Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Zoals ik al zei.... langszaam opbouwen hè?quote:
Hierna gaan we trommelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mag wel harder. miss dat we de rest dan ook beetje wakker schudden
WB Knetter.... je hebt wat toppers gemist hoor.quote:
moest koken en etenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:15 schreef Melting het volgende:
[..]
WB Knetter.... je hebt wat toppers gemist hoor.
ik ben vannacht ook gepriktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
muggen hier.... muggen daar... overaaaaaaaaal
Al iets meer richting house hè? We komen er wel.quote:
kheb vnaaf nog jingles voor jequote:
een clown met een kauwgombalneusquote:
Maar er staat heul iemand anders op het roosterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb vnaaf nog jingles voor je
je krijgt ze als je draait
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar er staat heul iemand anders op het rooster
wbquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben ik weer na een week vakantieAlles goed hier? Erg mooi om te zien dat de reeks nog loopt
ahjah die ken ik ook nogwel, die zijn lekker iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een clown met een kauwgombalneus![]()
Heyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben ik weer na een week vakantieAlles goed hier? Erg mooi om te zien dat de reeks nog loopt
Welkom terug!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welcome back manquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh, okay, dan draai ik gewoonquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]hmm das raar.. nou jij mag gewoon hoor
Ja super, thanksquote:
Nee nog niks gezien. Moet me ff inlezen als ik mn inbox ziequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom terug!![]()
Heb je het rooster van de afgelopen week gezien?
Het loopt over!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja super, thanks
[..]
Nee nog niks gezien. Moet me ff inlezen als ik mn inbox zieOf kan iemand me op MSN ff bijpraten?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter heeft morph wel gemist
Wat ga je allemaal doen in je showske?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter heeft morph wel gemist
vnaaf? geen ideequote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:23 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen in je showske?
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:24 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik voorspel veel luisteraars.. Wat betekent dat er ook veel mensen BLIJVEN luisteren.
Zet een wekker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:25 schreef kdrietjeh het volgende:
Ik wil slapen maar ik ben bang dat ik weer in slaap val en 25% van mn eigen show mis.
Je show was leuk en mensen zullen vast weer luisteren, en als ze blijven luisteren heb ik ook veel luisteraars na jouquote:
Maar de spelshow is maar 1 x in de 3 wekenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:25 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Je show was leuk en mensen zullen vast weer luisteren, en als ze blijven luisteren heb ik ook veel luisteraars na jou.
Zet de wekker harder. Of ga gewoon op tijd naar bed.quote:
Oh well, succes.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Maar de spelshow is maar 1 x in de 3 weken
dit wordt gewoon een uurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |