Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
ff op het eind van dit topic nog eens zeggenquote:Op zondag 12 juni 2011 19:17 schreef Melting het volgende:
Wil de volgende topicstarter even een nummertje terug gaan?
We zijn nummer # 99 overgeslagen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, want die dude werd bijna boos toen ik dat zei!
Hij vond het namelijk geen échte single malt, omdat ze alle losse vaten weer bij elkaar gooien en dan verdelen over alle flessen (om de smaakverschillen tussen de vaten op te heffen). Dit was volgens hem echt een no-no en de echte liefhebber die moest wat andere meuk hebben. Hij had me wel weer voorgelicht van áls je Laphroaig lekker vind dan moet je deze en deze hebben (uiteraard naam vergeten) want die was wel gedaan zoals het hoorde. Stonden alleen prijsjes bij van 79,95 en hoger, maar hij had er ook nog een "gewone" (10yo) en die was een heel leuk prijsje (39,95 geloof ik).
Ik zit hier zelf aan een drinkontbijtje.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het wordt kipfilet met aardappels en doperwten
laat middagetenquote:Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier zelf aan een drinkontbijtje.Ik moet echt nog niet aan eten denken!
Nee, ik ook niet. Maar hij vond in ieder geval Laphroaig veels te "normaal" voor de kenners enzo. Nou ben ik geen kenner dus dat geeft weer niets natuurlijk, maar hij heeft me daar wel een half uur ofzo over ingelicht, hartstikke interessant. Leuk was wel dat de "bierman" in die tent me zo midden in zijn verhaal kwam zeggen in mijn oor: "bier is toch lekkerder hoor"quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar hij vond in ieder geval Laphroaig veels te "normaal" voor de kenners enzo. Nou ben ik geen kenner dus dat geeft weer niets natuurlijk, maar hij heeft me daar wel een half uur ofzo over ingelicht, hartstikke interessant. Leuk was wel dat de "bierman" in die tent me zo midden in zijn verhaal kwam zeggen in mijn oor: "bier is toch lekkerder hoor"
Maargoed. Moet daar nog maar eens een keertje naartoe gaan met een zak met geld. Die ik niet heb.
LOL Neuh!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:21 schreef Watertornado het volgende:
Ik dacht dat je Animale ging draaien.
oh heb nergens last van, laat dit een les zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds met een behoorlijke kater.....Hele dag nog niks gegeten.
Lawl!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh heb nergens last van, laat dit een les zijn![]()
Ad van de Berg?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:23 schreef Watertornado het volgende:
Volgens mij moest ik de Ardbeg hebben . . .
Wel eens van gehoord. Volgens mij is die best goed!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:23 schreef Watertornado het volgende:
Volgens mij moest ik de Ardbeg hebben . . .
Ik doe het altijd vooraf. Kan het een beetje intrekken.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
moet ik mijn kipkruiden voor/tijdens of na het bakken van de kip doen
oke. ga ik doenquote:Op zondag 12 juni 2011 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe het altijd vooraf. Kan het een beetje intrekken.
Wat heeft mijn slijter toch ook wel eigenlijk belachelijk veel. 79 whiskies.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord. Volgens mij is die best goed!
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heeft mijn slijter toch ook wel eigenlijk belachelijk veel. 79 whiskies.
Van Islay.
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
Nu heb ik zin om Harry Potter te kijken
ja maar dat kan veel zwaarderquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
En ik doe er gelijk een marathon erachter aan van Pirates of the carribbean
Gewoon sequentieel eten.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn eten kookt niet gelijkop... kip moet nog ff en aardappels zijn al 5 min klaar![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Cranes
dankzij ToT heb ik dit ontdekt
Omdat dit geen onz-radio is.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:36 schreef Driepink het volgende:
Domme vraag maar waarom niet verder onder de naam ONZ Radio?
De oude crew heeft de stekker er uit getrokken en kon een doorstart niet echt waarderen. We hebben gewoon een fris nieuw begin gemaakt!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:36 schreef Driepink het volgende:
Domme vraag maar waarom niet verder onder de naam ONZ Radio?
Aight!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:38 schreef Watertornado het volgende:
Wish You Were Here van Blackmore's Night
En 49 ook al dus eigenlijk moet ie 2 nummers terug.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:17 schreef Melting het volgende:
Wil de volgende topicstarter even een nummertje terug gaan?
We zijn nummer # 99 overgeslagen.
Sowieso Blackmore's Night trouwens. Die bas bij Under A Violet Moon en alles.quote:
Ik heb niet zo heel gek veel nummers van ze.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sowieso Blackmore's Night trouwens. Die bas bij Under A Violet Moon en alles.
Yupyup! Was niet echt veel he?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was dit het voor het electronische gedeelte?
Je moet wel wat eten, fruit helpt goed tegen misselijkheid dus pak een appelquote:Op zondag 12 juni 2011 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Amper!Ik denk niet echt dat ik vandaag wat kan eten!
Nee werd om 17.00 wakker oid.quote:
Srsly? Hmmm doe ik zo dan idd ff, thx!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet wel wat eten, fruit helpt goed tegen misselijkheid dus pak een appel
Hehehehehe gewoon een biertje oid nemen.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Amper!Ik denk niet echt dat ik vandaag wat kan eten!
wtf heb jij vavond gedaanquote:Op zondag 12 juni 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee werd om 17.00 wakker oid.Heb nog maar 7 bier over van mn krat...
Oh en wij hebben de 4uur wel gehaald.
Ik lag uiteindelijk pas om half 4 te slapenquote:Op zondag 12 juni 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee werd om 17.00 wakker oid.Heb nog maar 7 bier over van mn krat...
Oh en wij hebben de 4uur wel gehaald.
Ik heb nog niet veel gedaan tussen 17.00 en nu hoezo?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf heb jij vavond gedaan
Toch je weddenschap verloren.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lag uiteindelijk pas om half 4 te slapen![]()
Maar was wel weer om 10 uur wakker
oh ik begreep dat je sliep tot 17:00quote:Op zondag 12 juni 2011 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog niet veel gedaan tussen 17.00 en nu hoezo?
Ja dat klopt, ik werd om 17.00 wakker.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh ik begreep dat je sliep tot 17:00
dus uitgegaan tot 9:00 AMquote:Op zondag 12 juni 2011 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik werd om 17.00 wakker.
Maar wel lekker geslapenquote:Op zondag 12 juni 2011 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch je weddenschap verloren.![]()
Das dan wel weer knap.
Nee ging om 4.45 oid slapen maar had 17 bier in mn kraag zonder eten...quote:Op zondag 12 juni 2011 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dus uitgegaan tot 9:00 AM?
Jij slaapt van 4:45 tot 17:00 uurquote:Op zondag 12 juni 2011 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ging om 4.45 oid slapen maar had 17 bier in mn kraag zonder eten...
auw..quote:Op zondag 12 juni 2011 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ging om 4.45 oid slapen maar had 17 bier in mn kraag zonder eten...
Met 17 bier zonder eten wel ja...quote:Op zondag 12 juni 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij slaapt van 4:45 tot 17:00 uur
Whehehe zal ik de volgende keer doen ja!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
doe anders linkjes plaatsen, ik zit echt te zoeken als een gek en dan is de helft van je verhaal al af
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik probeer interactief te zijn met ToT maar hij reageert niet zoveel
misschien gelijk een lijstje maken met topics waar we doorheen gaanquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
misschien gelijk een lijstje maken met topics waar we doorheen gaan
leuk idee ook, het blijft radio voor fokkers
quote:
quote:
ik heb ook geen kater gehadquote:Op zondag 12 juni 2011 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach meteen mn kater er uit geslapen want die heb ik nu niet.
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
op dat baptist forum krijgen users een [ afbeelding ] onderscheiding genaamd 'tell her once'
prijs als je je vrouw slaat
Fijne muziek is datquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:02 schreef Watertornado het volgende:
Hier hoort:
[ afbeelding ]
Alesmith bij!
Dat, en:quote:Op zondag 12 juni 2011 20:02 schreef Watertornado het volgende:
Hier hoort:
[ afbeelding ]
Alesmith bij!
stoutquote:Op zondag 12 juni 2011 20:02 schreef Watertornado het volgende:
Hier hoort:
[ afbeelding ]
Alesmith bij!
Wat heb je dan gedaan? Veel water gedronken en een zak chips oid leeg gegeten? (voor t slapen gaan uiteraard!)quote:Op zondag 12 juni 2011 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb ook geen kater gehadongelooflijk maar waar
Voor het slapen gaan nog 2 glazen sinas en dan slapenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan? Veel water gedronken en een zak chips oid leeg gegeten? (voor t slapen gaan uiteraard!)
toy dollsquote:Op zondag 12 juni 2011 20:05 schreef Watertornado het volgende:
Maargoed, denk ook aan Toy Dolls, daar zat ook niet zo'n brede dude in!
fout + fout =quote:Op zondag 12 juni 2011 20:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
Alestorm is de pirate-versie van Europe
Fanta voor het slapen gaan does the trick indeedquote:Op zondag 12 juni 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan nog 2 glazen sinas en dan slapen
Misschien ben ik wel wat meer gewend dan jij
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Fanta voor het slapen gaan does the trick indeed
Ditquote:
ja echtquote:Op zondag 12 juni 2011 20:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Fanta voor het slapen gaan does the trick indeed
Dat is dan ook zo leuk van NOFX, die nemen zichzelf zo keihard in de zeik (zie ook met nummers als "And now for something completely similar!) dat het gewoon zo heerlijk is.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
word pas ernstig als zo'n band zichzelf serieus gaat nemen
NOFX heeft ook een hoop serieuse nummers, maar het grootste deel is leuke liedjes met een knipoogquote:Op zondag 12 juni 2011 20:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is dan ook zo leuk van NOFX, die nemen zichzelf zo keihard in de zeik (zie ook met nummers als "And now for something completely similar!) dat het gewoon zo heerlijk is.
Ow, wel een berg serieuze nummers, maar ze zullen nooit van zichzelf zeggen dat het nu zulke begaafde musici zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
NOFX heeft ook een hoop serieuse nummers, maar het grootste deel is leuke liedjes met een knipoog
Ja, stoorde netquote:
wel een eigen sound en lekker snelquote:Op zondag 12 juni 2011 20:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow, wel een berg serieuze nummers, maar ze zullen nooit van zichzelf zeggen dat het nu zulke begaafde musici zijn.
Keine ahnung. Als ik praat zet ik de koptelefoon af. De telefoon is hier in ieder geval niet over gegaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik hoorde zo'n telefoon naast je box geluid
of gaat hier in huis de telefoon?
heb de film over zijn leven gezien, was niet veel soeps (de film was goed maar zijn leven niet dus )quote:
Ik heb ze op Lowlands gezien vorig jaarquote:Op zondag 12 juni 2011 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wel een eigen sound en lekker snel
nooit live gezien hielaas, die concerten zijn half jaar van tevoren al uitverkocht![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mm ik moet over 20 min toch weg richting TV SC
Ik ben wel metal liefhebber, maar wss 1 van de weinigen atmquote:Op zondag 12 juni 2011 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij zijn er momenteel niet veel metalliefhebbers hier he?Misschien dat ik dan toch beter wat anders kan draaien.
Eigenlijk moet ToT een van zulke nummers even tussen zijn show doorprakken:quote:Op zondag 12 juni 2011 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wel een eigen sound en lekker snel
nooit live gezien hielaas, die concerten zijn half jaar van tevoren al uitverkocht![]()
meh, ik vind danzig gewoon matig klinken, kan wel wat metal hebben hoor.. maar niet te lang, vooral bij het uitgaan raak ik de muziek zwaar zatquote:Op zondag 12 juni 2011 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij zijn er momenteel niet veel metalliefhebbers hier he?Misschien dat ik dan toch beter wat anders kan draaien.
nee niet echtquote:Op zondag 12 juni 2011 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
2/3 minuten per song altijd, kan wel ff :pquote:Op zondag 12 juni 2011 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ToT een van zulke nummers even tussen zijn show doorprakken:
Zoiets kan wel even tussendoor.
Ligt eraan wat voor hiphop.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik zit te denken aan een NL hiphop show, heb ik daarmee fans?
ja natuurlijk..quote:Op zondag 12 juni 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor hiphop.
Toch wel Killerrrrrrrrrr.... Kamal hč?
mic kan ook in VDJ hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 20:19 schreef 129383 het volgende:
[..]
dan heb ik geen mic..
en dat is wat ik wil
Is wel ff lastig, maar het werkt wel!quote:
Nee, VDJ faalt!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zeg je nou tegen jezelf dat je faalt?
Oh doe je netjes.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan nog 2 glazen sinas en dan slapen
Misschien ben ik wel wat meer gewend dan jij
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat baptist forum blijft me verbazen..
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=65444
vrouwen de schuld geven voor verkracht wordenwalgelijk
iddquote:Op zondag 12 juni 2011 20:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mix van afschuw en verwarring
Baptisten![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh doe je netjes.Jou lever is dan ook jonger dan de mijne.
Meer gewend??? Ehhm ja zou kunnen ik ken je drink gewoontes niet maar als je meer gewend ben dan ik moet je maar eens langs de AA.
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
moet weg naar TV SC
Wegmisbruikers begint
Ben na smaakpolitie weer terug rond half 11
Okee dan!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee ik heb de laatste paar weken nogal wat feestjes gehad![]()
Volgend weekend, doe ik rustig aan (lees: geen alcohol)
Lekkere muziek trouwensRelaxed
Laterz dude!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
moet weg naar TV SC
Wegmisbruikers begint
Ik feest ieder weekend en ieder weekend is mn krat bier weer leeg dus ehm denk niet dat je meer gewent bent.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee ik heb de laatste paar weken nogal wat feestjes gehad![]()
Volgend weekend, doe ik rustig aan (lees: geen alcohol)
Lekkere muziek trouwensRelaxed
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
boze marokkaan en OPROTTEN MET DIE CAMERA in de intro.. wordt weer een goeie episode
Laters!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
moet weg naar TV SC
Wegmisbruikers begint
Een echte wansmaak liefhebberquote:Op zondag 12 juni 2011 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
moet weg naar TV SC
Wegmisbruikers begint
Geenstijl, iets over een telefoonwinkel of zo...quote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wie was die haatmeneer ookalweer
Jij: wel een katerquote:Op zondag 12 juni 2011 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik feest ieder weekend en ieder weekend is mn krat bier weer leeg dus ehm denk niet dat je meer gewent bent.![]()
![]()
![]()
Jamiroquai is idd relaxt.
Maar maar t is nu zondag...quote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zit al meer dan 2 jaar elke vrijdagavond in TV SC mee te posten
Ojaquote:Op zondag 12 juni 2011 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Geenstijl, iets over een telefoonwinkel of zo...
Heb het ook een tijdje gevolgdquote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zit al meer dan 2 jaar elke vrijdagavond in TV SC mee te posten
Ik : meestal geen kater.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij: wel een kater
Ik: geen kater
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik : meestal geen kater.![]()
Ik heb zeer zeldzaam een kater.![]()
Bijna VDJ nog even opstarten enzo. Daarna gaan we in 2 uur de wereld liever makenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee kerel! Sta je al klaar voor je show over
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bijna VDJ nog even opstarten enzo. Daarna gaan we in 2 uur de wereld liever maken
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bijna VDJ nog even opstarten enzo. Daarna gaan we in 2 uur de wereld liever maken
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:37 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind dat er een hippiesmiley moet zijn op fok!
Ga je ook Bob Dylan draaien?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:37 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:37 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:39 schreef Outpost76 het volgende:
Shoarma is gewoon te lekker maar als ontbijt......
Goed voer iddquote:Op zondag 12 juni 2011 20:39 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb hem wel overwogen maar nee. Heb wel enkele andere protestsongs, waaronder een hele gave van Jimiquote:
quote:
Ja joh doe maar weer patat!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:40 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat ik zo iets in de frituur ga flikkeren. De kater is langzaam een beetje weg aan het gaan.
Ik heb nog steeds trek in een kapsalonquote:Op zondag 12 juni 2011 20:39 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zit nu te herkauwen op shoarma kaas met ui,champignonnetjes, prei en extra knoflookquote:Op zondag 12 juni 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds trek in een kapsalon
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:44 schreef ValHallen het volgende:
Zie de DJ eens lui zijn trouwens. Een nummer van 12 minuten zodat hij kan gaan frituren
(niet doorvetellen dat ik ook een nummer van 11 minuten klaar heb staan)
hoeveel whiskey heb je gister baas gemaaktquote:Op zondag 12 juni 2011 20:44 schreef ToT het volgende:
Ja kut!Dit nummer moet je juist met je ogen dicht met een glas Laphroaig in je hand naar luisteren, maar ik raak ff geen whisky meer aan!
Zie de DJ eens lui zijn trouwens. Een nummer van 12 minuten zodat hij kan gaan frituren
Geen idee eik. Ze bleven m'n glas maar afpakken zodra die leeg dreigde te komen en kwamen dan weer met een driedubbele whisky terug!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoeveel whiskey heb je gister baas gemaakt
quote:
whiskyquote:Op zondag 12 juni 2011 20:44 schreef ToT het volgende:
Ja kut!Dit nummer moet je juist met je ogen dicht met een glas Laphroaig in je hand naar luisteren, maar ik raak ff geen whisky meer aan!
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee eik. Ze bleven m'n glas maar afpakken zodra die leeg dreigde te komen en kwamen dan weer met een driedubbele whisky terug!
Ik heb een probleem dat klinkt wat raar misschienquote:Op zondag 12 juni 2011 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee eik. Ze bleven m'n glas maar afpakken zodra die leeg dreigde te komen en kwamen dan weer met een driedubbele whisky terug!
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een probleem dat klinkt wat raar misschien
Ik kan geen lege glazen voor me zien
En ook van volle glazen wordt ik gek
Maar dat los ik zo op ik leeg ze direk!
Daarom vind je me meestal in de kroeg
Daar zit ik dan ook vaak tot s 'morgens vroeg
Jawel joh. Ik kom echt tot rust als ik whiskey drink, gewoon omdat rustig drinken het lekkerst is.quote:
Ballentine's is prima te doenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was wel een blend, maar wel een lekker zachte blend:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:51 schreef ToT het volgende:
Het volgende topicnummer moet 103 zijn he, niet vergeten.
Hm, ik heb Famous Grouse al jarenlang niet meer gedronken omdat ik het vroeger gewoon ranzig vond!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ballentine's is prima te doenMijn favoriete uitgaanswhiskey is Famous Grouse. Te licht om echt thuis te drinken maar glijdt heerlijk weg als je in een club of kroeg staat.
103?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:51 schreef ToT het volgende:
Het volgende topicnummer moet 103 zijn he, niet vergeten.
Famous Grouse klok je te snel weg voor thuis. Ik drink het echt alleen met uitgaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Hm, ik heb Famous Grouse al jarenlang niet meer gedronken omdat ik het vroeger gewoon ranzig vond!
dan b;lijf ik nog even hangenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ] Hierna de grote Hippie show. 2 hours of Love, Peace and Music [ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 12 juni 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ] Hierna de grote Hippie show. 2 hours of Love, Peace and Music [ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:56 schreef ToT het volgende:
Okee dit is dus idd het laatste nummer. Armand gaat niet meer lukken!
Niet getreurdquote:Op zondag 12 juni 2011 20:56 schreef ToT het volgende:
Okee dit is dus idd het laatste nummer. Armand gaat niet meer lukken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |