quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
wow dat moet wel heel hard gaan in die tuperware boterhammentrommelquote:or the 1600 cc 375 hp
turbo-charged engine.
Kon zo snel geen filmpjes vindenquote:Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef densmee het volgende:
[ code verwijderd ]
wow dat moet wel heel hard gaan in die tuperware boterhammentrommel
in een goede koffiemokquote:Op zondag 12 juni 2011 19:37 schreef Barcaconia het volgende:
Blijkbaar kunnen netbooks ook niet zo goed tegen koffie. Nu heb ik een notebook èn een netbook waarbij de helft van het toetsenbord naar de klote is.
Misschien toch tijd voor een investering (roep ik ook al anderhalf jaar)
1601 was een uitgebreide 1600-OP!quote:
Ja weet ik, maar ik maakte een grapje omdat er in het vorige deel mee 'gedreigd' werd.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
1601 was een uitgebreide 1600-OP!
Wat een lelijk, plastic kuthok trouwens in de OP.
OK. Ik las niet terug.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik maakte een grapje omdat er in het vorige deel mee 'gedreigd' werd.
die heb ik met Mercedes sterquote:Op zondag 12 juni 2011 19:40 schreef Barcaconia het volgende:
Daar heb ik er al een paar van, maar dat zijn zo'n gruwelijke ondingen...
ik kan beter een goede laptop kopen en niet meer koffie drinken als ik bezig ben met dat ding.
Hé, zo'n paarse reed vorige week zondag in Duitsland.quote:
Editgeschiedenis van dit bericht:quote:
Is een popi kleur van dat bouwjaar/type, is Anne d'r plof trouwensquote:Op zondag 12 juni 2011 20:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hé, zo'n paarse reed vorige week zondag in Duitsland.
Want ?quote:
Die gaat weg omdat ik er niks mee doe, en mijn vriendin er niet in wil rijden.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
dus je W124 om allemaal gare jankredenen verpatsen, maar een gare opel kan wel?
Nouja een oldtimer Opel als daily, zeker in de pekel...quote:
Ja maar het gaat geen mooie worden hoor, gewoon een sleutel gebakkie.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja een oldtimer Opel als daily, zeker in de pekel...
Daar hebben ze tectiel en nog wat andere goedjes voor uitgevondenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja een oldtimer Opel als daily, zeker in de pekel...
Is een belastingvrije Corsa A dan niks? Is makkelijker te besturen als het glad is en onderdelen zijn goedkoper.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:16 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja maar het gaat geen mooie worden hoor, gewoon een sleutel gebakkie.
Gewoon een gebakkie waar mijn vriendin af en toe in kan rijden als ze ergens heen moet.
Ik heb de auto altijd mee naar werk, en ben dan soms in de avond ook bezig.
Dus dat is het idee.
Ja tuurlijk maar mijn oldtimer zal nooit de winter van buiten zien.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar hebben ze tectiel en nog wat andere goedjes voor uitgevonden
+1quote:Op zondag 12 juni 2011 22:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja tuurlijk maar mijn oldtimer zal nooit de winter van buiten zien.
Nee vind ze niet mooi. (ik trouwens ook niet)quote:Op zondag 12 juni 2011 22:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Is een belastingvrije Corsa A dan niks? Is makkelijker te besturen als het glad is en onderdelen zijn goedkoper.
[..]
Haha Corsa is alleen mooi met een 2liter 16klepper, haha. Kadett C is zeker mooi maargoed ik vind het persoonlijk zonde om zoiets in te zetten als een daily. Dan zou ik persoonlijk eerder een Kadett D of Corsa A gebruiken. Desnoods een Golf 2 of Polootje, om het dan toch Duits te houden. Maarja of zoiets mooi is, dat is smaak.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:26 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee vind ze niet mooi. (ik trouwens ook niet)
Maar het hoeft geen Opel te zijn hoor.
We zijn een beetje aan het oriënteren.
Dat is eigenlijk het leukste.
Wat heb jij voor oldtimer ?
Ja, wat is zonde hequote:Op zondag 12 juni 2011 22:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha Corsa is alleen mooi met een 2liter 16klepper, haha. Kadett C is zeker mooi maargoed ik vind het persoonlijk zonde om zoiets in te zetten als een daily. Dan zou ik persoonlijk eerder een Kadett D of Corsa A gebruiken. Desnoods een Golf 2 of Polootje, om het dan toch Duits te houden. Maarja of zoiets mooi is, dat is smaak.
De mijne staat gewoon buiten de hele winter; kan ie best hebben. Rijden in pekel is different koek, maar van een beetje kou gaat ie niet dood hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 22:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Is een belastingvrije Corsa A dan niks? Is makkelijker te besturen als het glad is en onderdelen zijn goedkoper.
[..]
Golf II in ratlook en dan op gele koni's @ minus 6 - 8 cm op 13 inch verbreed staalquote:Op zondag 12 juni 2011 22:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha Corsa is alleen mooi met een 2liter 16klepper, haha. Kadett C is zeker mooi maargoed ik vind het persoonlijk zonde om zoiets in te zetten als een daily. Dan zou ik persoonlijk eerder een Kadett D of Corsa A gebruiken. Desnoods een Golf 2 of Polootje, om het dan toch Duits te houden. Maarja of zoiets mooi is, dat is smaak.
Vind die grill toch niet zo mooi.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:49 schreef daNpy het volgende:
Maat van mij ook maar dan met bergren-kit
[ afbeelding ]
Nog met de oude velgen, nu ligger er voor 8J en achter 10J velgen op
Doe mij die ATS'en maar en die badkuipen mogen ook wel in de klikoquote:Op zondag 12 juni 2011 22:49 schreef daNpy het volgende:
Maat van mij ook maar dan met bergren-kit
[ afbeelding ]
Nog met de oude velgen, nu ligger er voor 8J en achter 10J velgen op
Jammer van die velgen. Verder strak ding!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:47 schreef junkiexp het volgende:
Vriend van mij heeft een Golf 1 GTI helemaal uit elkaar gehaald, alles laten spuiten en alles met nieuwe onderdelen weer in elkaar gezet.
Dubbele webers erop en gaan met dat ding :
[ afbeelding ]
Waren tijdelijk, zitten nu origineel GTI velgen onder.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Jammer van die velgen. Verder strak ding!
Wtfquote:Op maandag 13 juni 2011 00:25 schreef densmee het volgende:
http://www.depers.nl/ente(...)ief-gewoon-geil.html
goede reactie bij dit nieuwsbericht
Drugsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |