Ah, je gaat voor een commerciele functie bij Unilever en onze Min-Pres achterna?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik wil het enorme prestige dat de Oudheid nog altijd heeft gebruiken om miljonair te worden.
Drinkze!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:03 schreef Voorschrift het volgende:
Hah, en waar Voorschrift weer afscheid neemt, den bar wacht.![]()
Prettig Pinksteren nog allen!
quote:
Ben ik zo doorzichtig?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, je gaat voor een commerciele functie bij Unilever en onze Min-Pres achterna?
Uhh, ik vroeg je watquote:
Idem dito!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:03 schreef Voorschrift het volgende:
Hah, en waar Voorschrift weer afscheid neemt, den bar wacht.![]()
Prettig Pinksteren nog allen!
Waar deed jij dat?quote:
Dat levert je echter geen miljoenen op.quote:
Dat denk ik ook. Ik wil daarnaast literair huurmoordenaar worden.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat levert je echter geen miljoenen op.
Het is nog altijd even onverdiend.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb nog altijd veel bewondering voor TitusPullo.
En ik voor je slijmvaardighedenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb nog altijd veel bewondering voor TitusPullo.
quote:
Dat ben ik al:quote:Op maandag 13 juni 2011 00:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik wil daarnaast literair huurmoordenaar worden.
Liefie, je maakt zelf zoveel taalfouten, dat je dan al lang gedood zou zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat ben ik al:
ik vindt
Daar stierf er weer één
Die stem is wel prachtig doorleefdquote:
Ik durf nooit naar concerten te gaan als ik van veel van die metalheads hoor over die mosh-pitsquote:Op maandag 13 juni 2011 00:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe dan:
Live trouwens een heel leuke band.
Welnee, ik ben een kei in taalquote:Op maandag 13 juni 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liefie, je maakt zelf zoveel taalfouten, dat je dan al lang gedood zou zijn
Hhahahaha, metal, metalquote:Op maandag 13 juni 2011 00:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe dan:
Live trouwens een heel leuke band.
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die stem is wel prachtig doorleefd
Ja, en daar zijn we het allemaal over eens... Zolang het maar geen NL isquote:
Nee hoor..quote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso snap ik niet hoe mensen een aversie kunnen hebben tegen een bepaald muziekgenre. Bijna alles is wel te waarderen als je er voor openstaat
Metalquote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso snap ik niet hoe mensen een aversie kunnen hebben tegen een bepaald muziekgenre. Bijna alles is wel te waarderen als je er voor openstaat
Techno, house, hardcore, hoe heet die zooi?? Nee, dank jequote:
Probeer er gewoon een keer naar te luisteren zonder aan je vooroordelen te denken.quote:
Och, jij maakt ook nog de nodige spel- en stijlfoutenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en daar zijn we het allemaal over eens... Zolang het maar geen NL is
Techno en House zijn ook wel chillquote:Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Techno, house, hardcore, hoe heet die zooi?? Nee, dank je
Dat is een leugen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef robin007bond het volgende:
Behalve hardcore dan.
Tja. Het verhaal over verschillende smaken , hè?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef robin007bond het volgende:
Behalve hardcore dan.
Maak je niet druk, ik heb je nooit op wat kunnen betrappenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, jij maakt ook nog de nodige spel- en stijlfouten
quote:
Een beetje hetzelfde als met kinderen en klassiek.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Het verhaal over verschillende smaken , hè?
Ik heb het uiteraard al beluisterd. Sommige metal-bands maken best goede nummers, maar die vallen dan niet onder metal, of zijn een mengelmoes.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Probeer er gewoon een keer naar te luisteren zonder aan je vooroordelen te denken.
Ik durf er om te wedden dat er een aantal nummertjes zijn die je kan waarderen..
Vast, en zeker in "the spur of typing". maar ik pretendeer niksquote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, jij maakt ook nog de nodige spel- en stijlfouten
Ach jaquote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard al beluisterd. Sommige metal-bands maken best goede nummers, maar die vallen dan niet onder metal, of zijn een mengelmoes.
Ik pretendeer slechts dat ik literair huurmoordenaar kon worden.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vast, en zeker in "the spur of typing". maar ik pretendeer niks
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef waht het volgende:
Hardcore vind ik dan weer wel acceptabel. Bij tijd en wijle.
Dat kan ook leuk zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Techno, house, hardcore, hoe heet die zooi?? Nee, dank je
Is geen "metal" meer, maar wel mooiquote:
Die bewonder ik. Gezien zijn welbespraaktheidquote:Op maandag 13 juni 2011 00:22 schreef TitusPullo het volgende:
Zo kan ik Antoine Bodar niet uitstaan.
Ooit zoiets gezienquote:
*RIL*quote:
Ik heb een hoop onzin gezien, maar ditquote:
Het is wat mij betreft niet gauw te gortig. Of het moet Jan Smit zijn of dat andere palingssoundquote:
Hij is een verheven gluiperd.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die bewonder ik. Gezien zijn welbespraaktheid
Sorry, ff nog wat wijn halen hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 00:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb een hoop onzin gezien, maar dit
Die zijn zo slechtquote:
hehequote:Op maandag 13 juni 2011 00:26 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb niet de aandoening die jij hebt
Heeft ook niets met rechts te makenquote:
Dat was niet spottend bedoeld, hoor.quote:
Het is ook wel druk. Maar 1 nummer nog wel te trekkenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij is een verheven gluiperd.
Vind je techno enz. echt leuk? Ik heb niet de aandoening die jij hebt, maar die muziek is mij al veel te druk.
Spotten zou jij nooit doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat was niet spottend bedoeld, hoor.
Niet eens nodigquote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik distantieer me er echt van
Ach snoetje tochquote:Op maandag 13 juni 2011 00:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet eens nodig
Distantieren moet je enkel doen bij zaken die verwarrend kunnen zijn bij buitenstaanders
ik schat de PvdDquote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef robin007bond het volgende:
Wat heb jij eigenlijk gestemd Whiskers?
Kusje d'r opquote:
Gaat je niks aan, niet-stemgerechtigdequote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef robin007bond het volgende:
Wat heb jij eigenlijk gestemd Whiskers?
Een schattingquote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat je niks aan, niet-stemgerechtigde![]()
Maar je hebt vast wel een idee
Dat zouden vrouwen moeten doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef robin007bond het volgende:
Wij mannen moeten ook een partij oprichten: Partij voor de Tieten
Zowel mannen als vrouwen kunnen die partij steunen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zouden vrouwen moeten doen.
Hoe is de klas bedeeld bij jou?
Doe dan maar:quote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kusje d'r op
Terug naar de easy listening disney muziek
Ik ondersteun de boodschap in video 1 ook nietquote:Op maandag 13 juni 2011 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe dan maar:
Niets persoonlijks, maar dat wist je al
Ach, ik ben niet tegen plastische chirurgie als een vrouw het wilt, dus ze hoeft er niet voor te strijden.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zowel mannen als vrouwen kunnen die partij steunen.
Vrouwen voor het behoud van hun borsten en mannen voor hun eigen belang natuurlijk
En uhh.. mijn klas dit jaar viel wel tegen
Haha, held!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |