abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98608321
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:10 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

moet ik wel even zoeken! je zet me wel aan het werk argg ;-)
Als ik iets wil geloven moet ik er wel bewijs voor hebben. :+
pi_98608323
Vertel me truth: waarom maken al die amateur astronomen niet alle info bekend die ze hebben over deze dwergster?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:16:17 #153
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_98608594
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:07 schreef knight18 het volgende:
Had gelezen dat de aardbevingen in chili en japan van begin dit jaar verklaart worden door deze planeet x. Waarom heeft men dit niet bekendgemaakt een week voor de aardbevingen? Waren er toch minder doden?
Als je het topic leest kom je erachter dat er wel al waarschuwing voor 15 mei uit gingen dat er iets stond te gebeuren. Men wist alleen niet WAT en speculeerde er druk op los. Ondertussen weten we dat het voornamelijk in de vorm van aardbeving komt. Wat het ook moge zijn.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_98608873
ja maar reageer es hierop: waarom maken al die amateur astronomen niet alle info bekend die ze hebben over deze dwergster? Waarom gaan ze niet bij de nasa/esa langs met hun info. Want zoiets is denk ik heel belangrijk.
pi_98609353
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef knight18 het volgende:
ja maar reageer es hierop: waarom maken al die amateur astronomen niet alle info bekend die ze hebben over deze dwergster? Waarom gaan ze niet bij de nasa/esa langs met hun info. Want zoiets is denk ik heel belangrijk.
Amateurs gaan naar nasa. Nasa zegt: dude, het is gewoon dit en dat. Amateurs zijn boos en zeggen: Nasa liegt ons voor! etc etc. ;)
pi_98609699
Vergeet alles wat ik zei, ik ben om.

http://www.nu.nl/binnenla(...)acht-8-verwacht.html :P
pi_98610353
Dit heb ik kunnen vinden...http://www.theusrus.de/blog/japan-earthquake-an-exploratory-view/
Kan natuurlijk ook zijn dat ze nu meer en betere meet apparatuur hebben.
pi_98611852
Je kan het ook zo zien, ze hebben de infrarood satelliet uitgezet (niet dat ik dat geloof)
wegens bezuinigingen. Maar de bouw van ondergrondse basissen gaat ongehinderd voort!
En dat doen ze zeker gewoon voor de lol?
pi_98611906
bouw van ondergrondse bassissen is al heel lang gaande. Dus die vlieger gaat niet op.
En je gaat mij niet vertellen dat amateur astronomen beschikking hebben over infrarode dingen. Daar kunnen ze het geld niet voor hebben.
Nasa heeft btw ook apparatuur om gammastraling te meten/zien. Dus dan zouden ze die dwergster gezien hebben
pi_98612092
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:24 schreef knight18 het volgende:
bouw van ondergrondse bassissen is al heel lang gaande. Dus die vlieger gaat niet op.
Dan let jij niet goed op, want hebben ze er nu niet ineens haast mee?
pi_98612151
een link zou handig zijn
pi_98612170
Haha ze weten al dat dit ding eraan komt sinds 1983!!
pi_98612292
Het lijkt er alleen op dat dit ding er eerder aankomt dan verwacht.

Ik zal een linkje opzoeken!
pi_98612548
wel vreemd. de ene keer word er gezegd dat het een diameter van 80.000 km heeft en ergens anders weer 4x groter dan jupiter. En die infrarode satteliet is uitgeschakeld om te bezuinigen. Miss heb je het gemist maar begin dit jaar werd het gezegd.
Ik spreek jullie weer volgend jaar of het jaar daarop als planeet x(aka niburu) weer eens dichtbij de aarde dreigt te komen.

[ Bericht 20% gewijzigd door knight18 op 24-06-2011 17:36:03 ]
pi_98616101
Linkje..http://www.shtfplan.com/e(...)cow-by-2012_11122010

Ik wil de onderste steen boven, maar dat valt niet mee!
pi_98616418
ok laatste vraag. waarom brengen amateur astronomen dit nieuws niet naar nieuwszenders, kranten etc... Dit is namelijk niet echt een klein iets. Het is iets dat alles kan verwoesten op aarde. Waarom blijven dze amateur astronomen alleen hun dingen op forums posten?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 18:45:05 #167
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_98617737
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:07 schreef knight18 het volgende:
ok laatste vraag. waarom brengen amateur astronomen dit nieuws niet naar nieuwszenders, kranten etc... Dit is namelijk niet echt een klein iets. Het is iets dat alles kan verwoesten op aarde. Waarom blijven dze amateur astronomen alleen hun dingen op forums posten?
Wat denk je dat dat voor een uitwerking zal hebben op de publieke opinie? Als massale paniek uitbreekt ben je nog verder van huis.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_98617886
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:07 schreef knight18 het volgende:
Ik denk dat kranten geen risico`s willen nemen want foto`s zijn goed te manipuleren!
En je wilt geen paniek zaaien als krant.
pi_98619690
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:45 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wat denk je dat dat voor een uitwerking zal hebben op de publieke opinie? Als massale paniek uitbreekt ben je nog verder van huis.
En daarom wel alles op een obscuur forum neerzetten? Wat is het nut daarvan als het blijkbaar de massa niet bereikt? Dat je na de catastrofe, mocht het internet het nog doen, je alsnog kan bewijzen dat jij ervan afwist?
Als je het zo zeker weet, dan wil je ook meerdere mensen waarschuwen en dat doe je niet via vage, kleurenblinde, websites...

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 18:48 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Ik denk dat kranten geen risico`s willen nemen want foto`s zijn goed te manipuleren!
En je wilt geen paniek zaaien als krant.
En onze media staat al zo bekend om hun relativerend en journalistiek vermogen :')

In de praktijk hoef je slechts een tweet te plaatsen wil je iets in de krant hebben, maar een groot verhaal als dit zou ineens door de media onder de pet gehouden worden?

Juist bij een groot verhaal als dit kun je als krant onderzoek doen. Ga naar een andere astronoom, herhaal de procedure en kijk of hij ook wat ziet. Zo ja, dan is het juist een verhaal waard.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_98621864
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:37 schreef The_stranger het volgende:

[..]

En daarom wel alles op een obscuur forum neerzetten? Wat is het nut daarvan als het blijkbaar de massa niet bereikt? Dat je na de catastrofe, mocht het internet het nog doen, je alsnog kan bewijzen dat jij ervan afwist?
Als je het zo zeker weet, dan wil je ook meerdere mensen waarschuwen en dat doe je niet via vage, kleurenblinde, websites...

[..]

En onze media staat al zo bekend om hun relativerend en journalistiek vermogen :')

In de praktijk hoef je slechts een tweet te plaatsen wil je iets in de krant hebben, maar een groot verhaal als dit zou ineens door de media onder de pet gehouden worden?

Juist bij een groot verhaal als dit kun je als krant onderzoek doen. Ga naar een andere astronoom, herhaal de procedure en kijk of hij ook wat ziet. Zo ja, dan is het juist een verhaal waard.
Dan zijn we hier klaar toch?
Ik denk dat we zelf onderzoek moeten doen. En het recht hebben het hier te posten.
Ik denk ook dat we het niet moeten hebben van de reguliere nieuws brengers, want die zijn wat dit betreft heel stil. Ik hoop dat we snel antwoorden krijgen.
pi_98624130
Het zou prettig als jullie gewoon een ui nemen. :') moeilijk bij te houden wie wat zegt zo. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door -Datdus- op 24-06-2011 23:46:11 ]
pi_98624421
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 21:28 schreef -Datdus- het volgende:
Het zou prettig als jullie gewoon en ui nemen. :') moeilijk bij te houden wie wat zegt zo. _O-
Pearle kan je daar vast wel mee helpen ;-)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 21:38:57 #173
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_98624550
Misschien kun je hem hier zien, ze hebben een Observatory Project lopen, met eigen telescopen
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1539189/pg1
pi_98637269
Wie zoekt zal vinden....thnx Dl en T7.. :{
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:57:08 #176
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_98642468
Hm.. Ik dacht dat al die aardbevingen veroorzaakt werden door HAARP? Of is dat het verschil tussen truth en bnw?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zaterdag 25 juni 2011 @ 15:39:37 #177
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_98647331
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:37 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Precies, daar heb je helemaal gelijk in. En om paniek te voorkomen plaats je dit soort artikelen dus niet op de voorpagina van het AD en de Telegraaf, maar laat je het rustig staan waar het alleen in bepaalde kringen rondborrelt en door de rest van Nederland niet serieus wordt genomen.

quote:
[..]

Inderdaad een goed punt. Alleen gaan veel kranten uit van wat ze door het ANP aangereikt krijgen en zijn er weinig journalisten van grote kranten die zich aan een dergelijk artikel willen branden. Als ze het mis hebben kan hen dat hun kop kosten. Belachelijkmakerij is altijd de andere kant van de medaille met dit soort zaken.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 15:42:50 #178
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_98647445
quote:
15s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:57 schreef Ryon het volgende:
Hm.. Ik dacht dat al die aardbevingen veroorzaakt werden door HAARP? Of is dat het verschil tussen truth en bnw?
Een beetje wel :') HAARP is een groot electromagnetisch beinvloedingsmechanisme voor zover ik weet.
pi_98651107
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:39 schreef vogeltjesdans het volgende:

En om paniek te voorkomen plaats je dit soort artikelen dus niet op de voorpagina van het AD en de Telegraaf, maar laat je het rustig staan waar het alleen in bepaalde kringen rondborrelt en door de rest van Nederland niet serieus wordt genomen.

Bestaan er dan mensen die de riool- en sensatiejournalistiek van het AD en de Telegraaf serieus nemen?! :o
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
pi_98652473
quote:
Pas ontdekte planetoïde 'scheert' langs aarde
Laatste update: 24 juni 2011 09:51 info
AMSTERDAM - De pas ontdekte planetoïde 2011 MD scheert maandag 27 juni naar kosmische begrippen rakelings langs de aarde.
Foto: NU.nl/Allesoversterrenkunde.nl

De kleinste afstand tot het aardoppervlak zal 12.000 kilometer bedragen, maar NASA-wetenschappers benadrukken dat er geen kans bestaat dat het hooguit twintig meter grote brok gesteente op aarde zal inslaan.

Wel zal de zwaartekracht van de aarde de koers van de planetoïde beïnvloeden. Op het moment van dichtste nadering zal 2011 MD zich boven het zuidelijke deel van de Atlantische Oceaan bevinden, vlakbij de kust van Antarctica.

Vervolgens doorkruist hij de gordel van de geostationaire satellieten die boven de aarde hangen, maar de kans dat het tot een botsing met een satelliet komt is astronomisch klein.
was deze hier al langs gekomen?

-edit- o wacht, dit gaat over iets anders dan Elenin?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')