Het gaat goed. Ik vind het wel raar dat ze er al is nu de uitgerekende datum echt dichtbij komtquote:Op zondag 12 juni 2011 21:29 schreef miss-jones25 het volgende:
@ fr : nee leg ze lekker op 1 kamer, ff kijken hoe dat gaat, als t niet bevalt kan ik ze ook apart leggen maar leg ze eerst samen.
en heerlijk toch, al op je buik ipv er inGaat alles goed ??
ja dat zou bestquote:Op zondag 12 juni 2011 21:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het gaat goed. Ik vind het wel raar dat ze er al is nu de uitgerekende datum echt dichtbij komt
Vaak vinden ze het ook nog heel fijn om samen in 1 bed te liggen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:29 schreef miss-jones25 het volgende:
@ fr : nee leg ze lekker op 1 kamer, ff kijken hoe dat gaat, als t niet bevalt kan ik ze ook apart leggen maar leg ze eerst samen.
en heerlijk toch, al op je buik ipv er inGaat alles goed ??
Nee hoor...ben week 16 en nog moe zwak en misselijkquote:Op zondag 12 juni 2011 21:31 schreef Kyara het volgende:
Ik heb F1 opgenomen om het samen met manlief te kijken. Die is nu onderweg vanuit Le Mans..... Geen uitslag spoileren svp![]()
Ben zelf bejkaf dus ga zo maar een mijn bedje opzoeken....Die vermoeidheid zou na een week of 12 over moeten gaan toch? Is ook wel iets om naar uit te kijken....
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef miss-jones25 het volgende:
ik nu 17 weken
en totaal geen klachten meer![]()
eh op verveling na..
Ah kijkes! duidelijkquote:Op zondag 12 juni 2011 21:31 schreef mefke79 het volgende:
Ligging en geboorte: of waarom een sterrenkijkertje (aangezichtsligging) niet normaal is.
Spugen ook nog niet over?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nee hoor...ben week 16 en nog moe zwak en misselijk
gelukkig welquote:Op zondag 12 juni 2011 21:46 schreef bitterend het volgende:
Dat wel gelukkig f_r!! heb het nog wel heel sporadisch dus ik laat het even zo
Bij jou is het nu wel echt afgelopen hoop ik??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |