Hahahahahahahahahahaahahaquote:Op zondag 12 juni 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha ik krijg een totaal random PM van een user die ik niet ken. Wtf.
Iemand moet het zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
Ik was bezig, maar nee, je moet weer eens dominant zijn.
Autistisch zijn en niet open staan voor nieuwe contacten.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha ik krijg een totaal random PM van een user die ik niet ken. Wtf.
whahauhhahaihiashuhaahhahaquote:Op zondag 12 juni 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Onderwerp: Hoi
Inhoud: Hoi
User: Solo nogwat.
Echt, the fuck.
mag dit wel?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt, the fuck.
Geef een 'Shaniqua'-antwoordquote:Op zondag 12 juni 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt, the fuck.
quote:
Het is niet gekopieerd geplaktquote:
En dat is?quote:
Shaniqua.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Srsly wut!
[..]
Het is niet gekopieerd geplaktEn wie zegt dat ik een PM van FOK! bedoel?
Ik zit ook op BOK!.
[..]
En dat is?
hou eens op das grquote:Op zondag 12 juni 2011 20:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
wauwhihihiahuahuwhihihiauwhihihiauwhihihiahuahuahuha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou?quote:
DOE NIET ZO SARCASTISCH GEMENEEEERDquote:Op zondag 12 juni 2011 20:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
wauwhihihiahuahuwhihihiauwhihihiauwhihihiahuahuahuha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Check msn dan.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou?
[..]
DOE NIET ZO SARCASTISCH GEMENEEEERD![]()
![]()
Omg, ik heb er nu al spijt van.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja maar ja. Jullie gaan toch niet roddelen hé. Daar gaan jullie spijt van krijgen. : @ :$ (L)
Ik zeg je: het is Dastan.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ooooo die Solo111 zegt dat hij me kent. WAT NU?!
0mGg bel 112quote:Op zondag 12 juni 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ooooo die Solo111 zegt dat hij me kent. WAT NU?!
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hij stuurde echt zo die ja: Ja![]()
![]()
![]()
111 !!!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef Etsu het volgende:
EN DIE NAAM BEGINT OOK MET EEN S.
S van Samuel.
Omg, we hebben hem door!111
OH MIJN GOD. Dastan is één persoon, vandaar de SOLO.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef Etsu het volgende:
EN DIE NAAM BEGINT OOK MET EEN S.
S van Samuel.
Omg, we hebben hem door!111
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
OH MIJN GOD. Dastan is een persoon, vandaar de SOLO.
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MAAR DAT KAN HIJ HELEMAAL NIET WETEN WANT IK EHB GEEN FOTO MEER IN MIJN FOTOBOEKK HA![]()
![]()
Vaag wie hij is.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG HIJ ZEGT DAT WE SAMEN OP SCHOOL ZATEN WATWATWATATWAAAAAAAAAT
ze is nog net niet aan het hyperventilerenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe zit ze nu? Spastisch achter d'r laptop?
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:36 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
ze is nog net niet aan het hyperventileren
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:36 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
ze is nog net niet aan het hyperventileren
Terecht slotje.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
Ik vermoed dat moblo straks komt en een slotje op gooit.
Dat is maar goed ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
Ik vermoed dat moblo straks komt en een slotje op gooit.
Ooooooooquote:Op zondag 12 juni 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MAARRRR MOBLO KAN HELEMAAL NIET KOMEN WANT ZE HEEFT EEN BBQ DIT DAT.
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
door die smiley aanval van jullie hoor![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
door die smiley aanval van jullie hoor![]()
quote:
Goed idee. Ik ga ook even een ijsje pakken.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga een magnum pakken om op te eten, misschien kalmeer ik daar wel van.
Over eten praten.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga een magnum pakken om op te eten, misschien kalmeer ik daar wel van.
………………..,-~*’`¯lllllll`*~,quote:
Goed. Toenet uit eten geweest.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hallo ThaTim. Hoe maakt u het op deze rustige pinksteravond?
Ja.quote:
okquote:Op zondag 12 juni 2011 20:53 schreef Etsu het volgende:
En m'n laptop ging zomaar uit. Stom ding.
Zeker jouw schuld, KB.
okquote:Op zondag 12 juni 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij zegt dat hij me kent van 7 jaar geleden. Watwatwat
okquote:Op zondag 12 juni 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
'Ok' ? Ja, ik word daar zó onzeker vanAls iemand dat zo typt.
Bwah, valt mee.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Likbare kuikentjes dit datquote:Op zondag 12 juni 2011 20:59 schreef Etsu het volgende:
Dastan, doe even normaal. Je gaat toch niet zomaar zweepslagen uitdelen aan lieve kuikentjes?
waar word jij niet onzeker van?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Watquote:Op zondag 12 juni 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan waarom roddel jij altijd over mij?Eerst met Leeell en toen bij Etsu en nu bij Faaluser?
okquote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef Scytec het volgende:
NOU HET WAS SPANNEND IK GA MAAR WEER HOOR GR GR
[ afbeelding ]
okquote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef Scytec het volgende:
NOU HET WAS SPANNEND IK GA MAAR WEER HOOR GR GR
[ afbeelding ]
JEZUS WAT EEN DOM PERSOON GODVERquote:maar private messages zijn niet veilig kan nie zomaar zechen natuurlijk!
Domme persoon.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JEZUS WAT EEN DOM PERSOON GODVER
DOEI DOEI DOEI KUSquote:Op zondag 12 juni 2011 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK HERKEN SCYTEC WEL DOEI DOEI TOT SNEL WEER KUSJE
hoeso zech jij sulke lullig dingequote:Op zondag 12 juni 2011 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JEZUS WAT EEN DOM PERSOON GODVER
Zit in de familie.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:15 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
hoeso zech jij sulke lullig dinge
Ik mag dat zeggen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:15 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
hoeso zech jij sulke lullig dinge
Kom laten we het over iets hebben.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef Dastan het volgende:
ik heb alleen nog maar gespamd in dit topic.
Leuk. Over wat?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom laten we het over iets hebben.
Ik naar Hank Williams.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Muziek.
Ik luister nu naar de Jeugd.![]()
De grondlegger van de honkey tonk country als ik mij niet vergis.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, komt me wel bekend voor wel.
Ah dan ken ik de naam van kunstgeschiedenis.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
De grondlegger van de honkey tonk country als ik mij niet vergis.
Haha.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah dan ken ik de naam van kunstgeschiedenis.
KB is blijven zitten, ik nietquote:Op zondag 12 juni 2011 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar KB blijft slimmer hoor, even voor duidelijkheid.
Ja sowieso, de meeste mannen en vrouwen uit die tijd.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Haha.
Prachtig hoor. Zijn gekwelde stem, de rauwe teksten, de sobere begeleiding.
Zie die link. Het is maar kort.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja sowieso, de meeste mannen en vrouwen uit die tijd.
quote:
Dus je hebt 2 diploma's. En KZ nog maar 0. Dus je bent slimmer.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]In de derde. Toen ging ik naar 4 vmbo ipv het jaar opnieuw te doen dus ik heb een diploma meer dit dat.
slaat nergens opquote:Op zondag 12 juni 2011 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je hebt 2 diploma's. En KZ nog maar 0. Dus je bent slimmer.
Helaas KZ.
Jij denkt dat het echt is?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAHAHA die solo111 stuurde mij zijn IP adres echt wtf is er mis met hem
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het net geluisterd, ik weet niet ik vind zijn stem een beetje irritant.
Ja als hij zegmaar zo hoger gaat zingen, alsof hij bijna vals gaat.quote:
Niet huilen schatje, even goede vrienden tochquote:
't Is zuiver.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja als hij zegmaar zo hoger gaat zingen, alsof hij bijna vals gaat.
[..]
Niet huilen schatje, even goede vrienden toch
Bedankt voor je openheid.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga het luisteren, ik kom hier later op terug.
Ja, klopt, wat een meesterwerk.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh tof.
Deze vind ik zo mooi he. Echt prachtig gewoon.![]()
Echt heel apart he.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, klopt, wat een meesterwerk.
Deze vind ik zelf heel mooi:
Ik speel vrij veel van Bach, dus dan leer je het waarderen. Zijn muziek is erg ontoegankelijk. Moet het zelf vaak wel tientallen keren horen voordat ik het mooi vind.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt heel apart he.
Deze is vrij rustig.
Ikzelf hou niet zo van Bach eigenlijk, jij wel?
Nee ik weet niet, ik vind Bach zo druk. Ik word er onrustig van.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik speel vrij veel van Bach, dus dan leer je het waarderen. Zijn muziek is erg ontoegankelijk. Moet het zelf vaak wel tientallen keren horen voordat ik het mooi vind.
Ja, erg druk ja. Klopt. Ik ken eigenlijk alleen zijn inventionen, symfonieën en Franse suites.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik weet niet, ik vind Bach zo druk. Ik word er onrustig van.
Te druk voor mij.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, erg druk ja. Klopt. Ik ken eigenlijk alleen zijn inventionen, symfonieën en Franse suites.
Maar die zijn wel druk.
Oke, aju paraplu.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:42 schreef Dastan het volgende:
Ik zonder mij af. Ik hou jouw link in m'n achterhoofd voor straks, Klinker.
Dat is echt vet gemeen. Ik ga douchen en daarna ga ik verslagen makenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Etsu het volgende:
Ik ga minder posten tot 0.00, want ik wil jou 1ste laten worden.Lief he.
Wat heb je gedaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef Dastan het volgende:
Ik dacht: ik laat m'n gezicht beneden even zien, zit al de ganse avond op mijn kamer. Maar wat een grafstemming daar.Kreeg meteen alweer ruzie. Nou.
Dan ga ik wel weer weg hoor.
Kut is dat man.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef Dastan het volgende:
Ik dacht: ik laat m'n gezicht beneden even zien, zit al de ganse avond op mijn kamer. Maar wat een grafstemming daar.Kreeg meteen alweer ruzie. Nou.
Dan ga ik wel weer weg hoor.
M'n zusje en m'n moeder zaten beiden met hunquote:
Zusjesquote:Op zondag 12 juni 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
M'n zusje en m'n moeder zaten beiden met hunBlackberry
iets te doen. Dus ik zeg: 'Wat een asociale aangelegenheid.'
Moeder pissig, zusje trapt mij. Moeder wordt boos omdat ik zusje een mep terug geef.
Ik vertrek weer.
Ga met de tijd mee, jongen.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
Mij niet gezien, zo'n nieuwerwetse telefoon.
Niks mis met een, zoals jij zegt, nieuwerwetse telefoon.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
Waar blijft de tijd.quote:
Nah. Waarvoor zou ik er een nodig hebben?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks mis met een, zoals jij zegt, nieuwerwetse telefoon.Hartstikke handig.
Ik lees mijn mail erop, sms, maak foto's, surfen doe ik ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nah. Waarvoor zou ik er een nodig hebben?
Foto's maken is het enige wat ik mis eigenlijk. Sms'en kan ook met een oud dingen en mijn e-mail lees ik wel op de computer.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik lees mijn mail erop, sms, maak foto's, surfen doe ik ook.Alles.
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan met niemand in het huis opschieten, dus heb ook geen reden.
O ja, ga nu kijken.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan heb jij mijn Musjes youtubefilmpje gezien?
Ik zit gewoon in de woonkamer, altijd aanwezig.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik voel me altijd een beetje verplicht.
Deze toch?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in de woonkamer, altijd aanwezig.
quote:
En die ook jaquote:
Hier ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in de woonkamer, altijd aanwezig.
Als ze meekijken klik ik snel alles wegquote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
Computeren in de huiskamer.Meekijkende ouders dit dat.
Ezelll heequote:
Dan krijg ik te horen: "JE HOEFT NIET WEG TE KLIKKEN HOOR, IK KIJK NIET HOOR".quote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ze meekijken klik ik snel alles weg
[..]
Ezelll hee
Dan moet je met je laptop zo zitten dat ze niet mee kunnen kijken.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
Computeren in de huiskamer.Meekijkende ouders dit dat.
Ik kreeg altijd een argwanende: 'Je hebt toch niets te verbergen?'quote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan krijg ik te horen: "JE HOEFT NIET WEG TE KLIKKEN HOOR, IK KIJK NIET HOOR".
Lief hoor, dat wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nu niet zo doen, zoveel mussen verzameld in mijn achtertuin is gewoon mooi om te zien hoor!
Hehehe, bij mij zeggen ze altijd: JE BENT WEER AAN HET SPELEN EN GEEN HUISWERK AAN HET MAKEN HE?!?!?!?!?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan krijg ik te horen: "JE HOEFT NIET WEG TE KLIKKEN HOOR, IK KIJK NIET HOOR".
Hoe moet dat, als we niet eens een eettafel hebben, en ik een internetkabel heb?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je met je laptop zo zitten dat ze niet mee kunnen kijken.
Hoezo geen WiFi dan? (mensen die wiefie zeggen trouwensquote:Op zondag 12 juni 2011 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe moet dat, als we niet eens een eettafel hebben, en ik een internetkabel heb?
Triest ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo geen WiFi dan? (mensen die wiefie zeggen trouwens!)
Ik heb geen idee. Ik zit altijd op de bank.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe moet dat, als we niet eens een eettafel hebben, en ik een internetkabel heb?
Waaifiee.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo geen WiFi dan? (mensen die wiefie zeggen trouwens!)
Jij bent toch Amsterdammer?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waaifiee.Toch?
Wil m'n ma niet, ofzo. Ze denkt dat de buren dan gaan hacken(ze haten Amsterdammers trouwens, dus we praten ook niet met ze.
)
Geboren in Utrecht, opgegroeid in Amsterdam. Ligt er maar aan hoe je 't bekijkt.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waaifiee.Toch?
Wil m'n ma niet, ofzo. Ze denkt dat de buren dan gaan hacken(ze haten Amsterdammers trouwens, dus we praten ook niet met ze.
)
Ik dacht eerst ook zo maar het is dus gewoon Waifaiquote:Op zondag 12 juni 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waaifiee.Toch?
)
Wat is daar zo raar aan?quote:
Oké.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geboren in Utrecht, opgetogen in Amsterdam. Ligt er maar aan hoe je 't bekijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |