. Wel doen he! Je lijf moet nog even meequote:Op maandag 13 juni 2011 13:55 schreef Nirak het volgende:
Zo, heel de familie is uit wandelen en ik nietNa 100 meter doet alles in mn onderrug pijn.. Morgen toch maar even de bekkenfysio bellen denk ik..
Ohw tsja dan ben je even ver als mij, lijkt me ook sterk dan dat indalen.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:26 schreef bitterend het volgende:
Ik kwam iets tegen waar ze het over het indalen van je kind over hadden...lijkt me voorbarig met 16 weken![]()
Mhhmmm toch bellen morgen...om te vragen of ze tips hebben of een steunpanty kunnen aanbevelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geheel off topic dus daarom onder een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jepquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:04 schreef Nirak het volgende:
Sterkte GGB!
Xaban06dat is fijn! Al een knipperend hartje gezien? Vorige x was te vroeg denk ik, nu hpen dat het blijft! Suc6 met broeden!
Ik wist niet dat ze ook fysieke winkels hadden, eens opzoeken, thanksquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:49 schreef danic het volgende:
Xaban. Je kunt natuurlijk altijd kamertjes en dergelijke via internet kopen, maar ik zou toch eerst in winkels gaan kijken. Dan zie je beter wat de kwaliteit van de meubelen is. Babydump heeft ook fysieke winkels. Daar kun je dan gaan kijken en er over nadenken en eventueel later online bestellen.
Het zal een nieuwe kamer worden. EUR 400,- valt hartstikke mee, ik hield zelf rekening met +/- EUR 750,-quote:De kosten van een kamertje zijn heel verschillend, Wil je het nieuw, dan zit je vaak zo tussen de
ค400,- en ค? in (je kan het zo duur maken als je wilt natuurlijk).
Dat over de afstand voor je voeten wist ik niet, daar wordt lijkt mij wel over nagedacht bij het ontwikkelen van zo n wagen?quote:Ga je voor een kinderwagen, let dan eventuele bergruimte, de afstand voor je voeten als je er achter loopt (niets zo irritant dan dat die afstand te kort is en je steeds op de wagen stapt), de manier van inklappen en uitklappen (gaat dit makkelijk of heb je een heel instructieboek nodig en hoeveel ruimte neemt ie dan in beslag in bijv. je kofferbak). Vaak heb je aanbiedingen, maar kijk goed wat je er dan allemaal bijkrijgt (autostoeltje, kinderwagenbak, wandelwagen, parasol e.d.)
Thanks!quote:Je hebt nog alle tijd, dus ga lekker op het gemakje op internet snuffelen en af en toe eens naar een winkel (babydump, babypark e.d.) om je ori๋nteren en informatie te krijgen van de medewerkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |