Nou dat heb ik liever dan vuige Anita's die je in je gezicht schreeuwen dat je een smerige kankerhoer bent.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou toen ik met mijn vrouw naar de Spice Girls in Londen ging in 2007 vond ik dat volk aardig irritant sommige gilden nog harder dan de aanwezige vrouwen.
Oh dat volk.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:26 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat heb ik liever dan vuige Anita's die je in je gezicht schreeuwen dat je een smerige kankerhoer bent.
Kijk, hier staat nu de naam EricCorton, maar dat had ook natuurlijk RoelJewel kunnen zijn.twitter:EricCorton twitterde op maandag 13-06-2011 om 00:22:32Klaar voor vandaag..... Tot morgennnnnnnnn......#FooFighters#pp11#kanniewachten reageer retweet
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Kijk, hier staat nu de naam EricCorton, maar dat had ook natuurlijk RoelJewel kunnen zijn.twitter:EricCorton twitterde op maandag 13-06-2011 om 00:22:32Klaar voor vandaag..... Tot morgennnnnnnnn......#FooFighters#pp11#kanniewachten reageer retweet
Een poging om Hans te vervangenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Geheel vrijwillig ook!! Ik ben fan van Mirandaquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Geheel vrijwillig ook!! Ik ben fan van Miranda
Jij zou haar wel willen geven?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Geheel vrijwillig ook!! Ik ben fan van Miranda
How, niet huiliehuilie gaan doen, ik kan niet tegen huilende mannenquote:
Geven niet, ik ben een lui krengquote:Op maandag 13 juni 2011 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jij zou haar wel willen geven?
Ow, wacht...
Dat is altijd zo ja. Annemiek bij 3VOOR12 is ook altijd perfecte muziek.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
How, niet huiliehuilie gaan doen, ik kan niet tegen huilende mannenIk maakte maar een grapje!
Moet wel zeggen dat de muziek die ze draaien wel dikke prima is over het algemeen
Maar Mirandaquote:Op maandag 13 juni 2011 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
How, niet huiliehuilie gaan doen, ik kan niet tegen huilende mannenIk maakte maar een grapje!
Moet wel zeggen dat de muziek die ze draaien wel dikke prima is over het algemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |