Dan krijg ik te horen: "JE HOEFT NIET WEG TE KLIKKEN HOOR, IK KIJK NIET HOOR".quote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ze meekijken klik ik snel alles weg
[..]
Ezelll hee
Dan moet je met je laptop zo zitten dat ze niet mee kunnen kijken.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
Computeren in de huiskamer.Meekijkende ouders dit dat.
Ik kreeg altijd een argwanende: 'Je hebt toch niets te verbergen?'quote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan krijg ik te horen: "JE HOEFT NIET WEG TE KLIKKEN HOOR, IK KIJK NIET HOOR".
Lief hoor, dat wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nu niet zo doen, zoveel mussen verzameld in mijn achtertuin is gewoon mooi om te zien hoor!
Hehehe, bij mij zeggen ze altijd: JE BENT WEER AAN HET SPELEN EN GEEN HUISWERK AAN HET MAKEN HE?!?!?!?!?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan krijg ik te horen: "JE HOEFT NIET WEG TE KLIKKEN HOOR, IK KIJK NIET HOOR".
Hoe moet dat, als we niet eens een eettafel hebben, en ik een internetkabel heb?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je met je laptop zo zitten dat ze niet mee kunnen kijken.
Hoezo geen WiFi dan? (mensen die wiefie zeggen trouwensquote:Op zondag 12 juni 2011 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe moet dat, als we niet eens een eettafel hebben, en ik een internetkabel heb?
Triest ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo geen WiFi dan? (mensen die wiefie zeggen trouwens!)
Ik heb geen idee. Ik zit altijd op de bank.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe moet dat, als we niet eens een eettafel hebben, en ik een internetkabel heb?
Waaifiee.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo geen WiFi dan? (mensen die wiefie zeggen trouwens!)
Jij bent toch Amsterdammer?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waaifiee.Toch?
Wil m'n ma niet, ofzo. Ze denkt dat de buren dan gaan hacken(ze haten Amsterdammers trouwens, dus we praten ook niet met ze.
)
Geboren in Utrecht, opgegroeid in Amsterdam. Ligt er maar aan hoe je 't bekijkt.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waaifiee.Toch?
Wil m'n ma niet, ofzo. Ze denkt dat de buren dan gaan hacken(ze haten Amsterdammers trouwens, dus we praten ook niet met ze.
)
Ik dacht eerst ook zo maar het is dus gewoon Waifaiquote:Op zondag 12 juni 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waaifiee.Toch?
)
Wat is daar zo raar aan?quote:
Oké.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geboren in Utrecht, opgetogen in Amsterdam. Ligt er maar aan hoe je 't bekijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |