Wat heb je gedaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef Dastan het volgende:
Ik dacht: ik laat m'n gezicht beneden even zien, zit al de ganse avond op mijn kamer. Maar wat een grafstemming daar.Kreeg meteen alweer ruzie. Nou.
Dan ga ik wel weer weg hoor.
Kut is dat man.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:58 schreef Dastan het volgende:
Ik dacht: ik laat m'n gezicht beneden even zien, zit al de ganse avond op mijn kamer. Maar wat een grafstemming daar.Kreeg meteen alweer ruzie. Nou.
Dan ga ik wel weer weg hoor.
M'n zusje en m'n moeder zaten beiden met hunquote:
Zusjesquote:Op zondag 12 juni 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
M'n zusje en m'n moeder zaten beiden met hunBlackberry
iets te doen. Dus ik zeg: 'Wat een asociale aangelegenheid.'
Moeder pissig, zusje trapt mij. Moeder wordt boos omdat ik zusje een mep terug geef.
Ik vertrek weer.
Ga met de tijd mee, jongen.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
Mij niet gezien, zo'n nieuwerwetse telefoon.
Niks mis met een, zoals jij zegt, nieuwerwetse telefoon.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
Waar blijft de tijd.quote:
Nah. Waarvoor zou ik er een nodig hebben?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks mis met een, zoals jij zegt, nieuwerwetse telefoon.Hartstikke handig.
Ik lees mijn mail erop, sms, maak foto's, surfen doe ik ook.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nah. Waarvoor zou ik er een nodig hebben?
Foto's maken is het enige wat ik mis eigenlijk. Sms'en kan ook met een oud dingen en mijn e-mail lees ik wel op de computer.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik lees mijn mail erop, sms, maak foto's, surfen doe ik ook.Alles.
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan met niemand in het huis opschieten, dus heb ook geen reden.
O ja, ga nu kijken.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan heb jij mijn Musjes youtubefilmpje gezien?
Ik zit gewoon in de woonkamer, altijd aanwezig.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik voel me altijd een beetje verplicht.
Deze toch?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in de woonkamer, altijd aanwezig.
quote:
En die ook jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |