Daar wil ik ook niet aan denken, maar dat kan nog wel, zo oud zijn die niet. Maar als je echt heel oud en krakkemikkig bent, dan wordt het allemaal wat lastig lijkt me.quote:
Niet alleen maarquote:Op zondag 12 juni 2011 21:53 schreef Gridlok het volgende:
Kinders waarom gaat het alleen maar om sex hier.
Ja inderdaad, ik dacht dat we dit stadium al voorbij waren.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:53 schreef Gridlok het volgende:
Kinders waarom gaat het alleen maar om sex hier.
Dit is best een serieus gesprek. Soort van.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik dacht dat we dit stadium al voorbij waren.
Dan is het gewoon een beetje pijpen en beffen zonder kunstgebitquote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar wil ik ook niet aan denken, maar dat kan nog wel, zo oud zijn die niet. Maar als je echt heel oud en krakkemikkig bent, dan wordt het allemaal wat lastig lijkt me.
Ga je samen met space, krijgen jullie vast korting.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik word ook wel een pitspoes, als iemand even de chirurg helpt betalen
Hoeveel kost het?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik word ook wel een pitspoes, als iemand even de chirurg helpt betalen
Okequote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dit is best een serieus gesprek. Soort van.
Zeekoekortingquote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ga je samen met space, krijgen jullie vast korting.
Ik word er regelmatig mee geconfronteerd in de vorm van gehijg en een krakend bedquote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar wil ik ook niet aan denken, maar dat kan nog wel, zo oud zijn die niet. Maar als je echt heel oud en krakkemikkig bent, dan wordt het allemaal wat lastig lijkt me.
Oh. Dat wil ik niet voor me zien, dankjewelquote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een beetje pijpen en beffen zonder kunstgebit [ afbeelding ]
Koel 4 tieten voor de prijs van 3 ofzoquote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ga je samen met space, krijgen jullie vast korting.
Bahquote:Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik wordt er regelmatig mee geconfronteerd in de vorm van gehijg en een krakend bed
Dag, wie ben jij?quote:
Silicone is niet verplicht als pitspoes, een klasgenoot van me was pitspoes bij motorraces in Assen, en ze had geen siliconequote:Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Koel 4 tieten voor de prijs van 3 ofzo
Is toch mooi dat je ouders nog steeds vol passie de liefde bedrijven?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik wordt er regelmatig mee geconfronteerd in de vorm van gehijg en een krakend bed
Nee, oke, maar wel een bovengemiddelde cupmaat. Dus als ze die van zichzelf al heeft is er niets aan de hand.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Silicone is niet verplicht als pitspoes, een klasgenoot van me was pitspoes bij motorraces in Assen, en ze had geen silicone
Nee sorry heb ik nietquote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, oke, maar wel een bovengemiddelde cupmaat. Dus als ze die van zichzelf al heeft is er niets aan de hand.
SPACE IK HOORDE VIER TIETEN VOOR PRIJS VAN 3. DOEN?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, oke, maar wel een bovengemiddelde cupmaat. Dus als ze die van zichzelf al heeft is er niets aan de hand.
Dan met flips naar de chirurg. Of een andere baan zoeken.quote:
n8n betaaldquote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SPACE IK HOORDE VIER TIETEN VOOR PRIJS VAN 3. DOEN?
Ook niet echt volgens mij, maar komt misschien omdat het motorrace voor de leeftijdscategorie tot 18 jaar wasquote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, want jongens onder de 18 houden niet van tieten?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:59 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ook niet echt volgens mij, maar komt misschien omdat het motorrace voor de leeftijdscategorie tot 18 jaar was
Pics?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Silicone is niet verplicht als pitspoes, een klasgenoot van me was pitspoes bij motorraces in Assen, en ze had geen silicone
De borstvergrotingen van space en flips.quote:
Dat niet, maar misschien worden de mooiste voor de echt grote races bewaard (ipv de hobby races waar toch amper geld in omgaat)quote:Op zondag 12 juni 2011 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, want jongens onder de 18 houden niet van tieten?
Ohja, oke.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dat niet, maar misschien worden de mooiste voor de echt grote races bewaard (ipv de hobby races waar toch amper geld in omgaat)
dat is tegen mijn principesquote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
De borstvergrotingen van space en flips.
daar hoef ik mijn bed niet voor uitquote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voordat de siliconen erin gaan, mag hij best de siliconen keuren
als het werkt he dan. meld je het dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders besteld do it yourself siliconen op ebay
$2.50 is best goed spul toch?!
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
Tenzij je misschien echt niets hebt, dan snap ik het nog wel een beetje
nee dan ook nietquote:Op zondag 12 juni 2011 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
Tenzij je misschien echt niets hebt, dan snap ik het nog wel een beetje
Oke. Nouja, ik was het sowieso niet van planquote:
Jij bent een man, die horen geen borsten te hebben.quote:
dat stelt me gerust?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke. Nouja, ik was het sowieso niet van plan
owquote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij bent een man, die horen geen borsten te hebben.
Jij hebt ze wel?quote:
liever geen borsten dan manboobs bobquote:
heb ze zelf nodigquote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij hebt ze wel?Misschien kun je die van jou verdelen over space en flips, gaat hun carriere toch nog door?
Dan ben ik toch benieuwd waarvoor.quote:
Daar trek je veel meisjes mee aan ja?quote:
Oh, geen siliconen nodig dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef HappyBob het volgende:
Ik ken trouwens ook iemand die pitspoes is geweest [ afbeelding ] En die had ook geen super grote borsten. Gewoon normaal formaat [ afbeelding ] Was alleen wel bij de MotoGP en niet bij auto dinges.
is dat waar clubs voor zijn?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Daar trek je veel meisjes mee aan ja?
Wat is normaalquote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef HappyBob het volgende:
Ik ken trouwens ook iemand die pitspoes is geweest [ afbeelding ] En die had ook geen super grote borsten. Gewoon normaal formaat [ afbeelding ] Was alleen wel bij de MotoGP en niet bij auto dinges.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |