Mooiquote:
Ik ookquote:Op zondag 12 juni 2011 23:51 schreef Chivez het volgende:
[..]
MooiIk zit net beelden van Pinkpop van ze met dit nr te kijken
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ookIk dacht al zoiets gezien je Manic street preachers post.
pop volgens mijquote:
Totaal niet de muziek waar ik van houd en toch luisterde ik er 15 minuten naar. Dat zegt wel veel over het nummer denk ikquote:
Jammer dat je het epische(een ander woord weet ik er niet voor) outro dan net hebt gemist,maar dit is dan ook een pareltje in de muziekgeschiedenis wat veel meer mensen zouden moeten kennenquote:Totaal niet de muziek waar ik van houd en toch luisterde ik er 15 minuten naar. Dat zegt wel veel over het nummer denk ik
Heb je helemaal gelijk in! Geweldig nummer idd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef Captain_Chaos het volgende:
Jaydee - Plastic Dreams
Alsof die 20 jaar er niet tussen zitten: Tijdloze dance.
quote:
Das wel een hele andere sfeer dan de mijne...quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef Absurditeit het volgende:
Tja, gewoon een plaat van Rod Modell.
Zeker, maar voor mij is het een vrij gewone bezigheid om een plaatje van hem op te zetten. Zijn muziek is natuurlijk topnotch en vrij uniek.quote:
Echt heel vet, heb 'm meteen gefaved op YouTubequote:
Je zou hun nieuwste album 'Faithful' eens moeten checken:quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Echt heel vet, heb 'm meteen gefaved op YouTube
Die is gaaf!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:26 schreef AppleBite het volgende:
Geweldig nummer ;D
En ik stond vooraan bij pinkpop
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |