Als ik iets wil geloven moet ik er wel bewijs voor hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:10 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
moet ik wel even zoeken! je zet me wel aan het werk argg ;-)
Als je het topic leest kom je erachter dat er wel al waarschuwing voor 15 mei uit gingen dat er iets stond te gebeuren. Men wist alleen niet WAT en speculeerde er druk op los. Ondertussen weten we dat het voornamelijk in de vorm van aardbeving komt. Wat het ook moge zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:07 schreef knight18 het volgende:
Had gelezen dat de aardbevingen in chili en japan van begin dit jaar verklaart worden door deze planeet x. Waarom heeft men dit niet bekendgemaakt een week voor de aardbevingen? Waren er toch minder doden?
Amateurs gaan naar nasa. Nasa zegt: dude, het is gewoon dit en dat. Amateurs zijn boos en zeggen: Nasa liegt ons voor! etc etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef knight18 het volgende:
ja maar reageer es hierop: waarom maken al die amateur astronomen niet alle info bekend die ze hebben over deze dwergster? Waarom gaan ze niet bij de nasa/esa langs met hun info. Want zoiets is denk ik heel belangrijk.
Dan let jij niet goed op, want hebben ze er nu niet ineens haast mee?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:24 schreef knight18 het volgende:
bouw van ondergrondse bassissen is al heel lang gaande. Dus die vlieger gaat niet op.
Wat denk je dat dat voor een uitwerking zal hebben op de publieke opinie? Als massale paniek uitbreekt ben je nog verder van huis.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:07 schreef knight18 het volgende:
ok laatste vraag. waarom brengen amateur astronomen dit nieuws niet naar nieuwszenders, kranten etc... Dit is namelijk niet echt een klein iets. Het is iets dat alles kan verwoesten op aarde. Waarom blijven dze amateur astronomen alleen hun dingen op forums posten?
Ik denk dat kranten geen risico`s willen nemen want foto`s zijn goed te manipuleren!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:07 schreef knight18 het volgende:
ok laatste vraag. waarom brengen amateur astronomen dit nieuws niet naar nieuwszenders, kranten etc... Dit is namelijk niet echt een klein iets. Het is iets dat alles kan verwoesten op aarde. Waarom blijven dze amateur astronomen alleen hun dingen op forums posten?
En daarom wel alles op een obscuur forum neerzetten? Wat is het nut daarvan als het blijkbaar de massa niet bereikt? Dat je na de catastrofe, mocht het internet het nog doen, je alsnog kan bewijzen dat jij ervan afwist?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat denk je dat dat voor een uitwerking zal hebben op de publieke opinie? Als massale paniek uitbreekt ben je nog verder van huis.
En onze media staat al zo bekend om hun relativerend en journalistiek vermogenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:48 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Ik denk dat kranten geen risico`s willen nemen want foto`s zijn goed te manipuleren!
En je wilt geen paniek zaaien als krant.
Dan zijn we hier klaar toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:37 schreef The_stranger het volgende:
[..]
En daarom wel alles op een obscuur forum neerzetten? Wat is het nut daarvan als het blijkbaar de massa niet bereikt? Dat je na de catastrofe, mocht het internet het nog doen, je alsnog kan bewijzen dat jij ervan afwist?
Als je het zo zeker weet, dan wil je ook meerdere mensen waarschuwen en dat doe je niet via vage, kleurenblinde, websites...
[..]
En onze media staat al zo bekend om hun relativerend en journalistiek vermogen
In de praktijk hoef je slechts een tweet te plaatsen wil je iets in de krant hebben, maar een groot verhaal als dit zou ineens door de media onder de pet gehouden worden?
Juist bij een groot verhaal als dit kun je als krant onderzoek doen. Ga naar een andere astronoom, herhaal de procedure en kijk of hij ook wat ziet. Zo ja, dan is het juist een verhaal waard.
Pearle kan je daar vast wel mee helpen ;-)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:28 schreef -Datdus- het volgende:
Het zou prettig als jullie gewoon en ui nemen.moeilijk bij te houden wie wat zegt zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |