abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juni 2011 @ 13:58:20 #101
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98110521
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:55 schreef Nirak het volgende:
Zo, heel de familie is uit wandelen en ik niet :( Na 100 meter doet alles in mn onderrug pijn.. Morgen toch maar even de bekkenfysio bellen denk ik..
. Wel doen he! Je lijf moet nog even mee :)!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_98112369
Nirak toen ik er lag na de geboorte van ean was het erg druk
-ze vergaten mijn medicatie
-ik kreeg als i kal medicatie kreeg de verkeerde dosis
-na 3 dagen vroeg er een vk of ik een spoelflesje had. Mijn reactie :? die had ik dus moeten krijgen
-geen hulp bij het kolven anders hadden ze wellicht eerder gezien dat het niet goed ging.
-geen vk die mee mij met bed naar boven kon brengen toen ik naar mijn dochter wilde.
-er was geen tijd om aan de gyn te vragen of de katheter eruit mocht dus ik kon ook niks zelf

Ik ben blij dat jij het er goed getroffen hebt ik was er echt even klaar mee
pi_98112511
f_r denk je om een klacht in te dienen? ik vind het niet kunnen!! verkeerde dosis, vergeten om medicijnen te geven enzo...welke zh was dit??

Ik heb een vraag over vreselijk banden pijn....ik lees over een steunpanty maar waar vind ik dat? of een speciale onderbroek? ik kan niks online vinden....
een bekkenfysio kan je ook helpen met banden pijn?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98112570
Mijn zus heeft zo'n speciale onderbroek gekocht via een zwangerschapswinkel in den-bosch

mbt een klacht indienen ik weet niet of het echt gaat helpen. Wel weet ik dat ik een arts-assistent echt nooit meet hoef te zien bij een controle oid dat weiger ik gewoon.
pi_98112859
Kan je voor volgende controles niet naar een andere zh in de buurt? ik bedoel...lijkt me erg onprofessioneel daar!

Ik weet niet of wat ik nu heb is banden pijn of bekkenklachten. Nergens online kan ik vinden wat pijn kan veroorzaken in je schaamstreek. Bandenpijn zou in mijn liezen moeten zitten en bekkenklachten in rug pijn toch?
Morgen toch bellen voor advies..valt echt alsof alles uit elkaar aan het vallen is daar onder :X
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 13 juni 2011 @ 15:19:07 #106
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98113768
PIJN IN DE SCHAAMSTREEK
Voortdurende pijn in het schaambeen, stuitje, heupen en onder in de rug kunnen wijzen op bekkeninstabiliteit. Tijdens de zwangerschap verweken, onder invloed van hormonen, de banden in de gewrichten. Dit is nodig omdat het kind dan tijdens de bevalling makkelijker door het geboortekanaal kan.

Dit vond ik op internet.

Enne verder weet ik er ook niets van als zwangerschapsleek :D
Rayen 2½ jaar!
pi_98114084
Ik kwam iets tegen waar ze het over het indalen van je kind over hadden...lijkt me voorbarig met 16 weken }:|
Mhhmmm toch bellen morgen...om te vragen of ze tips hebben of een steunpanty kunnen aanbevelen
  maandag 13 juni 2011 @ 15:45:20 #108
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98114886
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:26 schreef bitterend het volgende:
Ik kwam iets tegen waar ze het over het indalen van je kind over hadden...lijkt me voorbarig met 16 weken }:|
Mhhmmm toch bellen morgen...om te vragen of ze tips hebben of een steunpanty kunnen aanbevelen
Ohw tsja dan ben je even ver als mij, lijkt me ook sterk dan dat indalen. :{
Ik zou maar bellen morgen hoor, misschien slingeren ze het zo uit hun mouw wat het is, en dan ben je ondanks de pijn opgelucht en weten ze waarschijnlijk wat je eraan kunt doen.

En misschien komt hier nog een advies van "een kenner" voorbij.
Rayen 2½ jaar!
pi_98114985
:Y
hihi dankje voor het meedenken TJ :* O+
  maandag 13 juni 2011 @ 16:14:29 #110
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98116019
Bitterend volgens mij heeft bekkeninstabiliteit vooral te maken met het weker worden van bepaalde delen waardoor de bekken instabiel geraken.
Kan zijn dat bij jou die verweking ook daar al is? ik zou iig een keer bellen met een bekken fysio en je na laten kijken. Beter een keer teveel als te weinig toch?
pi_98116469
bitterend, ik denk ook dat het de verweking is. Ik begin het ook alweer te merken. Mijn bekkenbodem wordt al iets zwakker, en ik kan nu beter niet zomaar niezen/springen of rennen. Dan werkt mijn blaasafsluiting niet 100% ;)
Merk het ook weer in mijn armen trouwens, kan ook weer geen potjes opendraaien. En ik ga vaker door mijn knie. Vorige zwangerschap ook al. Maar dat is niet zo'n probleem.
Maar moet zeggen dat ik nooit echt veel last van mijn bekken heb gehad, alleen bij 2 uur winkelen met 38 weken dat ik echt niet meer kon. Dus het zegt niet alles over het verloop ;)
Je kunt altijd eens naar een bekkenfysio gaan voor oefeningen..
pi_98116844
Ik loop ook in het Catharina zkh... -O- . Tot nu toe was ik eigenlijk erg tevreden. Ik hoop dat dat dan zo blijft...
  maandag 13 juni 2011 @ 16:38:37 #113
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98117030
Aoraki,
Ga uit vanuit jou eigen ervaring, stel jou wensen en grenzen voor jezelf duidelijk, en wees duidelijk en vraag.
Ervaringsverhalen zijn er altijd positief en negatief, pik daaruit wat voor jou nuttig is, maar wordt niet bang, want voor jou is je ervaring nu heel fijn, en dat kan het toch ook gewoon blijven.?
Misschien heeft FR gewoon ontzettend zure en domme pech gehad.. waarmee ik haar ellende niet wil af doen als niets, en absoluut niet goed praten maar artsen zijn ook mensen.. en mensen maken fouten.. en wellicht is zij daar spijtig genoeg de dupe van geworden?
pi_98117427
Ja, dat is natuurlijk ook zo...

Ze kennen mij er al langer vanwege mijn voorgeschiedenis en eerdere onderzoeken. Bij mij zijn ze juist heel alert, vanwege de complicaties in de eerste zwangerschap. Ik krijg ook steeds groeiecho's om alles in de gaten te houden. Maar als ik lees dat ze met de verkeerde medicatie komen en je aan je lot over laten bij het kolven, dan word ik niet blij. Onvergeeflijk vind ik dat...

Nu heb ik ook wisselende ervaringen gehoord van het ziekenhuis waar ik van Thomas ben bevallen (met ks). Ik ben 3 dagen echt goed verzorgd, ook goed geholpen met de borstvoeding. Direct na de OK, de kleine bij me, en voordat ik terug was van de OK, lag ie bij lief op zijn borst. Dus wij waren dik tevreden. Maar andere mensen die ik kende van de gym, hadden veel langer op hun baby moeten wachten na ks, waren helemaal niet zo te spreken over de afhandeling.

Helaas lijkt het erop dat het dan toch een kwestie van geluk is, hoe je alles treft...(slechte zaak)
pi_98118311
Tuurlijk heb ik ook wel goede ervaringen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geheel off topic dus daarom onder een spoiler
pi_98118517
-O- F-R, je treft het ook wel niet he... :*
  maandag 13 juni 2011 @ 17:16:27 #117
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98118754
@bitterend; bekkenklachten kan je ook hebben aan de voorzijde hoor. Dus die optie is er wel degelijk. Vaak heeft het dan te maken met verweking van je schaambeen. En die zit middenvoor...
daar zitten bij mij momenteel ook de klachten, terwijl ik de vorige keer juist onderin mijn rug, bij de SI-gewrichten veel pijn had...
ik al eens googlen of ik het voor je kan vinden.

Ik heb overigens via marktplaats een buikband van Anita op de kop getikt. Misschien ook een optie voor jou? als je veel moet staan, of lopen is dat wel aan te raden schijnt.
(daar heb ik dan weer geen ervaring mee). Echter teveel dragen is niet goed voor je spieren!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 13 juni 2011 @ 17:18:08 #118
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98118837
Bekkenklachten kunnen worden gevoeld aan de voorzijde van het schaambot, bij de liezen, bij de SI-gewrichten, bij de stuit of de bekkenbodem. Maar soms kunnen klachten in de (lage) rug ook hun oorsprong hebben bij een probleem rond het bekken. Een goed onderzoek is daarom ook noodzakelijk.

dat zegt google dus :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98119206
Oognip, DML, f_r en miss_jones, dank voor de naam. ;)
Hij is inderdaad heel mooi!
pi_98121084
Dankjulliewel voor de goede adviezen!! :*
Ik dacht altijd dat bekkenklachten was alleen als veel bezig was maar omdat ik ook van zitten/liggen op de bank pijn rond mijn schaamstreek heb dacht ik er niet aan.
Zal de vk morgen bellen en vragen welke fysio hier goed voor is...het is nogal vroeg of niet 16 weken en bekkenpijn?
bizar!
pi_98122292
Gefeliciteerd Juud en Dementor!!

En ik zal wel spuit 11 zijn, maar mocht iemand zin hebben mij een PM'metje te sturen, heel graag! :) Tnx Isis

[ Bericht 6% gewijzigd door Sannne op 13-06-2011 18:41:55 ]
  maandag 13 juni 2011 @ 18:44:02 #122
100412 mefke79
komt goed!
pi_98122570
Bitterend, 16 weken is vroeg voor bekkenklachten, maar des te meer reden om er heel goed naar te laten kijken. Via internet kun je ook zelf op zoek gaan naar een goede bekkenbodemfysio. Bij zwangerschap 1 had ik achteraf al met 6 (!) weken klachten, nu begon het rond week 14. En de eerste keer had ik vooral last van mijn stuitje en rug, nu was het meer mijn schaambeen.
Succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98122871
Jeetje mef 6 weken! :o ik snap het beter nu waarom je op was met 40 weken!
:*

Ik herken veel van die website vooral:
pijn in de onderbuik, rond de anus of de geslachtsdelen :X

BJ die buikband van anita..welke maat heb jij gedaan? ik zie dat de maten heel verschillend zijn
M is 42-44
en L is 46-48

Misschien even bij de vlos ook vragen morgen als ik bel voor de pijn
  maandag 13 juni 2011 @ 18:59:30 #124
100412 mefke79
komt goed!
pi_98123289
Bitterend, ik zou even geen band kopen als ik jou was en even het advies van een fysio afwachten. Overigens had ik een M geleend van iemand en die was mij echt te klein terwijl ik normaal toch echt 42 heb.
Ik heb vanaf week 25 een bekkenband gedragen, dat is veel steviger dan een buikband, maar alleen op advies van fysio en je moet leren em goed om te doen. Ik draag em ook nu nog, tis gewoon een tweede natuur geworden om dat ding om te doen. Nog minimaal 5 weken te gaan...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98123398
bitterend, ik heb bij de prenatal even gevraagd of ik het mocht proberen. Dat mocht, als ik het even over mijn broek heen deed. Ik zit ook net tussen die maten in. Is uiteindelijk wel een L geworden, omdat de M op het uiterste moest, en je heupen nog iets breder kunnen worden.

Maar wat mefke ook zegt, als je er nu al zoveel last van hebt, is een gesprek bij een fysio niet gek. Die babybelt is voor lichte gevallen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')