en je meisje doet het zo goed! wat wil een mens nog meerquote:Op zondag 12 juni 2011 21:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
gelukkig wel
Heb nog een week gespuugd en ben ook nog zeker 4wk misselijk geweest. Nu nog zo af en toe dus ik ben helemaal happy
pfff ik bijna 30 en ik ben ook nog steeds moe moe moe.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nee hoor...ben week 16 en nog moe zwak en misselijk
Helemaal mee eens. Het doet me verdriet dat fr zo heeft moeten doorsukkelenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:45 schreef mefke79 het volgende:
Evenstar, ik vind het verschil in behandeling en aanpak tussen de ziekenhuizen op dit gebied zo groot. Als je dan kijkt naar F_R en de aanpak die zij kreeg. Je zou toch zeggen dat er een soort van protocol voor is.
en helemaal als je beseft dat beide ziekenhuizen nog geen 20 km van elkaar af liggen
Inderdaad! arme f_r is manden lang niet serieus genomen wat betreft het spugen....gelukkig is het bij jou anders evenstar!!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:45 schreef mefke79 het volgende:
Evenstar, ik vind het verschil in behandeling en aanpak tussen de ziekenhuizen op dit gebied zo groot. Als je dan kijkt naar F_R en de aanpak die zij kreeg. Je zou toch zeggen dat er een soort van protocol voor is.
en helemaal als je beseft dat beide ziekenhuizen nog geen 20 km van elkaar af liggen
Mag ik ook een pm met de naam svp (verzoek 2)?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef Fannetje het volgende:
Juud, van harte gefeliciteerd met je dochter!
Mag ik ook een pm met de naam?
En toch denk ik dat het ook te maken heeft met een eerste of volgende kind. Bij Jochem ging bij mij ook alles veel makkelijker dan bij Ruben. Het was dat ik bij Ruben toen per toeval een gyn trof die wel verstand had van wat er in mijn lichaam gebeurde en daarom meteen actie ondernam.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het doet me verdriet dat fr zo heeft moeten doorsukkelen, want misschien had met een beter beleid bij haar veel ellende voorkomen kunnen worden!
Ik Ben enorm dankbaar voor de gyneacoloog en het team dat mij behandelde en nog blijft doen!!
Ik heb volgens een broeder het record ver spugen daar![]()
Ja, dat weet ik wel zeker. Die eerste weken met Ruben toen waren een hel. Het ging echt niet en er was steeds maar niets aan de hand volgens de artsen. Nou, mooi wel dus uiteindelijk. Maarja, zelfs met een gewone buikgriep moet ik natuurlijk al oppassen. Bij Jochem werd er toen wel adequaat gereageerd. Maar ook daar kwamen ze rustig weer met emesafene aanzetten (eerst in tablet, daarna in zetpil). Ja, protocol, heel leuk, maar dat was het probleem niet en ik ga geen medicijnen gebruiken waarvan al duidelijk is dat ze niet gaan helpen.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Troel, je weet nog hoe het ging in enschede? Eerst mijn armen bont en blauwen zodra Ik ketonenvrij was kon Ik opbokken.. Ik dacht nu ook ik ben met 4 dagen thuis.. En met dag 2 werd al gezegd zolang Ik spuug niet naar huis . Het heeft veel te msken met het protocol dat het zkh handhaaft, en hyperemesis nog erg onbegrepen is en wordt onderschat. Jou lichaam steekt ook weer net iets anders in elkaar door je wls.
Denk je niet dat dat ook veel verschil uitmaakt?
Hopeloos verouderd idd, maar met super fijne artsen en verpleegkundigen op de kraamafdeling en afdeling gaenocologie. 9 dagen gelegen helaas, maar fijne mensenquote:Op maandag 13 juni 2011 09:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was gisteren nog in het elkerliek. Mooi ziekenhuis was is het catharina dan hopeloos verouderd.
zijn bij jullie de winkels gewoon open dan? tis toch pinksteren 2day?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:18 schreef bitterend het volgende:
Beterschap BJ!!
maannetje hier is ook met griep...dus moet ik met blaasontsteking en pijnlijke doos boodschappen doen
handig!!! tis maar goed dat wij hier zaterdag een enorme macaroni hadden gemaaktquote:Op maandag 13 juni 2011 13:21 schreef bitterend het volgende:
Ja alles is open hier elke Zondag....en ik woon niet eens in het centrum!
Ja ze zijn hier flink aan het opknappen. Toch hoor Ik meer en meer slechte verhalen over het voormalig Catharina en wijken meer en meer uit naar elkerliek hier of naar mmc veldhoven.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:46 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hopeloos verouderd idd, maar met super fijne artsen en verpleegkundigen op de kraamafdeling en afdeling gaenocologie. 9 dagen gelegen helaas, maar fijne mensen
Ja!!! Wel nog veel maagpijn , en het fysieke gestel van een bejaarde maar dat heeft gewoon tijd nodig. Alles gaat op tempo schildpad Maar beter dat dan die ellende die wasquote:Op maandag 13 juni 2011 13:26 schreef bitterend het volgende:
BJ het is inderdaad erg handig. Ik doe altijd boodschappen op Zondag lekker vroeg als er nog niemand is.
Dankje evenstar! gaat het ook wat beter met jou??
Klinkt bekendquote:Op maandag 13 juni 2011 10:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Troel, je weet nog hoe het ging in enschede? Eerst mijn armen bont en blauwen zodra Ik ketonenvrij was kon Ik opbokken.. Ik dacht nu ook ik ben met 4 dagen thuis.. En met dag 2 werd al gezegd zolang Ik spuug niet naar huis . Het heeft veel te msken met het protocol dat het zkh handhaaft, en hyperemesis nog erg onbegrepen is en wordt onderschat. Jou lichaam steekt ook weer net iets anders in elkaar door je wls.
Denk je niet dat dat ook veel verschil uitmaakt?
Positief zijn is al een hele weg! hopelijk trekt je lichaam snel bij en mag je de rest van je zwangerschap onbezorgd genieten!quote:Op maandag 13 juni 2011 13:33 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ja!!! Wel nog veel maagpijn , en het fysieke gestel van een bejaarde maar dat heeft gewoon tijd nodig. Alles gaat op tempo schildpad Maar beter dat dan die ellende die was. T koppie moet nog wel een hoop verwerken en accepteren , en mijn angsten zullen hoop Ik ook snel wegtrekken. Ik Ben positief!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |