Daar wil ik ook niet aan denken, maar dat kan nog wel, zo oud zijn die niet. Maar als je echt heel oud en krakkemikkig bent, dan wordt het allemaal wat lastig lijkt me.quote:
Niet alleen maarquote:Op zondag 12 juni 2011 21:53 schreef Gridlok het volgende:
Kinders waarom gaat het alleen maar om sex hier.
Ja inderdaad, ik dacht dat we dit stadium al voorbij waren.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:53 schreef Gridlok het volgende:
Kinders waarom gaat het alleen maar om sex hier.
Dit is best een serieus gesprek. Soort van.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik dacht dat we dit stadium al voorbij waren.
Dan is het gewoon een beetje pijpen en beffen zonder kunstgebitquote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar wil ik ook niet aan denken, maar dat kan nog wel, zo oud zijn die niet. Maar als je echt heel oud en krakkemikkig bent, dan wordt het allemaal wat lastig lijkt me.
Ga je samen met space, krijgen jullie vast korting.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik word ook wel een pitspoes, als iemand even de chirurg helpt betalen
Hoeveel kost het?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik word ook wel een pitspoes, als iemand even de chirurg helpt betalen
Okequote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dit is best een serieus gesprek. Soort van.
Zeekoekortingquote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ga je samen met space, krijgen jullie vast korting.
Ik word er regelmatig mee geconfronteerd in de vorm van gehijg en een krakend bedquote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar wil ik ook niet aan denken, maar dat kan nog wel, zo oud zijn die niet. Maar als je echt heel oud en krakkemikkig bent, dan wordt het allemaal wat lastig lijkt me.
Oh. Dat wil ik niet voor me zien, dankjewelquote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een beetje pijpen en beffen zonder kunstgebit [ afbeelding ]
Koel 4 tieten voor de prijs van 3 ofzoquote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ga je samen met space, krijgen jullie vast korting.
Bahquote:Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik wordt er regelmatig mee geconfronteerd in de vorm van gehijg en een krakend bed
Dag, wie ben jij?quote:
Silicone is niet verplicht als pitspoes, een klasgenoot van me was pitspoes bij motorraces in Assen, en ze had geen siliconequote:Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Koel 4 tieten voor de prijs van 3 ofzo
Is toch mooi dat je ouders nog steeds vol passie de liefde bedrijven?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik wordt er regelmatig mee geconfronteerd in de vorm van gehijg en een krakend bed
Nee, oke, maar wel een bovengemiddelde cupmaat. Dus als ze die van zichzelf al heeft is er niets aan de hand.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Silicone is niet verplicht als pitspoes, een klasgenoot van me was pitspoes bij motorraces in Assen, en ze had geen silicone
Nee sorry heb ik nietquote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, oke, maar wel een bovengemiddelde cupmaat. Dus als ze die van zichzelf al heeft is er niets aan de hand.
SPACE IK HOORDE VIER TIETEN VOOR PRIJS VAN 3. DOEN?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, oke, maar wel een bovengemiddelde cupmaat. Dus als ze die van zichzelf al heeft is er niets aan de hand.
Dan met flips naar de chirurg. Of een andere baan zoeken.quote:
n8n betaaldquote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SPACE IK HOORDE VIER TIETEN VOOR PRIJS VAN 3. DOEN?
Ook niet echt volgens mij, maar komt misschien omdat het motorrace voor de leeftijdscategorie tot 18 jaar wasquote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, want jongens onder de 18 houden niet van tieten?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:59 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ook niet echt volgens mij, maar komt misschien omdat het motorrace voor de leeftijdscategorie tot 18 jaar was
Pics?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Silicone is niet verplicht als pitspoes, een klasgenoot van me was pitspoes bij motorraces in Assen, en ze had geen silicone
De borstvergrotingen van space en flips.quote:
Dat niet, maar misschien worden de mooiste voor de echt grote races bewaard (ipv de hobby races waar toch amper geld in omgaat)quote:Op zondag 12 juni 2011 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, want jongens onder de 18 houden niet van tieten?
Ohja, oke.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dat niet, maar misschien worden de mooiste voor de echt grote races bewaard (ipv de hobby races waar toch amper geld in omgaat)
dat is tegen mijn principesquote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
De borstvergrotingen van space en flips.
daar hoef ik mijn bed niet voor uitquote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voordat de siliconen erin gaan, mag hij best de siliconen keuren
als het werkt he dan. meld je het dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders besteld do it yourself siliconen op ebay
$2.50 is best goed spul toch?!
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
Tenzij je misschien echt niets hebt, dan snap ik het nog wel een beetje
nee dan ook nietquote:Op zondag 12 juni 2011 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
Tenzij je misschien echt niets hebt, dan snap ik het nog wel een beetje
Oke. Nouja, ik was het sowieso niet van planquote:
Jij bent een man, die horen geen borsten te hebben.quote:
dat stelt me gerust?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke. Nouja, ik was het sowieso niet van plan
owquote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij bent een man, die horen geen borsten te hebben.
Jij hebt ze wel?quote:
liever geen borsten dan manboobs bobquote:
heb ze zelf nodigquote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij hebt ze wel?Misschien kun je die van jou verdelen over space en flips, gaat hun carriere toch nog door?
Dan ben ik toch benieuwd waarvoor.quote:
Daar trek je veel meisjes mee aan ja?quote:
Oh, geen siliconen nodig dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef HappyBob het volgende:
Ik ken trouwens ook iemand die pitspoes is geweest [ afbeelding ] En die had ook geen super grote borsten. Gewoon normaal formaat [ afbeelding ] Was alleen wel bij de MotoGP en niet bij auto dinges.
is dat waar clubs voor zijn?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar trek je veel meisjes mee aan ja?
Wat is normaalquote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef HappyBob het volgende:
Ik ken trouwens ook iemand die pitspoes is geweest [ afbeelding ] En die had ook geen super grote borsten. Gewoon normaal formaat [ afbeelding ] Was alleen wel bij de MotoGP en niet bij auto dinges.
Ik zal even een foto zoekenquote:
dus jouw borsten worden niet geschud? zonde welquote:
Das wel gemiddeld dacht ik.quote:
quote:
Je hebt een foto van dr tieten ja?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal even een foto zoekenZal wel het hoofd enzo wegknippen
Neen, die blijven gewoon zitten waar ze horen.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:08 schreef n8n het volgende:
[..]
dus jouw borsten worden niet geschud? zonde wel
Ja volgens mij ook. Ik weet niet. In Nederland was de gemiddelde cupmaat best groot vergeleken de rest van de wereld geloof ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das wel gemiddeld dacht ik.
[..]
[..]
Je hebt een foto van dr tieten ja?
waar ze horen is relatiefquote:Op zondag 12 juni 2011 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neen, die blijven gewoon zitten waar ze horen.
Oh, dat is best normaal.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wel met kleding aan he![]()
[ afbeelding ]
Ja volgens mij ookquote:Op zondag 12 juni 2011 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook. Ik weet niet. In Nederland was de gemiddelde cupmaat best groot vergeleken de rest van de wereld geloof ik.
Ik kan de waarheid aan hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 22:10 schreef n8n het volgende:
[..]
als je waarheid niet aankan vraag dan niet
Ooohhhh.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als je een borst optilt en deze bij loslaten en plokgeluid maken zodra ze contact maken met het lichaamquote:
Oh, okequote:Op zondag 12 juni 2011 22:12 schreef n8n het volgende:
[..]
als je een borst optilt en deze bij loslaten en plokgeluid maken zodra ze contact maken met het lichaam
Ehmmm... Nooit.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus wanneer zien we jouw in zo'n leuk pakje?
ik ben al aardig wat te weten gekomen over jouw borsten zoquote:Op zondag 12 juni 2011 22:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, okenou. Uh. Daar heb ik nog nooit van gehoord
Wat fijn voor jequote:Op zondag 12 juni 2011 22:15 schreef n8n het volgende:
[..]
ik ben al aardig wat te weten gekomen over jouw borsten zo
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje klein.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn de borsten van de pitspoes die ik ken
Nou. Dan. Euh. Weet ik het ook niet meerquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou. Dan. Euh. Weet ik het ook niet meer
Toch wel een beetje hoor, jij vindt kuiken stom, kuiken is dierquote:
Neen. Dit is geen echt kuiken. Echte kuikens zijn liefquote:Op zondag 12 juni 2011 22:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Toch wel een beetje hoor, jij vindt kuiken stom, kuiken is dier
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neen. Dit is geen echt kuiken. Echte kuikens zijn lief
Doei bloempsquote:
nu is het een lekker borrel hapjequote:
de oplossing bevind zich in je vraagquote:Op zondag 12 juni 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn haar zit mooi, ik wil het helemaal niet gaan wassen, wat nu?
Ga je het morgen ochtend wassen, of ga je nog ergens naartoe vanavond?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn haar zit mooi, ik wil het helemaal niet gaan wassen, wat nu?
nog steedsquote:Op zondag 12 juni 2011 22:45 schreef Flippiee het volgende:
Vroeger hadden we het Mega Piraten Festijn![]()
Voor.quote:
Ja zo een beetje welquote:Op zondag 12 juni 2011 22:56 schreef HappyBob het volgende:
Is dat niet met van die Frans Bauer figuren? [ afbeelding ]
info compleet, rendering...quote:
Oh mooi *bookmarked*quote:Op zondag 12 juni 2011 23:50 schreef Beach het volgende:
ok welterusten en als extraatje de wallpaperverzameling van Piranhia
http://kexx.net/Wallpapers/
Een-666666e topic.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh mooi *bookmarked*
Trusten xoxo
Nee ik ben nog niet moe en dan ga je gewoon niet slapen.quote:
Ok ik wil wel even chagrijnig doen hoorquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:39 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
sorryik vind het wel zielig voor je
Wat is er dan klinksquote:
HAHAHA DENKEN DAT IK AL VAKANTIE HEB HAHAHAHA.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:28 schreef samthegreat5 het volgende:
MOGGUHHLL..
Ik ga weer aan m'n natuurkunde.
Arbeid.. whoopie. Gaan jullie maar lekker vakantie vieren eikels! He! Laat me maar met mijn natuurkunde cursus..
Geen Jan?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben chagrijnig omdat rotouders dit dat.
ja en jaquote:Op maandag 13 juni 2011 11:39 schreef Hatsekiedee het volgende:
Wat is er met je ouders? zijn ze te streng, mag je iets niet?
Er liggen hier overal sokken, misschien eentje van jou?quote:
ik wel. en opa sloffenquote:
Ik mag heel veel niet, ze vinden weinig goed en willen dat ik me maar aan hun regels moet houden. Maar binnenkort is die emmer vol en ga ik rare dingen doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:42 schreef Hatsekiedee het volgende:
Wat mag er dan niet? mag je niet naar iets zoals een feest ofzo toe, of moet je heel vroeg thuis zijn? Of is er iets dat je niet mag doen zoals dronken thuiskomen of wiet roken ofzo?
Hij is wit met bruinquote:Op maandag 13 juni 2011 11:43 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Er liggen hier overal sokken, misschien eentje van jou?
ze keuren jan niet goed?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[, ik ga een topic in R&P openen binnenkort denk ik.
Als ik even een sok door de chocopaste dompel dan welquote:Op maandag 13 juni 2011 11:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is wit met bruinheb je die?
OK waar zullen we het over hebben muziek (maken), eten. het weer, videospelletjes, de telegraaf?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik mag heel veel niet, ze vinden weinig goed en willen dat ik me maar aan hun regels moet houden. Maar binnenkort is die emmer vol en ga ik rare dingen doen.
Laten we het over iets anders hebben trouwens, ik ga een topic in R&P openen binnenkort denk ik.
Alleen de tenen dan en de hiel is bruin van de s.okquote:Op maandag 13 juni 2011 11:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Als ik even een sok door de chocopaste dompel dan wel
hihiquote:Op maandag 13 juni 2011 11:46 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
OK waar zullen we het over hebben muziek (maken), eten. het weer, videospelletjes, de telegraaf?
Mijn moeder koopt nog altijd mijn deoquote:Op maandag 13 juni 2011 11:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihi
Laten we het over deoderant hebben!
Hij is bruin van de viesheid.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is wit met bruinheb je die?
Aw schattigquote:Op maandag 13 juni 2011 11:52 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Mijn moeder koopt nog altijd mijn deo
Die van mij ookquote:Op maandag 13 juni 2011 11:52 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Mijn moeder koopt nog altijd mijn deo
DOE HEM AAN DAN KUNNEN ALLE VOETENFESJISTEN FAPPENquote:Op maandag 13 juni 2011 11:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEUL NIEY IK MAAK SO WEL EEN FOTO WAGT MAAR
jaquote:Op maandag 13 juni 2011 11:54 schreef Haarklip het volgende:
[..]
DOE HEM AAN DAN KUNNEN ALLE VOETENFESJISTEN FAPPEN
Helemaal nietquote:Op maandag 13 juni 2011 11:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mijn moeder niet, maar die is ook dood.
Dat is wel heel strengquote:Op maandag 13 juni 2011 12:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mag niet eens een pyjama dagje houden, wats met deze?
Hehe mehhh. Hij werd meteen boos toen ik in pyjama beneden stond.quote:
daarom: een eigen appartement is zo relaxt!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe mehhh. Hij werd meteen boos toen ik in pyjama beneden stond.Ben toen maar weer naar boven gegaan.
vinden ze niet goed dit datquote:Op maandag 13 juni 2011 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom: een eigen appartement is zo relaxt!
Je bent 19, ze hebben er niks over te zeggen.quote:
Zo lang ze nog daar in huis woont hebben ze er wat over te zeggen hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je bent 19, ze hebben er niks over te zeggen.
Ze vinden het misschien niet goed, maar als je het echt wil kunnen ze je niet tegenhouden!
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ze vinden het misschien niet goed, maar als je het echt wil kunnen ze je niet tegenhouden!
Dit ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Leuk he, die theorie. Nu nog de praktijk onder de knie krijgen.
Veel plezierquote:
Als scholier is het nog best lastig als je ouders je niet steunen. Er zit nog een behoorlijk kostenplaatje aan. Het is niet onmogelijk..maar makkelijk zal het niet zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Vertel het eens?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:20 schreef Haarklip het volgende:
Ik heb al zo'n vermoeden wat de volgende TT gaat worden..
quote:
HEYquote:Op maandag 13 juni 2011 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vertel het eens?
[..]Jij en Jan?
Hij heeft nu toch geen plannen meer vandaag, dus mijn kansquote:Op maandag 13 juni 2011 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vertel het eens?
[..]Jij en Jan?
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hij heeft nu toch geen plannen meer vandaag, dus mijn kans
Ik zou Klips doenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Jij?
[..]Nou, dan ga je ook maar met hem zoenen hoor, dat heeft hij wel verdiend.
Goeden muziekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |