kan ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee man
lekker liggen, ogen dicht en dromen over de dingen die je ooit nog zou willen doen.. dromen over plekken waar je nog heen wilt
wie zegt iets over vakanties.. droom over dingen die je wilt bereiken, doen, ondernemen.quote:
mijn mic zit in mijn computer zelf, ik hang er tegen aanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stem is beter.. wel een kraak.. je zit af en toe te dicht op de mic
ja zat net bij mensen te chillen die beloofd hebben mijn radioshow te luisteren en dat ik ze zou noemenquote:
Zijn ze geefbaar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja zat net bij mensen te chillen die beloofd hebben mijn radioshow te luisteren en dat ik ze zou noemen
jullie komen zoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en mij noemt hij heulemaal niet.. terwijl ik ook luister...
allebij hebben ze een vriend.quote:
ripperquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Man, die ripper is niet echt snel of wel?
Ja komt zo af en toe kijken maar niet zoveel als vroegerquote:
nooit weer wat van gehoord.. jammer wel..quote:
hahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:21 schreef ToT het volgende:
"....net als Onzin Radio maar dan leuker eigenlijk."
Goh, leuk moment om in te tunen!
klopt, jammer eigenlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja komt zo af en toe kijken maar niet zoveel als vroeger
deed ze ook al niet meer bij onzinquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja komt zo af en toe kijken maar niet zoveel als vroeger
Ja echt wel! Hij zou het wat rustiger aan gaan doen, maar is toen echt helemaal verdwenen...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nooit weer wat van gehoord.. jammer wel..
reageert ook niet op sms.. denk dat hij fok geband heeft uit zijn levenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja echt wel! Hij zou het wat rustiger aan gaan doen, maar is toen echt helemaal verdwenen...
Zelfs op SMS niet? Tjezus zeg!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
reageert ook niet op sms.. denk dat hij fok geband heeft uit zijn leven
pinkpopquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:22 schreef Melting het volgende:
Waar zijn Naatje en Faye eigenlijk gebleven? Die heb ik ook al dagen niet meer hier gezien.
Naatje was hier vannacht nog.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:22 schreef Melting het volgende:
Waar zijn Naatje en Faye eigenlijk gebleven? Die heb ik ook al dagen niet meer hier gezien.
Jah idd, dat sloeg ff nergens op!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
SSB mag van mij wegblijven na zn kuttopic over Knetter
Iedereen is welkomquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
SSB mag van mij wegblijven na zn kuttopic over Knetter
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WAAR IS DIE GOA DAAAAANNNN
Wat was dat kuttopic danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Iedereen is welkom.. mits ze zich gedragen
geen ideequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat was dat kuttopic dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |