Hahaha ja ik weet niet wat ik daarvan moet geloven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:03 schreef UncleScorp het volgende:
Nog ff wat olie op het vuur gooien ...
In an exclusive June 8, 2011 ExopoliticsTV interview (below video), Donny Gillson, former On-Air Personality for KRTY-FM (San Jose, CA) known as “Don Adams”.
32nd degree Freemason and Knights Templar, and researcher into Comet Elenin, “Nibiru”, Brown Dwarf stated that Comet Elenin (whose closest passage to Earth is expected September 26, 2011) and an accompanying brown dwarf star expected March 22, 2012 (“3/22”) are part of a Draco Reptilian extraterrestrial invasion of Earth that whistleblower Michael Prince has stated U.S. intelligence has expected since 1964.
Mr. Gillson contends that Comet Elenin is a UFO that may be a Nephilim (“Fallen Angel”) Reptilian extraterrestrial mothership.
He notes that a trio of comets,
Elenin
Levi
Honda,
...will precede the passage of the brown dwarf star around 3/22/2012 that will trigger a full pole shift on Earth.
The over-all purpose of a reptilian extraterrestrial invasion will be to capture as many human souls as possible for imprisonment and consumption by a grey-reptilian alliance, according to Mr. Gillson.
Whistleblower Michael Prince has stated in his book James Casbolt MI-6 - Buried Alive that U.S. and U.K. intelligence knew that the 1997 Hale Bopp comet was being followed by a Draco Reptilian Mothership, to which grey extraterrestrials transported 100,000 humans as tribute. U.S. and U.K. intelligence triggered suicides in the Heaven’s Gate cult at the time to deflect media and public attention from this incoming threat.
Mr. Prince has also witnessed underground prisons at which human souls are technologically held in cages by grey extraterrestrial captors.
Watch interview with Donny Gillson on Comet Elenin, Nibiru, the brown dwarf star:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:20 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Hahaha ja ik weet niet wat ik daarvan moet geloven.
Dan hoop ik dat hij een zonnefilter op zijn telescoop had, anders kijkt hij nooit meer daar een telescoopquote:Op maandag 27 juni 2011 21:24 schreef Truthfinder7 het volgende:
Er zal oorlog in de hemel zijn. Onderste filmpje... http://www.bovendien.com/(...)objecten-rond-de-zon
Hoe meer ik onderzoek doe naar Elenin hoe vreemder het wordt!!
Een goede vriend van mij (een amateur astronoom) had ik gevraagd om zijn telescoop eens op de zon te richten. Na wat aanpassingen aan zijn telescoop keek hij naar de zon. En tot zijn grote verbazing zag hij zo`n bolletje, nou ja bolletje die dingen moeten gigantisch zijn!
Het was duidelijk geen planeet of zonnevlek!
Zo werkt het natuurlijk niet he. Zelfs als rasechte TRU-er ben ik van mening dat degene die stelt, bewijst.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:39 schreef ExtropicPacifist het volgende:
Wie met tegenbewijzen kan komen,laat dan maar eens aantoonbare statistieken,commentaren van wetenschappers zien en berekeningen, e.d.
Moet je mijn post wel goed lezen! ;-) Na wat aanpassingen aan zijn telescoop.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij een zonnefilter op zijn telescoop had, anders kijkt hij nooit meer daar een telescoop
Waarom kon het geen planeet zijn die voor de zon doorschuift?
lolquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:39 schreef ExtropicPacifist het volgende:
Ik heb de berichten van Truthfinder gelezen ,hier op Fok.nl.Wel,ik ben het met hem eens,omdat er veel te veel bewijzen en aanwijzingen op Internet te vinden zijn,die ook nog eens door gerenommeerde wetenschappers,zoals Dr. Michio Kaku en Dr. Nassim Haramein ,worden ondersteund.
Er zijn ook gedegen hypotheses omtrent de invloed die het ons zonnestelsel binnengedrongen zijnde hemellichaam,genaamd Nibiru (overlevering van de Summeriërs,ca. 3.500 v.Chr.),ofwel Planeet 'X',verklaren en ook de gravitationele en plasmo-magnetische invloeden die dit hemellichaam----4X de massa van Jupiter!!---- op onze zon uitoefent.
Er zijn tevens authentieke foto's te vinden van de SOHO-satelliet van de NASA en ook van de IRAS-satelliet. (IRAS= een Infrared Anisotropy Satellite).
Goed,even dus goed nadenken,vóórdat er ongefundeerde kritiek wordt geleverd op iemand's serieus bedoelde berichtgevingen..
Wie met tegenbewijzen kan komen,laat dan maar eens aantoonbare statistieken,commentaren van wetenschappers zien en berekeningen, e.d.
Man ik ben hier zeker al een jaar mee bezig, en jij noemt dit allemaal onzin??quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef bubalus het volgende:
[..]
lol
Nassim Haramein gerenomeerd noemenen Michio Kaku ondersteunt helemaal niks van deze theorien , niet niburu , niet 2012 of wat dan ook. leuk dat ze zijn waarschuwingen over solar flares in 2012 bij hun theorien betrekken maar dat maakt nog niet dat hij deze onzin ondersteunt :/
Hij bedoelt dat Michio Kaku alleen een verhaal heeft (hoe interessant ook) over zonnevlammen. Niet over Elenin, Niburu en aanverwante zaken die hier besproken worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef Truthfinder7 het volgende:
[.Michio Kaku ondersteunt helemaal niks van deze theorien , niet niburu , niet 2012 of wat dan ook. leuk dat ze zijn waarschuwingen over solar flares in 2012 bij hun theorien betrekken maar dat maakt nog niet dat hij deze onzin ondersteunt .]
Man ik ben hier zeker al een jaar mee bezig, en jij noemt dit allemaal onzin??
Kan je dat ook onderbouwen?? Of kom je hier alleen maar even gallen?
Een jaar bezig zijn met vage ongefundeerde zooi maakt het niet ineens gefundeerd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Man ik ben hier zeker al een jaar mee bezig, en jij noemt dit allemaal onzin??
Kan je dat ook onderbouwen?? Of kom je hier alleen maar even gallen?
Hier wat uitleg...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef knight18 het volgende:
Net zoals velen ben ik ook sceptisch. Daarom een paar 'simpele' vragen die zelfs een docent natuurkunde op het vwo moet kunnen beantwoorden.
1. Volgens veel sites bevind deze niburu zivch in ons zonnestelsel. Volgens eenvoudige natuurkundige wetten zou ons hele stelsel op zijn kop moeten liggen nu. Uitgaande dat niburu minimaal het gewicht van jupiter heeft. Denk maar aan de aantrekkingskracht op andere planeten. Jupiter en in mindere mate Saturnus houden dit stelsel in evenwicht. Dit evenwicht zou verstoort moeten zijn nu.
2. Al die beroemde astronomen zoals kaku etc.. bevestigen verhaal van niburu. Aan de ene kant willen ze niks zeggen om geen paniek te zaaien. Maar why the fuck gaan ze dan wel lullen op internet over dit soort dingen. Gooi alles op tafel(nieuws etc..) of houd je mond dicht.
3. Waar kan ik recente(echte) foto's en gegevens vinden over deze komeet/dwergster? Liefst van goede bronnen. Dus geen kleutetwebsites.
Sorry voor dit taalgebruik.
Jij hebt nog niets zinnigs toegevoegd!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een jaar bezig zijn met vage ongefundeerde zooi maakt het niet ineens gefundeerd.
Het gaat mij er niet om dat je dat ding niet kan zien. Zo een grote massa merk je wel door andere dingen. Zoals het afbuigen van het licht door de zwaartekracht. Zelfs op de middelbare school leer je dit. Er zijn meer methodes om iets waar te nemen dan alleen met het oog/telescoop.quote:
Nee , maar mischien wel iets om te overwegen of om verder uit te zoeken of zelfs te gelovenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een jaar bezig zijn met vage ongefundeerde zooi maakt het niet ineens gefundeerd.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee , maar mischien wel iets om te overwegen of om verder uit te zoeken of zelfs te geloven
en dat kan prima in TRU .
Mercurius heeft een omlooptijd van 88 dagen en Venus een omlooptijd van 225 dagen. Dus ze komen zeer regelmatig voor de zon.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ging wat verkeerd!
Dan had dat bolletje Elenin of planeet X moeten zijn, want er waren op dat moment geen bekende planeten in de buurt van de zon! Dat zal tot 2014 zo blijven!
Leuk bedacht, maar waarom draaien alle planeten nog steeds mooi concentrisch rond de zon als dat ding om de 3500 jaar langskomt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:22 schreef FritsFlits het volgende:
Een video met een reconstructie van hoe de impact is van Elenin als een brown dwarf op andere planeten:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |