Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Zoals ik al zei.... langszaam opbouwen hè?quote:
Hierna gaan we trommelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mag wel harder. miss dat we de rest dan ook beetje wakker schudden
WB Knetter.... je hebt wat toppers gemist hoor.quote:
moest koken en etenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:15 schreef Melting het volgende:
[..]
WB Knetter.... je hebt wat toppers gemist hoor.
ik ben vannacht ook gepriktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
muggen hier.... muggen daar... overaaaaaaaaal
Al iets meer richting house hè? We komen er wel.quote:
kheb vnaaf nog jingles voor jequote:
een clown met een kauwgombalneusquote:
Maar er staat heul iemand anders op het roosterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb vnaaf nog jingles voor je
je krijgt ze als je draait
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar er staat heul iemand anders op het rooster
wbquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben ik weer na een week vakantieAlles goed hier? Erg mooi om te zien dat de reeks nog loopt
ahjah die ken ik ook nogwel, die zijn lekker iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een clown met een kauwgombalneus![]()
Heyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben ik weer na een week vakantieAlles goed hier? Erg mooi om te zien dat de reeks nog loopt
Welkom terug!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welcome back manquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh, okay, dan draai ik gewoonquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]hmm das raar.. nou jij mag gewoon hoor
Ja super, thanksquote:
Nee nog niks gezien. Moet me ff inlezen als ik mn inbox ziequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom terug!![]()
Heb je het rooster van de afgelopen week gezien?
Het loopt over!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja super, thanks
[..]
Nee nog niks gezien. Moet me ff inlezen als ik mn inbox zieOf kan iemand me op MSN ff bijpraten?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter heeft morph wel gemist
Wat ga je allemaal doen in je showske?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter heeft morph wel gemist
vnaaf? geen ideequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:23 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen in je showske?
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:24 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik voorspel veel luisteraars.. Wat betekent dat er ook veel mensen BLIJVEN luisteren.
Zet een wekker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:25 schreef kdrietjeh het volgende:
Ik wil slapen maar ik ben bang dat ik weer in slaap val en 25% van mn eigen show mis.
Je show was leuk en mensen zullen vast weer luisteren, en als ze blijven luisteren heb ik ook veel luisteraars na jouquote:
Maar de spelshow is maar 1 x in de 3 wekenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:25 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Je show was leuk en mensen zullen vast weer luisteren, en als ze blijven luisteren heb ik ook veel luisteraars na jou.
Zet de wekker harder. Of ga gewoon op tijd naar bed.quote:
Oh well, succes.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Maar de spelshow is maar 1 x in de 3 weken
dit wordt gewoon een uurtje
jaaa gisteren zijn er prijzen uitgegaanquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:27 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Gesponsord door www.condoomfabriek.nl
Ja, want het is..............WEEKEND!!!!quote:
En zo is het maar net!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, want het is..............WEEKEND!!!!
Nr1- Outpost - pakje ultradunne condooms en een medaillequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat waren de prijzen eigenlijk, en wie heeft ze gewonnen?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nr1- Outpost - pakje ultradunne condooms en een medaille
Nr2- Melting- minisprookjesboek en een medaille
Nr3 - ValHallen- Minigrijpertje en een medaille
De prijzen zijn opgestuurd, en de winnaars plaatsen een pic van de prijzen als ze aangekomen zijn
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nr1- Outpost - pakje ultradunne condooms en een medaille
Nr2- Melting- minisprookjesboek en een medaille
Nr3 - ValHallen- Minigrijpertje en een medaille
De prijzen zijn opgestuurd, en de winnaars plaatsen een pic van de prijzen als ze aangekomen zijn
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
En precies Outpost wint de condooms
Genummerde envelopjes, ze moesten een nr kiezen, outpost had de meeste punten en mocht als eerste kiezen.. hij gaat in vervolg veilig fappenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
En precies Outpost wint de condooms
hoe ironisch hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Genummerde envelopjes, ze moesten een nr kiezen, outpost had de meeste punten en mocht als eerste kiezen.. hij gaat in vervolg veilig fappen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat? was kei toffe show. jammer dat je er niet bij was.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Genummerde envelopjes, ze moesten een nr kiezen, outpost had de meeste punten en mocht als eerste kiezen.. hij gaat in vervolg veilig fappen
Wil je van iedereen nieuwe?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 Juli is de volgende Spelshow..
Dus tot die tijd.. graag pics van een deel van je lichaam
omfgquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
1 Juli is de volgende Spelshow..
Dus tot die tijd.. graag pics van een deel van je lichaam
ja natuurlijkquote:
Is goed, zal van de week eens een aantal maken voor jequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja natuurlijkmoet een voorraadje aanleggen
muahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Straks om 20:00 DJ Tofu, met surprise jingles en vragen aan de DJ!
PM je vragen, of stel ze straks tijdens de uitzending in het topic!
Wat voor vragen mogen/moeten het zijn?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Straks om 20:00 DJ Tofu, met surprise jingles en vragen aan de DJ!
PM je vragen, of stel ze straks tijdens de uitzending in het topic!
Mag van alles zijn, behalve m'n pincode!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat voor vragen mogen/moeten het zijn?
Pics als bewijs!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:40 schreef ValHallen het volgende:
Avond
Mijn zusje viert haar verjaardag. Helaas zijn al haar vriendinnen lelijk
Heb jij mooi een excuus om X-Raydio op te zetten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:40 schreef ValHallen het volgende:
Avond
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:40 schreef ValHallen het volgende:
Avond
Knetter die kan heul vlug lullen..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:40 schreef Melting het volgende:
Knetter, heb jij Morph al bijgepraat?![]()
Dat is snel.
Die gaat binnen nu en 2 minuten aanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij mooi een excuus om X-Raydio op te zetten.
Neequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil bewijs verdomme! Ook van je zusje
vrouwenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Knetter die kan heul vlug lullen..
Ik ga mezelf zo inlezen. Heb het even druk nu na een week geen internetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:40 schreef Melting het volgende:
Knetter, heb jij Morph al bijgepraat?![]()
Dat is snel.
dat zal wat zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:46 schreef Melting het volgende:
Hierna komt nog een leuke! Een koffiezetapparaat!
Wil ik weten wat jij met je Senseo doet dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Das geen koffie apparaat, das een Senseo man..
Yupsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh fuck, kdrietjeh is gaan slapen he
Jij hebt geen recht van spreken, jij hebt geen van beidenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Das geen koffie apparaat, das een Senseo man..
Het staat er.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh fuck, kdrietjeh is gaan slapen he
Je zet er iig geen koffie mee..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil ik weten wat jij met je Senseo doet dan?
Truequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken, jij hebt geen van beiden
Haha, veel drinken in je eentje, wat leuk. Stoer hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:50 schreef _Fanta het volgende:
Ik was vandaag in de Aldi, 1,85 voor 6pack bier. Meteen heel mn kruiwagen volgegooit. Hoop alleen niet dat ik morgen barstende koppijn heb
rooibostheequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Senseo is trouwens ook verschrikkelijk
Ik ben ook heel stoerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha, veel drinken in je eentje, wat leuk. Stoer hoor.
lekkere geurquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed te zuipen. Evenals de 'gewone' Engelse en groene thee.
Russische Earl Grey Lipton. Met extra veel suiker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed te zuipen. Evenals de 'gewone' Engelse en groene thee.
Ik heb ook zin in vannacht.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:54 schreef ValHallen het volgende:
Heb zin in vannacht
Mavericks gaan de zege binnenslepen, ik voel het aan m'n water
dan is alles wel te zuipequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:54 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Russische Earl Grey Lipton. Met extra veel suiker.
Volgensmij zit je gewoon in je broek te pissen..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:54 schreef ValHallen het volgende:
Heb zin in vannacht
Mavericks gaan de zege binnenslepen, ik voel het aan m'n water
Juistquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
Gewoon koffie uit een apparaat waar je nog bonen in gooit ipv die poedertjes of pads.
Suiker in de theequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:54 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Russische Earl Grey Lipton. Met extra veel suiker.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij zit je gewoon in je broek te pissen..
Vraag het aan die meisjes waar ze net gaan groeien..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:57 schreef 129383 het volgende:
waarom zouden tieten voor te schamen zijn
raar idee jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:57 schreef 129383 het volgende:
waarom zouden tieten voor te schamen zijn
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vraag het aan die meisjes waar ze net gaan groeien..
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:59 schreef Melting het volgende:
Beste luisteraars..... dit was het weer.
Tot de volgende keer! Bedankt voor het luisteren!
Jij bedankt voor het draaienquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:59 schreef Melting het volgende:
Hij was weer lekker, Thnx man!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:59 schreef Melting het volgende:
Tofquote:
owww fuck ik heb em gemistquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Tof
Hij gaat vaker draaien
Liquid funk, chille drum 'n bass en dergelijke.. zie welquote:
omdat we allebij de professionele dj niet kennenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
omdat we allebij de professionele dj niet kennen?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kunnen jullie mijn stem horen![]()
?
Ben benieuwd. Klinkt heerlijk mellow so farquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Liquid funk, chille drum 'n bass en dergelijke.. zie wel
Op youtube te vinden, kun je rippen met een youtube ripperquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie o Wie kan mij helpen! Ik ben op zoek naar DuckTales en Rescue Rangers intro's, het lifst NL omdat we ze op die manier het beste kennen!
ik wel heeeel zacht ..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
!!! konden jullie mij net horen praten !!!
zo poging 2quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Sint klinkt heel zacht als hij praat
EN die ripper is te krijgen waar? graag per dmquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op youtube te vinden, kun je rippen met een youtube ripper
ik wist wel dat jullie het vet zouden vindenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is wel echt chillllllll muziek
dit lijkt me echt muziek voor in een nfs spelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is wel echt chillllllll muziek
nee manquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:09 schreef 129383 het volgende:
[..]
dit lijkt me echt muziek voor in een nfs spel
wat ik zoals losmaak op zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee man
lekker liggen, ogen dicht en dromen over de dingen die je ooit nog zou willen doen.. dromen over plekken waar je nog heen wilt
Dat jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee man
lekker liggen, ogen dicht en dromen over de dingen die je ooit nog zou willen doen.. dromen over plekken waar je nog heen wilt
Bij mij is het al avondquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat ik zoals losmaak op zaterdagmiddag
kan ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee man
wie zegt iets over vakanties.. droom over dingen die je wilt bereiken, doen, ondernemen.quote:
mijn mic zit in mijn computer zelf, ik hang er tegen aanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stem is beter.. wel een kraak.. je zit af en toe te dicht op de mic
ja zat net bij mensen te chillen die beloofd hebben mijn radioshow te luisteren en dat ik ze zou noemenquote:
Zijn ze geefbaar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja zat net bij mensen te chillen die beloofd hebben mijn radioshow te luisteren en dat ik ze zou noemen
jullie komen zoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en mij noemt hij heulemaal niet.. terwijl ik ook luister...
allebij hebben ze een vriend.quote:
ripperquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Man, die ripper is niet echt snel of wel?
Ja komt zo af en toe kijken maar niet zoveel als vroegerquote:
nooit weer wat van gehoord.. jammer wel..quote:
hahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:21 schreef ToT het volgende:
"....net als Onzin Radio maar dan leuker eigenlijk."
Goh, leuk moment om in te tunen!
klopt, jammer eigenlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja komt zo af en toe kijken maar niet zoveel als vroeger
deed ze ook al niet meer bij onzinquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja komt zo af en toe kijken maar niet zoveel als vroeger
Ja echt wel! Hij zou het wat rustiger aan gaan doen, maar is toen echt helemaal verdwenen...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nooit weer wat van gehoord.. jammer wel..
reageert ook niet op sms.. denk dat hij fok geband heeft uit zijn levenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja echt wel! Hij zou het wat rustiger aan gaan doen, maar is toen echt helemaal verdwenen...
Zelfs op SMS niet? Tjezus zeg!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
reageert ook niet op sms.. denk dat hij fok geband heeft uit zijn leven
pinkpopquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:22 schreef Melting het volgende:
Waar zijn Naatje en Faye eigenlijk gebleven? Die heb ik ook al dagen niet meer hier gezien.
Naatje was hier vannacht nog.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:22 schreef Melting het volgende:
Waar zijn Naatje en Faye eigenlijk gebleven? Die heb ik ook al dagen niet meer hier gezien.
Jah idd, dat sloeg ff nergens op!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
SSB mag van mij wegblijven na zn kuttopic over Knetter
Iedereen is welkomquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
SSB mag van mij wegblijven na zn kuttopic over Knetter
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WAAR IS DIE GOA DAAAAANNNN
Wat was dat kuttopic danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Iedereen is welkom.. mits ze zich gedragen
geen ideequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat was dat kuttopic dan
Sorry.... ik zal het niet meer doen.quote:
Goeiemiddagquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:28 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit moest ik even kwijt.
Wat is dat voor half lijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:28 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit moest ik even kwijt.
Nou, voor haar maak ik wel een uitzondering hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is dat voor half lijk
Welke is dat dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:32 schreef ToT het volgende:
Grappig, ik zie net exact dezelfde microfoon die ik net binnen heb in het wit te koop staan, en die is meteen 2x zo duur!
wereld!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:33 schreef ToT het volgende:
Hoogste temperatuur in Nederland of op de wereld?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh wacht woestijn en alles.. ik denk 73 graden
quote:In Al Aziziyah in Libië werd op 13 september 1922 een temperatuur van 57,7 °C gemeten. De Sahel is naast de Death Valley in de verenigde staten de de warmste plaats op aarde. In Al Aziziyah in Libië, dat aan "de kust van de Sahara" ligt, werd op 13 september 1922 een temperatuur van 57,7° Celsius gemeten. Dit is officieel de warmste temperatuur ooit op aarde gemeten.
we worden oudquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook. Was vroeger wel anders.
het heeft kennelijk een gewicht.. en het is een flink aantal kilootjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:42 schreef _Fanta het volgende:
of je bdoelt dat je de aarde uit de atmosfeer haalt en op weegschaal legt? dan heb ik geen flauw idee
hondermiljoenmiljard. ik weet het echt niequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het heeft kennelijk een gewicht.. en het is een flink aantal kilootjes
quote:F = G * M1 * M2 / R2
R is de afstand tussen de 2 bollen.
G is een constante: 6.67259x10-11m3/s2 kg.
M1 and M2 zijn de massa's van de 2 bollen die elkaar aantrekken
F is de kracht waarme de bollen elkaar aantrekken
We nemen nu aan dat M1 de aarde is en M2 een bol van 1kg. De kracht waarmee ze elkaar aantrekken is 9.8 kg*m/s2 - dit kunnen we berekenen door de bol van 1kg te laten vallen en dan zijn versnelling te meten (9.8 m/s2)-.
De straal van de aarde is 6,400,000 meter en als we dit allemaal in de formule invullen en deze oplossen voor M1, vinden we dat de massa van de aarde 6,000,000,000,000,000,000,000,000 kilogram is (6E+24 kg).
Godver... jij wint doordat je mij overdrijft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |