quote:Op zondag 12 juni 2011 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mm ik moet over 20 min toch weg richting TV SC
Ik ben wel metal liefhebber, maar wss 1 van de weinigen atmquote:Op zondag 12 juni 2011 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij zijn er momenteel niet veel metalliefhebbers hier he?Misschien dat ik dan toch beter wat anders kan draaien.
Eigenlijk moet ToT een van zulke nummers even tussen zijn show doorprakken:quote:Op zondag 12 juni 2011 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wel een eigen sound en lekker snel
nooit live gezien hielaas, die concerten zijn half jaar van tevoren al uitverkocht![]()
meh, ik vind danzig gewoon matig klinken, kan wel wat metal hebben hoor.. maar niet te lang, vooral bij het uitgaan raak ik de muziek zwaar zatquote:Op zondag 12 juni 2011 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij zijn er momenteel niet veel metalliefhebbers hier he?Misschien dat ik dan toch beter wat anders kan draaien.
nee niet echtquote:Op zondag 12 juni 2011 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
2/3 minuten per song altijd, kan wel ff :pquote:Op zondag 12 juni 2011 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ToT een van zulke nummers even tussen zijn show doorprakken:
Zoiets kan wel even tussendoor.
Ligt eraan wat voor hiphop.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik zit te denken aan een NL hiphop show, heb ik daarmee fans?
ja natuurlijk..quote:Op zondag 12 juni 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor hiphop.
Toch wel Killerrrrrrrrrr.... Kamal hè?
mic kan ook in VDJ hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 20:19 schreef 129383 het volgende:
[..]
dan heb ik geen mic..
en dat is wat ik wil
Is wel ff lastig, maar het werkt wel!quote:
Nee, VDJ faalt!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zeg je nou tegen jezelf dat je faalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |