hoeveel whiskey heb je gister baas gemaaktquote:Op zondag 12 juni 2011 20:44 schreef ToT het volgende:
Ja kut!Dit nummer moet je juist met je ogen dicht met een glas Laphroaig in je hand naar luisteren, maar ik raak ff geen whisky meer aan!
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:44 schreef ValHallen het volgende:
Zie de DJ eens lui zijn trouwens. Een nummer van 12 minuten zodat hij kan gaan frituren
(niet doorvetellen dat ik ook een nummer van 11 minuten klaar heb staan)
Zie de DJ eens lui zijn trouwens. Een nummer van 12 minuten zodat hij kan gaan frituren
Geen idee eik. Ze bleven m'n glas maar afpakken zodra die leeg dreigde te komen en kwamen dan weer met een driedubbele whisky terug!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoeveel whiskey heb je gister baas gemaakt
quote:
whiskyquote:Op zondag 12 juni 2011 20:44 schreef ToT het volgende:
Ja kut!Dit nummer moet je juist met je ogen dicht met een glas Laphroaig in je hand naar luisteren, maar ik raak ff geen whisky meer aan!
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee eik. Ze bleven m'n glas maar afpakken zodra die leeg dreigde te komen en kwamen dan weer met een driedubbele whisky terug!
Ik heb een probleem dat klinkt wat raar misschienquote:Op zondag 12 juni 2011 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee eik. Ze bleven m'n glas maar afpakken zodra die leeg dreigde te komen en kwamen dan weer met een driedubbele whisky terug!
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een probleem dat klinkt wat raar misschien
Ik kan geen lege glazen voor me zien
En ook van volle glazen wordt ik gek
Maar dat los ik zo op ik leeg ze direk!
Daarom vind je me meestal in de kroeg
Daar zit ik dan ook vaak tot s 'morgens vroeg
Jawel joh. Ik kom echt tot rust als ik whiskey drink, gewoon omdat rustig drinken het lekkerst is.quote:
Ballentine's is prima te doenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was wel een blend, maar wel een lekker zachte blend:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:51 schreef ToT het volgende:
Het volgende topicnummer moet 103 zijn he, niet vergeten.
Hm, ik heb Famous Grouse al jarenlang niet meer gedronken omdat ik het vroeger gewoon ranzig vond!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ballentine's is prima te doenMijn favoriete uitgaanswhiskey is Famous Grouse. Te licht om echt thuis te drinken maar glijdt heerlijk weg als je in een club of kroeg staat.
103?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:51 schreef ToT het volgende:
Het volgende topicnummer moet 103 zijn he, niet vergeten.
Famous Grouse klok je te snel weg voor thuis. Ik drink het echt alleen met uitgaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Hm, ik heb Famous Grouse al jarenlang niet meer gedronken omdat ik het vroeger gewoon ranzig vond!
dan b;lijf ik nog even hangenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ] Hierna de grote Hippie show. 2 hours of Love, Peace and Music [ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 12 juni 2011 20:55 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ] Hierna de grote Hippie show. 2 hours of Love, Peace and Music [ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:56 schreef ToT het volgende:
Okee dit is dus idd het laatste nummer. Armand gaat niet meer lukken!
Niet getreurdquote:Op zondag 12 juni 2011 20:56 schreef ToT het volgende:
Okee dit is dus idd het laatste nummer. Armand gaat niet meer lukken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |