Ja echt wel! Hij zou het wat rustiger aan gaan doen, maar is toen echt helemaal verdwenen...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nooit weer wat van gehoord.. jammer wel..
reageert ook niet op sms.. denk dat hij fok geband heeft uit zijn levenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja echt wel! Hij zou het wat rustiger aan gaan doen, maar is toen echt helemaal verdwenen...
Zelfs op SMS niet? Tjezus zeg!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
reageert ook niet op sms.. denk dat hij fok geband heeft uit zijn leven
pinkpopquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:22 schreef Melting het volgende:
Waar zijn Naatje en Faye eigenlijk gebleven? Die heb ik ook al dagen niet meer hier gezien.
Naatje was hier vannacht nog.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:22 schreef Melting het volgende:
Waar zijn Naatje en Faye eigenlijk gebleven? Die heb ik ook al dagen niet meer hier gezien.
Jah idd, dat sloeg ff nergens op!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
SSB mag van mij wegblijven na zn kuttopic over Knetter
Iedereen is welkomquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
SSB mag van mij wegblijven na zn kuttopic over Knetter
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WAAR IS DIE GOA DAAAAANNNN
Wat was dat kuttopic danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Iedereen is welkom.. mits ze zich gedragen
geen ideequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat was dat kuttopic dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |