omvormen tot een libertarische heilstaat. Hoe kon ik zo blind zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |