Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Ouch!quote:
Thx dewd!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:04 schreef Watertornado het volgende:
ToT, puik gedraaid, vooral die Alestorm
Daar heb ik echt niet genoeg rust voor in mn donder.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jawel joh. Ik kom echt tot rust als ik whiskey drink, gewoon omdat rustig drinken het lekkerst is.
Travelling Bandquote:Op zondag 12 juni 2011 21:06 schreef ValHallen het volgende:
We horen trouwens CCR op het Woodstock festival
Fijn te horen!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bijna alles mee geluisterd en was weer een leuke show ToT!Thx!
Joah, ToTs idee om een getal térug in de tijd te gaan die reeds gedaan waren beviel me niet zo, dus ik prak effe de resterende meuk erin. De volgende moet er dus wel aan denken dat hij nummer 105 opent.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Live opname
Er komen er nog meer van
Heb even oogjes dichtgedaan en werd wakker van mobieltje dat piepte. En toen was het ineens vijf over negen. Totaal verloren dag. Nu groentesoep aan het maken. Mwahaha.quote:
Best wel hequote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef robdriessen het volgende:
ValHallen, held
Mmm, Armand. Blommenkinders past ook perfect in het Woodstock program
Deze ken ik niet!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Best wel he
Nu Arlo Guthrie door je speakers
Haha mij deed het dus ook iets denken aan een briefquote:Op zondag 12 juni 2011 21:14 schreef robdriessen het volgende:
Dit doet denken aan My Baby Just Wrote Me A Letter. Zou eigenlijk pa moeten bellen dat ie nu luistert tot 11 uur
En topic 49 dan? Die is ook overgeslagen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Joah, ToTs idee om een getal térug in de tijd te gaan die reeds gedaan waren beviel me niet zo, dus ik prak effe de resterende meuk erin. De volgende moet er dus wel aan denken dat hij nummer 105 opent.
Zo, daar had jij zin in!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En topic 49 dan? Die is ook overgeslagen.
Doors komen toepasselijk op het einde.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:14 schreef Watertornado het volgende:
Ik vind eigenlijk (waarom kom ik daar niet eerder op hè) dat die Box Tops - The Letter ook wel tussenpast, en natuurlijkCars
Hiss
By
My
Window
Of Hyacinth House. The Doors uiteraard.
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik eis 30 uur op een dag
Wutt?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo, daar had jij zin in!
Dan moet de volgende dus kardinaalteken_negenenveertig zijn.
Coldplay audiomateriaal is nu ook te verkrijgen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
IK KAN HET CONCERT VAN HURTS LATEN HOREN TIJDENS MIJN UURTJE
Oh, en De Staat is mogelijk, Coldplay, Elbow en Tim Knol, meer leuks is er niet te beleven in de videosectie van de pinkpopsite van 3voor12. Ik plan het gehele laatste uur in voor hurts. Ik ga even kijken wat ik dan precies allemaal in het eerste uur ga draaien. Misschien doe ik gewoon Elbow het eerste uur + 1 nummer van De Staat en dan heb ik mijn gehele top 3 gehad. Stuur maar een DM als jij youtube linkjes hebt van HD opnames van jouw favoriete bands op pinkpop 2011, let op: 2011, dus niet eerder.
ik vind een werkdag van 07-17 veel te lang. Gelukkig heb ik dat (nog) niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik eis 30 uur op een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |