Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Wuttttt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef _Fanta het volgende:
En nu weer lief doen tegen Samzz, anders word ik boos!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenwoordig weten ze niet meer wat fijnzinnige humor is. Bij elke aflevering van de Steen en Beenshow kon je me wel opvegenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:35 schreef robdriessen het volgende:
Die prankcalls waren knap bedacht en uitgevoerd. Het niveau van tegenwoordig is ene mevrouw Hondjes bellen en vragen wat haar favoriete standje is. Plat. Jammer.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wuttttt?Ik ben altijd lief tegen samzz!
Wanneer was dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik me oprecht niet herinneren
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Er is een grote knop met 'rooster' bovenin. Nitrouz is de baas die de zondag opent.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:39 schreef kdrietjeh het volgende:
Wie is er om 00:00? Vroeg ik ;p
En al 5 keer michael, lol.
Gelukkig!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer was dat?Kan ik me oprecht niet herinneren
Het was helemaal boven.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Er is een grote knop met 'rooster' bovenin. Nitrouz is de baas die de zondag opent.
erg vervelend als je moet plassenquote:
Ik weet 't echt niet meer iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig!Ik heb je ooit een keer een sneer gegeven
waar jij toen ook erg verbaast over was maar gelukkig was ie niet boeie genoeg om te onthouden.
Sinds 1 juni niet meer, nee. Maar uit de as van ONZ is X-Raydio geboren.quote:
Je bent niet de enige vrouw die dat excuus gebruikt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:39 schreef Samzz het volgende:
Morphmuts, je weet dat 't met liefde is, toch?!
Dat weet jij al langer, dus niet trollen.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent niet de enige vrouw die dat excuus gebruikt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet 't echt niet meer idd
Maar, ik ga afsluiten, Tschuss![]()
Wat was er dan met ONZ-Radio gebeurt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:42 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Porsche1![]()
![]()
We zijn al een tijdje geleden overgestapt.
ONZ-Radio interesseerde me niet meer echt na een paar honderd topics.quote:
O.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sinds 1 juni niet meer, nee. Maar uit de as van ONZ is X-Raydio geboren.
quote:
Doe ik niet, weet het echt niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet jij al langer, dus niet trollen.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet 't echt niet meer idd
Maar, ik ga afsluiten, Tschuss![]()
Dat zei dat meisje ook toen ze me Lassieboy noemde.quote:
Ik was even opruimen schat, wat was er?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:39 schreef Samzz het volgende:
Morphmuts, je weet dat 't met liefde is, toch?!
Dat ze je neuken wil en wel t liefst zsm.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik was even opruimen schat, wat was er?
Nope.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet goed mee gelezen in je naam FB topic?
Ah, nou ik lig nu in bed maar ga wel straks slapenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ze je neuken wil en wel t liefst zsm.
Ik vind jou wel een leuk meisje hoor.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een leuk meisje hoor.
de crew achter ONZ-Radio stopte ermee. maar wij hadde nog lang geen genoeg van goeie muziekjes dus zijn we op eigen houtje doorgegaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nope.
Waarom is het precies gesloten? Teveel Slowchat? Gezeik onderling?
Dat laatste zeker en er waren op een gegeven moment niet meer genoeg luisteraars om door te gaan (in de ogen van de onz radio crew)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nope.
Waarom is het precies gesloten? Teveel Slowchat? Gezeik onderling?
Dat die bijnaam met liefde isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik was even opruimen schat, wat was er?
Ik zag net je leeftijd.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
de crew achter ONZ-Radio stopte ermee. maar wij hadde nog lang geen genoeg van goeie muziekjes dus zijn we op eigen houtje doorgegaan
Weet ik dat ook weer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat laatste zeker en er waren op een gegeven moment niet meer genoeg luisteraars om door te gaan (in de ogen van de onz radio crew)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |