Ga met de tijd mee, jongen.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
Mij niet gezien, zo'n nieuwerwetse telefoon.
Niks mis met een, zoals jij zegt, nieuwerwetse telefoon.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
Waar blijft de tijd.quote:
Nah. Waarvoor zou ik er een nodig hebben?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks mis met een, zoals jij zegt, nieuwerwetse telefoon.Hartstikke handig.
Ik lees mijn mail erop, sms, maak foto's, surfen doe ik ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nah. Waarvoor zou ik er een nodig hebben?
Foto's maken is het enige wat ik mis eigenlijk. Sms'en kan ook met een oud dingen en mijn e-mail lees ik wel op de computer.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik lees mijn mail erop, sms, maak foto's, surfen doe ik ook.Alles.
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan met niemand in het huis opschieten, dus heb ook geen reden.
O ja, ga nu kijken.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan heb jij mijn Musjes youtubefilmpje gezien?
Ik zit gewoon in de woonkamer, altijd aanwezig.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik voel me altijd een beetje verplicht.
Deze toch?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in de woonkamer, altijd aanwezig.
quote:
En die ook jaquote:
Hier ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in de woonkamer, altijd aanwezig.
Als ze meekijken klik ik snel alles wegquote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
Computeren in de huiskamer.Meekijkende ouders dit dat.
Ezelll heequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |