Hij krijgt wel een nieuwe paint-job hoop ik?quote:Op zondag 12 juni 2011 11:50 schreef Paladijn het volgende:
Met dit hok ja
[ afbeelding ]
Maar dan met de helft+vriendin, de twee mensen op deze foto gaan dit jaar in een 4x4 Subaru.
Wij gaan volgend jaar misschien op zoek naar een andere auto, verkopen we deze doorOTOH is er redelijk wat aan gerepareerd en rijdt de auto verder prima.
Ook prima, weet je al waar de CR eindigd dit jaar?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:03 schreef Paladijn het volgende:
Dat was het plan, maar gezien we geen vierde bijrijder hebben en er nog een week Noorwegen aan vastplakken houden we het zo. We werken wat plekjes bij waar de lak losgelaten heeft (rond de voorruit ivm rijsnelheid) of waar we wat steenslag hebben.
Ik ga die Elfstedentocht niet fietsenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:42 schreef Paladijn het volgende:
Dingest, je kunt de route prima op een rustiger moment rijden, er zijn zelfs ANWB bordjes over de hele route (iets van 250km meen ik).
Wachten op de 96 kan geen kwaad als je er straks lekker van kunt genieten, ga je dan ook naar de 96/saabforum dagen op zandvoort e.d.? En Carbagerun gaat definitief niet door?
Yep, ik heb zelfs een topic met google maps linkjes gemaakt: http://www.carbagerunforum.nl/viewtopic.php?f=9&t=259quote:Op zondag 12 juni 2011 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook prima, weet je al waar de CR eindigd dit jaar?
Da's ook zonde.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:19 schreef junkiexp het volgende:
Mijn vriendin wil een C kadett om belastingvrij in de stad te kunnen rijden.
Er kom dus een sleutelproject bij
Dat kan wel kloppen. De vetste Kadett is echter ongeveer hetzelfde als "de minst criminele Antilliaan" of "het beste Justin Bieber nummer".quote:
QFT!!!!!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen. De vetste Kadett is echter ongeveer hetzelfde als "de minst criminele Antilliaan" of "het beste Justin Bieber nummer".
Volgens mij was er gewoon iets anders mis met die Wquote:Op zondag 12 juni 2011 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
dus je W124 om allemaal gare jankredenen verpatsen, maar een gare opel kan wel?
Dat is iemand die 2 Vulva's heeft die stuk voor stuk brakker zijn als 12 Opels op een bergquote:
Ziet er goed uit, zou het nog gaan overwegen als bestemming ookquote:Op zondag 12 juni 2011 12:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Yep, ik heb zelfs een topic met google maps linkjes gemaakt: http://www.carbagerunforum.nl/viewtopic.php?f=9&t=259
Vanaf de finish nog een dagje buurten, dan door naar Andalsnes met onze Trollwagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om vanaf daar op ons dooie gemak naar Stavanger te gaan, onderweg wat gletsjers bekijken, de preekstoel te beklimmen en vanaf daar de boot terug naar Denemarken te nemen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen. De vetste Kadett is echter ongeveer hetzelfde als "de minst criminele Antilliaan" of "het beste Justin Bieber nummer".
Wat?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is iemand die 2 Vulva's heeft die stuk voor stuk brakker zijn als 12 Opels op een berg![]()
En ze rijden ook nog eens geen van tweeën
Ik heb geen andermans spulletjes meerquote:Op zondag 12 juni 2011 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga anders ff patsen met andermans spulletjes of zo?
Fok!ken?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:05 schreef Anne het volgende:
Ik dacht dat ie het druk had met zijn sociale bezigheden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grote!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh god, denk je dat je met PeuRac alles gehad hebt, komt de Grote Kneus langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |