abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98084755
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:51 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

gelukkig wel
Heb nog een week gespuugd en ben ook nog zeker 4wk misselijk geweest. Nu nog zo af en toe dus ik ben helemaal happy
en je meisje doet het zo goed! wat wil een mens nog meer O+

Hahaha miss-jones: komt door de zwangerschap...multitasking zit er niet meer in
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98084899
Juud, ze is er!! O+

En wat een wending!! :o heftig! Maar ze is er.. ik ben zo ontzettend benieuwd naar jullie mupke! O+
Kom bij, hopelijk herstel je snel... :*
pi_98084901
Juud, van harte gefeliciteerd met je dochter!

Mag ik ook een pm met de naam? :)
  zondag 12 juni 2011 @ 22:18:07 #54
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_98086447
Juud, gefeliciteerd met jullie dochter! *O* Iemand de naam voor me?
Oude (on)bekende.
pi_98087037
Juud gefeliciteerd met jullie dochter!! Ze is er dan eindelijk.
Kom bij, en geniet!!!

Heeft iemand een pm met de naam voor me??
*poef* nu is het weg
  zondag 12 juni 2011 @ 22:28:21 #56
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_98087166
Wij hebben vanmiddag een pretecho laten maken. Nooit gedacht dat het zo ontzettend leuk zou zijn :D

Zo bijzonder dat het jongetje in mijn buik opeens een gezichtje heeft O+ Vooralsnog lijken mijn genen trouwens dominant :7 Alleen het kinnetje en de tenen lijken van z'n vader te komen :') En hij heeft een al flinke bos haar :D

Sinds de echo vanmiddag vraag ik me steeds af of onze zoon echt de mooiste baby van de wereld is of dat mijn blik inmiddels enigzins vertroebeld is door de hormonen :')
Oude (on)bekende.
pi_98087276
Mooi! O+
Hij lijkt te lachen op de onderste echo O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 12 juni 2011 @ 22:30:23 #58
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98087293
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef bitterend het volgende:

[..]

Nee hoor...ben week 16 en nog moe zwak en misselijk :P
pfff ik bijna 30 en ik ben ook nog steeds moe moe moe.
(misselijk gelukkig niet meer).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98087295
mooie echo's hoor O+
nou ja ik dacht altijd dat iedereen dat vond van zn eigen kind tot ik mn schoonzus hoorde zeggen dat ze haar eigen baby niet mooi vond dus :?
  zondag 12 juni 2011 @ 22:32:50 #60
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98087443
en deze echo's zijn idd wel erg mooi!!
(vind ik lang niet altijd)
  zondag 12 juni 2011 @ 22:34:14 #61
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98087549
Bitterend hoop dat het de laatste nawee-en zijn van het spugen/misselijk zijn. Vervelend is het wel!

Volgens mijn gyn/de tig vk's en dieetiste is er geen exacte wetenschap tot hoelang iemand misselijk is of spuugt. Mijn gyn wil als hij de financiering ervoor krijgt graag een studie hierop doen :)

Hier heb ik het omslag punt aardig gehad, hier is het alleen opletten met eten want een hapje teveel komt er uit. Maar dat is vooral de maag hier die problemen nog heeft en een fikse optater gehad heeft.

in de volksmond wordt hyperemesis vrij snel gebruikt, echter zijn daar veel variaties in. Ik spuugde alles 24/7 en omdat ik nogal een flink te hoog BMI had en een vk die me niet serieus nam en alleen hamerde op mijn gewicht tijdens de echo nota bene... Dacht ik dat ik me aanstelde. De laatste week voor opname ben ik bijna geheel kwijt en was aardig van het pad af. Tot een onverwachtsbezoekje ik instortte.. Mijn paps belde en die met mij naar de Hap ging. Daar bleek ik iig flink uitgedroogd. En aardig wat ketonen te hebben (afvalstoffen ) dat ging met infuus weg evenals de misselijkheid. Toch bleef ik spugen 24/7 na onderzoek kwam duidelijk dat mijn maag niets meer kon verdragen. Ben aan de sonde gegaan en zo werd mijn maag langzaam formaat pinda :) en lukt het zelf eten en drinken. Het is flink puzzelen qua tijden van eten/drinken en rust. En hoeveelheden zijn achterlijk weinig, maar het blijft er in!!! Ik krijg verdere begeleiding van dieetiste.

Ik hoop dat de dames die spugen voor zich opkomen en niet denken och hoort erbij, ja een beetje mag, maar als je veel spuugt trek tijdig aan de bel!!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_98087555
Juud! Mama!! O+ Fantastisch gedaan joh, jammer dat het uiteindelijk anders afliep dan je gehoopt had, maar ze is er! En wat heerlijk dat je gewoon alle mogelijkheid hebt om jullie meiske lekker op je borst bij je te hebben! Ze is er O+ wow!

En mevr_mus, wat een prachtige echo!! Vooral op de eerste foto heeft ie al een echt heel duidelijk jongensgezichtje vind ik O+ En natúúrlijk is ie de allermooiste, uiteraard! Net als de mijne ook is! ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 12 juni 2011 @ 22:37:06 #63
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98087763
Wat een mooie echo O+ lijkt inderdaad of hij lacht !
  zondag 12 juni 2011 @ 22:37:47 #64
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98087808
Mooie echo's Mevr_Mus!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 12 juni 2011 @ 22:40:13 #65
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98087988
Stoere Juud gefeliciteerd *O* *O* *O* *O* *O* je hebt het ook spannend voor jezelf gemaakt met zo'n bevalling ;)

Mevr. Mus wat een mooie pretecho ^O^ , hoeveel weken ben je nu? Want hij staat er zo mooi op!
Rayen 2½ jaar!
pi_98088296
Gefeliciteerd Juud en Dementor met jullie meisje. ben ook wel benieuwd naar de naam.
Mooie echo Mevr_mus!

we hadden inderdaad vanochtend een afspraak in het ziekenhuis voor een Serotonine check (ik ben even kwijt hoe het heet). Naar hartslag gekeken (prima), vruchtwater door middel van een echo (echo nummer 5 dus al :P). Er zat nog meer vruchtwater in dan normaal. Hij was opvallend rustig. Het inleiden wilden ze in eerste instantie op vrijdag doen, maar dat verschuiven ze toch naar de maandag erna, dus met een beetje pech is hij al 42 weken en 1 dag. Vooralsnog zit ie goed en er is geen teken dat aan geeft dat hij er binnenkort aan komt.
  zondag 12 juni 2011 @ 22:45:09 #67
100412 mefke79
komt goed!
pi_98088329
Evenstar, ik vind het verschil in behandeling en aanpak tussen de ziekenhuizen op dit gebied zo groot. Als je dan kijkt naar F_R en de aanpak die zij kreeg. Je zou toch zeggen dat er een soort van protocol voor is.
en helemaal als je beseft dat beide ziekenhuizen nog geen 20 km van elkaar af liggen
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 12 juni 2011 @ 22:45:45 #68
100412 mefke79
komt goed!
pi_98088378
O mev. Mus, moooooi die echo!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 12 juni 2011 @ 22:50:20 #69
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98088706
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 22:45 schreef mefke79 het volgende:
Evenstar, ik vind het verschil in behandeling en aanpak tussen de ziekenhuizen op dit gebied zo groot. Als je dan kijkt naar F_R en de aanpak die zij kreeg. Je zou toch zeggen dat er een soort van protocol voor is.
en helemaal als je beseft dat beide ziekenhuizen nog geen 20 km van elkaar af liggen
Helemaal mee eens. Het doet me verdriet dat fr zo heeft moeten doorsukkelen ;( , want misschien had met een beter beleid bij haar veel ellende voorkomen kunnen worden!
Ik Ben enorm dankbaar voor de gyneacoloog en het team dat mij behandelde en nog blijft doen!!

Ik heb volgens een broeder het record ver spugen daar :D _O-
pi_98089327
Juud, daar is ze eindelijk. Niet de chiqste weg, maar wel lekker in je armen.
Iemand een naam PM-tje voor me?

MevrMus, mooie plaatjes!

[ Bericht 16% gewijzigd door Deepfreeze op 12-06-2011 23:05:22 ]
  maandag 13 juni 2011 @ 00:12:21 #71
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_98094272
Juud en Dementor, gefeliciteerd met jullie dochter! *O* Hopelijk genieten jullie van een fijne kraamtijd!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_98095337
Juud en dementor van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! *O*

Ook ik ben benieuwd naar de naam dus als iemand mij die wil laten weten.. Graag..
pi_98095702
Juud en Dementor, gefeliciteerd *O* Na lang wachten kan het grote genieten nu gaan beginnen!

Iemand nog een pm-etje voor me over?
  maandag 13 juni 2011 @ 07:14:58 #74
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_98101968
Juud & Dementor, ze is er! Gefeliciteerd!!!! *O*

PM, anyone?

Mevr. Mus, wauw, wat een mooie echo's ! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_98102247
Wat een mooie echo's mevr mus!!

En Juud, mooie naam! Bedankt tm voor t sturen :)
Tralalalaaa
pi_98102267
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 22:45 schreef mefke79 het volgende:
Inderdaad! arme f_r is manden lang niet serieus genomen wat betreft het spugen....gelukkig is het bij jou anders evenstar!!

Mevr_mus: mooie kindje!

Cleany: iig goed dat jullie weten wat de plan is en wanneer ongeveer jullie, jullie ukje kunnen verwachten nu!

[ Bericht 0% gewijzigd door bitterend op 13-06-2011 13:57:39 ]
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98102568
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef Fannetje het volgende:
Juud, van harte gefeliciteerd met je dochter!

Mag ik ook een pm met de naam? :)
Mag ik ook een pm met de naam svp (verzoek 2)?

*En wederom terug in lurkstand*
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  maandag 13 juni 2011 @ 09:50:16 #78
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_98102762
*O* *O* Juud en Dementor *O* *O*

Wat een leuke lieve naam!
pi_98102771
Ik was gisteren nog in het elkerliek. Mooi ziekenhuis was is het catharina dan hopeloos verouderd.
Ik zelf denk dat ik zoveel gespuugd heb doordat ik al vroeg last moet hebben gehad van zwangerschapsvergiftiging. Achteraf is dat al rond wk 20 ontstaan.

Maar ik ben idd wel boos dat ik zolang gesukkeld heb en achteraf gewoon ook gelijk had mbt de groei van ean. Goed ze hadden er niks aan kunnen doen of wellicht eerder bd verlagende medicatie maar dan had ik wel geweten dat we zo'n klein kindje zouden krijgen
  maandag 13 juni 2011 @ 09:51:47 #80
35189 Troel
scherp en bot
pi_98102780
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 22:50 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Het doet me verdriet dat fr zo heeft moeten doorsukkelen ;( , want misschien had met een beter beleid bij haar veel ellende voorkomen kunnen worden!
Ik Ben enorm dankbaar voor de gyneacoloog en het team dat mij behandelde en nog blijft doen!!

Ik heb volgens een broeder het record ver spugen daar :D _O-
En toch denk ik dat het ook te maken heeft met een eerste of volgende kind. Bij Jochem ging bij mij ook alles veel makkelijker dan bij Ruben. Het was dat ik bij Ruben toen per toeval een gyn trof die wel verstand had van wat er in mijn lichaam gebeurde en daarom meteen actie ondernam.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 13 juni 2011 @ 10:00:45 #81
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98102873
Troel, je weet nog hoe het ging in enschede? Eerst mijn armen bont en blauw :( en zodra Ik ketonenvrij was kon Ik opbokken.. Ik dacht nu ook ik ben met 4 dagen thuis.. En met dag 2 werd al gezegd zolang Ik spuug niet naar huis . Het heeft veel te msken met het protocol dat het zkh handhaaft, en hyperemesis nog erg onbegrepen is en wordt onderschat. Jou lichaam steekt ook weer net iets anders in elkaar door je wls.
Denk je niet dat dat ook veel verschil uitmaakt?
  maandag 13 juni 2011 @ 10:27:15 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_98103237
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Troel, je weet nog hoe het ging in enschede? Eerst mijn armen bont en blauw :( en zodra Ik ketonenvrij was kon Ik opbokken.. Ik dacht nu ook ik ben met 4 dagen thuis.. En met dag 2 werd al gezegd zolang Ik spuug niet naar huis . Het heeft veel te msken met het protocol dat het zkh handhaaft, en hyperemesis nog erg onbegrepen is en wordt onderschat. Jou lichaam steekt ook weer net iets anders in elkaar door je wls.
Ja, dat weet ik wel zeker. Die eerste weken met Ruben toen waren een hel. Het ging echt niet en er was steeds maar niets aan de hand volgens de artsen. Nou, mooi wel dus uiteindelijk. Maarja, zelfs met een gewone buikgriep moet ik natuurlijk al oppassen. Bij Jochem werd er toen wel adequaat gereageerd. Maar ook daar kwamen ze rustig weer met emesafene aanzetten (eerst in tablet, daarna in zetpil). Ja, protocol, heel leuk, maar dat was het probleem niet en ik ga geen medicijnen gebruiken waarvan al duidelijk is dat ze niet gaan helpen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 13 juni 2011 @ 10:38:35 #83
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98103429
Mooie echo mvr_mus!
pi_98103560
meld!
alles goed met Danielle_ eigenlijk?
pi_98103970
Juud :) Daar is ze dan! Van harte met jullie dochter! *O*

Mooie echo, een lachende baby op de onderste foto O+

Hier vooral last met slapen, een van mijn ribben is beurs en dat slaap best rottig. Vandaag dus maar niet teveel doen :) Nog 4 dagen werken en dan heb ik verlof *O* *O*
pi_98104951
Juud en dementor proficiat met jullie meisje

Mooie echo mvr mus
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_98105130
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 09:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was gisteren nog in het elkerliek. Mooi ziekenhuis was is het catharina dan hopeloos verouderd.
Hopeloos verouderd idd, maar met super fijne artsen en verpleegkundigen op de kraamafdeling en afdeling gaenocologie. 9 dagen gelegen helaas, maar fijne mensen :)
  maandag 13 juni 2011 @ 13:17:03 #88
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98108754
helluw ladies!! (en Cleany)

nog geen actie daar dus Cleany?? hoe voelt je vriendin/ vrouw zich?

hier weinig te melden, al een paar dagen niet helemaal fit, beetje grieperig. Dus elke middag even rusten. Donderdag hebben we de groeiecho, wel weer leuk, even naar ons ukje gluren :)
Kijken of ze nog steeds een meisje is ;)
pi_98108810
Beterschap BJ!!
maannetje hier is ook met griep...dus moet ik met blaasontsteking en pijnlijke doos boodschappen doen :X
  maandag 13 juni 2011 @ 13:20:07 #90
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98108883
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:18 schreef bitterend het volgende:
Beterschap BJ!!
maannetje hier is ook met griep...dus moet ik met blaasontsteking en pijnlijke doos boodschappen doen :X
zijn bij jullie de winkels gewoon open dan? tis toch pinksteren 2day?
pi_98108936
Ja alles is open hier elke Zondag....en ik woon niet eens in het centrum!
  maandag 13 juni 2011 @ 13:23:00 #92
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98109006
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:21 schreef bitterend het volgende:
Ja alles is open hier elke Zondag....en ik woon niet eens in het centrum!
handig!!! tis maar goed dat wij hier zaterdag een enorme macaroni hadden gemaakt ;)
(naja anders hadden we natuurlijk ook gewoon een patatje ofzo kunnen doen, maar boodschappen dus niet).
  maandag 13 juni 2011 @ 13:23:26 #93
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98109026
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:46 schreef Nirak het volgende:

[..]

Hopeloos verouderd idd, maar met super fijne artsen en verpleegkundigen op de kraamafdeling en afdeling gaenocologie. 9 dagen gelegen helaas, maar fijne mensen :)
Ja ze zijn hier flink aan het opknappen. Toch hoor Ik meer en meer slechte verhalen over het voormalig Catharina en wijken meer en meer uit naar elkerliek hier of naar mmc veldhoven.

Bj en bitterend beterschap!!
pi_98109175
BJ het is inderdaad erg handig. Ik doe altijd boodschappen op Zondag lekker vroeg als er nog niemand is.

Dankje evenstar! gaat het ook wat beter met jou??
  maandag 13 juni 2011 @ 13:33:03 #95
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98109436
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:26 schreef bitterend het volgende:
BJ het is inderdaad erg handig. Ik doe altijd boodschappen op Zondag lekker vroeg als er nog niemand is.

Dankje evenstar! gaat het ook wat beter met jou??
Ja!!! Wel nog veel maagpijn , en het fysieke gestel van een bejaarde maar dat heeft gewoon tijd nodig. Alles gaat op tempo schildpad Maar beter dat dan die ellende die was ;) . T koppie moet nog wel een hoop verwerken en accepteren , en mijn angsten zullen hoop Ik ook snel wegtrekken. Ik Ben positief!!
pi_98109672
Heeft er iemand voor mij nog een pm met de naam van het kindje van Juud? Ik ben zoooooo nieuwsgierig!
pi_98110085
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Klinkt bekend ;(
Bij mij hebben ze toen ik er met 15wkn lag wegens uitdroging ook 7x moeten prikken voordat ze een infuus aan konden leggen }:|
Ik kreeg 6 stuks primperan mee en meer zou ik wel niet nodig hebben. Ik heb het de rest van mijn zwangerschap moeten gebruiken :')
En Mr.DML maar zeggen dat mijn buik zo klein was. Nee hoor er was niks aan de hand. Totdat ik iemand trof die mijn buik wel klein vond en toen moest er met spoed een groeiecho plaats vinden e.d.

Kortom, heel fijn dat je deze keer meedenkende en meelevend personeel hebt gevonden.
Ik hoop dat het snel helemaal goed met je gaat en dat je naar huis mag om daar te blijven en op een leuke manier je zwangerschap te voldragen :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98110179
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:33 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ja!!! Wel nog veel maagpijn , en het fysieke gestel van een bejaarde maar dat heeft gewoon tijd nodig. Alles gaat op tempo schildpad Maar beter dat dan die ellende die was ;) . T koppie moet nog wel een hoop verwerken en accepteren , en mijn angsten zullen hoop Ik ook snel wegtrekken. Ik Ben positief!!
Positief zijn is al een hele weg! hopelijk trekt je lichaam snel bij en mag je de rest van je zwangerschap onbezorgd genieten!
:* :* :*
pi_98110428
Zo, heel de familie is uit wandelen en ik niet :( Na 100 meter doet alles in mn onderrug pijn.. Morgen toch maar even de bekkenfysio bellen denk ik..
  maandag 13 juni 2011 @ 13:57:08 #100
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98110476
Ik Ben al thuis ;)
Maar krijg nu woensdag nacontrole en blijf poliklinish bij de vk's daar die directe lijn hebben met de gyn. Ook dieetiste ivm enorm veel grwichtsverlies 30kg ( t enige positieve hieraan :+ ) en mijn voeding nu te weinig nog is wat ik kan verdragen. misschien moet ik nog wel aan de fortifier oid. Dat ligt aan de verloop
Bloed is ook gecontroleerd etc. op schildklier omdat ik wel heel snel heel veel verloor , en dat weer niet geheel bij de hyperemesis past.
Ik hoop dat als jullie nog ooit voor een tweede gaat , weet wat kan en wat je mag eisen. Dat je dan niet in diezelfde hel komt weer :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')