Veel plezier!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, ik ga naar bed morgen weer vroeg eruit:
Den Helder >> Landgraaf
297KM = 3 uur 21 min.dag allemaal..
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij staat morgen te soppen bij Foo Fighters natuurlijk.
Ah ben je geweest, ik heb nog getwijfeld, volgende keer maar wel doen dus.quote:
Zeker doen. Wel een beetje erg gay publiek maar tof concertquote:Op maandag 13 juni 2011 00:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ah ben je geweest, ik heb nog getwijfeld, volgende keer maar wel doen dus.
Moet je eens naar de Petshop Boys gaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeker doen. Wel een beetje erg gay publiek maar tof concert
Daar staan Gerard en Michiel als 2 blijde homos met een vlaggetje voor aanquote:Op maandag 13 juni 2011 00:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Moet je eens naar de Petshop Boys gaan.
En ik en Sander Lantinga, voor de rest was het nogal een nichterige bende.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar staan Gerard en Michiel als 2 blijde homos met een vlaggetje voor aan
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Moet je eens naar de Petshop Boys gaan.
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En ik en Sander Lantinga, voor de rest was het nogal een nichterige bende.
Je was op de dames wc veiliger dan op de heren wc.
Ik heb de hele avond stoer staan kijken met 2 halve liters bier in mijn hand.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
![]()
En dan zeker Über mannelijk gedragen zodat er geen misverstand kan ontstaan
Polonaise zonder handjes op het mannentoilet zeker?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En ik en Sander Lantinga, voor de rest was het nogal een nichterige bende.
Je was op de dames wc veiliger dan op de heren wc.
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Polonaise zonder handjes op het mannentoilet zeker?
Is dat een Fred Siebelink uitdrukking?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Geen ideequote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is dat een Fred Siebelink uitdrukking?
Nou toen ik met mijn vrouw naar de Spice Girls in Londen ging in 2007 vond ik dat volk aardig irritant sommige gilden nog harder dan de aanwezige vrouwen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:22 schreef alors het volgende:
Ik vond dat homo volk anders wel chiller dan dat sjonnievolk bij U2 bijvoorbeeld, geef mij dan maar homo's
[..]
Mwah, er stonden er op het begin 2 voor mij die het nodig vonden om na ieder nummer een soort van pfeiffer uitwisselings-project te laten zien, waar ik niet heel erg veel interesse in had.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:22 schreef alors het volgende:
Ik vond dat homo volk anders wel chiller dan dat sjonnievolk bij U2 bijvoorbeeld, geef mij dan maar homo's
Nou dat heb ik liever dan vuige Anita's die je in je gezicht schreeuwen dat je een smerige kankerhoer bent.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou toen ik met mijn vrouw naar de Spice Girls in Londen ging in 2007 vond ik dat volk aardig irritant sommige gilden nog harder dan de aanwezige vrouwen.
Oh dat volk.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:26 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat heb ik liever dan vuige Anita's die je in je gezicht schreeuwen dat je een smerige kankerhoer bent.
Kijk, hier staat nu de naam EricCorton, maar dat had ook natuurlijk RoelJewel kunnen zijn.twitter:EricCorton twitterde op maandag 13-06-2011 om 00:22:32Klaar voor vandaag..... Tot morgennnnnnnnn......#FooFighters#pp11#kanniewachten reageer retweet
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Kijk, hier staat nu de naam EricCorton, maar dat had ook natuurlijk RoelJewel kunnen zijn.twitter:EricCorton twitterde op maandag 13-06-2011 om 00:22:32Klaar voor vandaag..... Tot morgennnnnnnnn......#FooFighters#pp11#kanniewachten reageer retweet
Een poging om Hans te vervangenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Geheel vrijwillig ook!! Ik ben fan van Mirandaquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Geheel vrijwillig ook!! Ik ben fan van Miranda
Jij zou haar wel willen geven?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Geheel vrijwillig ook!! Ik ben fan van Miranda
How, niet huiliehuilie gaan doen, ik kan niet tegen huilende mannenquote:
Geven niet, ik ben een lui krengquote:Op maandag 13 juni 2011 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jij zou haar wel willen geven?
Ow, wacht...
Dat is altijd zo ja. Annemiek bij 3VOOR12 is ook altijd perfecte muziek.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
How, niet huiliehuilie gaan doen, ik kan niet tegen huilende mannenIk maakte maar een grapje!
Moet wel zeggen dat de muziek die ze draaien wel dikke prima is over het algemeen
Maar Mirandaquote:Op maandag 13 juni 2011 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
How, niet huiliehuilie gaan doen, ik kan niet tegen huilende mannenIk maakte maar een grapje!
Moet wel zeggen dat de muziek die ze draaien wel dikke prima is over het algemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |