abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98771744
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:03 schreef UncleScorp het volgende:
Nog ff wat olie op het vuur gooien ... :)

In an exclusive June 8, 2011 ExopoliticsTV interview (below video), Donny Gillson, former On-Air Personality for KRTY-FM (San Jose, CA) known as “Don Adams”.

32nd degree Freemason and Knights Templar, and researcher into Comet Elenin, “Nibiru”, Brown Dwarf stated that Comet Elenin (whose closest passage to Earth is expected September 26, 2011) and an accompanying brown dwarf star expected March 22, 2012 (“3/22”) are part of a Draco Reptilian extraterrestrial invasion of Earth that whistleblower Michael Prince has stated U.S. intelligence has expected since 1964.

Mr. Gillson contends that Comet Elenin is a UFO that may be a Nephilim (“Fallen Angel”) Reptilian extraterrestrial mothership.

He notes that a trio of comets,

Elenin

Levi

Honda,

...will precede the passage of the brown dwarf star around 3/22/2012 that will trigger a full pole shift on Earth.

The over-all purpose of a reptilian extraterrestrial invasion will be to capture as many human souls as possible for imprisonment and consumption by a grey-reptilian alliance, according to Mr. Gillson.

Whistleblower Michael Prince has stated in his book James Casbolt MI-6 - Buried Alive that U.S. and U.K. intelligence knew that the 1997 Hale Bopp comet was being followed by a Draco Reptilian Mothership, to which grey extraterrestrials transported 100,000 humans as tribute. U.S. and U.K. intelligence triggered suicides in the Heaven’s Gate cult at the time to deflect media and public attention from this incoming threat.

Mr. Prince has also witnessed underground prisons at which human souls are technologically held in cages by grey extraterrestrial captors.

Watch interview with Donny Gillson on Comet Elenin, Nibiru, the brown dwarf star:

Hahaha ja ik weet niet wat ik daarvan moet geloven.
pi_98771891
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:20 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Hahaha ja ik weet niet wat ik daarvan moet geloven.
Ik ook niet ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:39:47 #228
349198 ExtropicPacifist
ruimtetijd superbeschavingen
pi_98772735
Ik heb de berichten van Truthfinder gelezen ,hier op Fok.nl.Wel,ik ben het met hem eens,omdat er veel te veel bewijzen en aanwijzingen op Internet te vinden zijn,die ook nog eens door gerenommeerde wetenschappers,zoals Dr. Michio Kaku en Dr. Nassim Haramein ,worden ondersteund.
Er zijn ook gedegen hypotheses omtrent de invloed die het ons zonnestelsel binnengedrongen zijnde hemellichaam,genaamd Nibiru (overlevering van de Summeriërs,ca. 3.500 v.Chr.),ofwel Planeet 'X',verklaren en ook de gravitationele en plasmo-magnetische invloeden die dit hemellichaam----4X de massa van Jupiter!!---- op onze zon uitoefent.
Er zijn tevens authentieke foto's te vinden van de SOHO-satelliet van de NASA en ook van de IRAS-satelliet. (IRAS= een Infrared Anisotropy Satellite).
Goed,even dus goed nadenken,vóórdat er ongefundeerde kritiek wordt geleverd op iemand's serieus bedoelde berichtgevingen..
Wie met tegenbewijzen kan komen,laat dan maar eens aantoonbare statistieken,commentaren van wetenschappers zien en berekeningen, e.d.
ruimtetijd superbeschavingen ETs UFOs tijdreizen geavanceerde technologieën zoals nanotech,cyborganica,virtual reality,ruimte-warping technology,etcetra psi-krachten evolutie Superstrings Big Bang-theorieën,en nog véééél meer...
pi_98788861
Bedankt Extropic! Dit linkje had ik ook even opgedoken...http://planetx-hercolubus(...)u-breaking-news.html

Je hoort mij niet zeggen dat dit het einde van deze wereld gaat betekenen.
Maar de mogelijkheid bestaat wel dat de wereld die wij kennen wel gaat veranderen.
Totale verwoesting? het is niet te voorspellen! Of dat het met een sisser af zal lopen, wie zal het zeggen?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:27:57 #230
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_98790194
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:24 schreef Truthfinder7 het volgende:
Er zal oorlog in de hemel zijn. Onderste filmpje... http://www.bovendien.com/(...)objecten-rond-de-zon

Hoe meer ik onderzoek doe naar Elenin hoe vreemder het wordt!!
Een goede vriend van mij (een amateur astronoom) had ik gevraagd om zijn telescoop eens op de zon te richten. Na wat aanpassingen aan zijn telescoop keek hij naar de zon. En tot zijn grote verbazing zag hij zo`n bolletje, nou ja bolletje die dingen moeten gigantisch zijn!
Het was duidelijk geen planeet of zonnevlek!
Dan hoop ik dat hij een zonnefilter op zijn telescoop had, anders kijkt hij nooit meer daar een telescoop :')

Waarom kon het geen planeet zijn die voor de zon doorschuift?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:31:02 #231
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_98790430
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:39 schreef ExtropicPacifist het volgende:

Wie met tegenbewijzen kan komen,laat dan maar eens aantoonbare statistieken,commentaren van wetenschappers zien en berekeningen, e.d.
Zo werkt het natuurlijk niet he. Zelfs als rasechte TRU-er ben ik van mening dat degene die stelt, bewijst.

Het einde van de wereld is nu al zo vaak voorspeld dat ik er toch een beetje sceptisch tegenover sta.

[ Bericht 4% gewijzigd door vogeltjesdans op 28-06-2011 21:37:50 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_98791072
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:27 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat hij een zonnefilter op zijn telescoop had, anders kijkt hij nooit meer daar een telescoop :')

Waarom kon het geen planeet zijn die voor de zon doorschuift?
Moet je mijn post wel goed lezen! ;-) Na wat aanpassingen aan zijn telescoop.
Dan had dat stipje
pi_98791489
Ging wat verkeerd!
Dan had dat bolletje Elenin of planeet X moeten zijn, want er waren op dat moment geen bekende planeten in de buurt van de zon! Dat zal tot 2014 zo blijven!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:51:15 #234
349198 ExtropicPacifist
ruimtetijd superbeschavingen
pi_98792040
@Truthfinder: juist! de planeet Venus is niet in "transitie" ,d.w.z.: passerend tussen de Aarde en de zon,tot aan 2014 en dat geldt voor de planeet Mercurius tot 2016.Asteroiden en kometen zijn véél te kleinschalig om met (amateur-) telescopen waar te nemen.
@vogeltjesdans: zo werkt het dus wel degelijk! Jíj moet met aantoonbare bewijzen/links komen en ík kom daarmee (of iemand anders,zoals Truthfinder ook doet)...zo is er een eerlijke discussie mogelijk,anders gewoon níet,want dan is het éénrichtingsverkeer!
ruimtetijd superbeschavingen ETs UFOs tijdreizen geavanceerde technologieën zoals nanotech,cyborganica,virtual reality,ruimte-warping technology,etcetra psi-krachten evolutie Superstrings Big Bang-theorieën,en nog véééél meer...
pi_98793542
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 16:39 schreef ExtropicPacifist het volgende:
Ik heb de berichten van Truthfinder gelezen ,hier op Fok.nl.Wel,ik ben het met hem eens,omdat er veel te veel bewijzen en aanwijzingen op Internet te vinden zijn,die ook nog eens door gerenommeerde wetenschappers,zoals Dr. Michio Kaku en Dr. Nassim Haramein ,worden ondersteund.
Er zijn ook gedegen hypotheses omtrent de invloed die het ons zonnestelsel binnengedrongen zijnde hemellichaam,genaamd Nibiru (overlevering van de Summeriërs,ca. 3.500 v.Chr.),ofwel Planeet 'X',verklaren en ook de gravitationele en plasmo-magnetische invloeden die dit hemellichaam----4X de massa van Jupiter!!---- op onze zon uitoefent.
Er zijn tevens authentieke foto's te vinden van de SOHO-satelliet van de NASA en ook van de IRAS-satelliet. (IRAS= een Infrared Anisotropy Satellite).
Goed,even dus goed nadenken,vóórdat er ongefundeerde kritiek wordt geleverd op iemand's serieus bedoelde berichtgevingen..
lol
Nassim Haramein gerenomeerd noemen :') en Michio Kaku ondersteunt helemaal niks van deze theorien , niet niburu , niet 2012 of wat dan ook. leuk dat ze zijn waarschuwingen over solar flares in 2012 bij hun theorien betrekken maar dat maakt nog niet dat hij deze onzin ondersteunt :/
pi_98795339
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef bubalus het volgende:

[..]

lol
Nassim Haramein gerenomeerd noemen :') en Michio Kaku ondersteunt helemaal niks van deze theorien , niet niburu , niet 2012 of wat dan ook. leuk dat ze zijn waarschuwingen over solar flares in 2012 bij hun theorien betrekken maar dat maakt nog niet dat hij deze onzin ondersteunt :/
Man ik ben hier zeker al een jaar mee bezig, en jij noemt dit allemaal onzin??
Kan je dat ook onderbouwen?? Of kom je hier alleen maar even gallen?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:50:21 #237
65918 IBAZ
broeinest
pi_98796511
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef Truthfinder7 het volgende:

[.Michio Kaku ondersteunt helemaal niks van deze theorien , niet niburu , niet 2012 of wat dan ook. leuk dat ze zijn waarschuwingen over solar flares in 2012 bij hun theorien betrekken maar dat maakt nog niet dat hij deze onzin ondersteunt .]

Hij bedoelt dat Michio Kaku alleen een verhaal heeft (hoe interessant ook) over zonnevlammen. Niet over Elenin, Niburu en aanverwante zaken die hier besproken worden.
pi_98796650
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:33 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Een jaar bezig zijn met vage ongefundeerde zooi maakt het niet ineens gefundeerd.
pi_98797454
Net zoals velen ben ik ook sceptisch. Daarom een paar 'simpele' vragen die zelfs een docent natuurkunde op het vwo moet kunnen beantwoorden.
1. Volgens veel sites bevind deze niburu zivch in ons zonnestelsel. Volgens eenvoudige natuurkundige wetten zou ons hele stelsel op zijn kop moeten liggen nu. Uitgaande dat niburu minimaal het gewicht van jupiter heeft. Denk maar aan de aantrekkingskracht op andere planeten. Jupiter en in mindere mate Saturnus houden dit stelsel in evenwicht. Dit evenwicht zou verstoort moeten zijn nu.
2. Al die beroemde astronomen zoals kaku etc.. bevestigen verhaal van niburu. Aan de ene kant willen ze niks zeggen om geen paniek te zaaien. Maar why the fuck gaan ze dan wel lullen op internet over dit soort dingen. Gooi alles op tafel(nieuws etc..) of houd je mond dicht.
3. Waar kan ik recente(echte) foto's en gegevens vinden over deze komeet/dwergster? Liefst van goede bronnen. Dus geen kleutetwebsites.
Sorry voor dit taalgebruik.
pi_98798261
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef knight18 het volgende:
Net zoals velen ben ik ook sceptisch. Daarom een paar 'simpele' vragen die zelfs een docent natuurkunde op het vwo moet kunnen beantwoorden.
1. Volgens veel sites bevind deze niburu zivch in ons zonnestelsel. Volgens eenvoudige natuurkundige wetten zou ons hele stelsel op zijn kop moeten liggen nu. Uitgaande dat niburu minimaal het gewicht van jupiter heeft. Denk maar aan de aantrekkingskracht op andere planeten. Jupiter en in mindere mate Saturnus houden dit stelsel in evenwicht. Dit evenwicht zou verstoort moeten zijn nu.
2. Al die beroemde astronomen zoals kaku etc.. bevestigen verhaal van niburu. Aan de ene kant willen ze niks zeggen om geen paniek te zaaien. Maar why the fuck gaan ze dan wel lullen op internet over dit soort dingen. Gooi alles op tafel(nieuws etc..) of houd je mond dicht.
3. Waar kan ik recente(echte) foto's en gegevens vinden over deze komeet/dwergster? Liefst van goede bronnen. Dus geen kleutetwebsites.
Sorry voor dit taalgebruik.
Hier wat uitleg...
pi_98798361
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Een jaar bezig zijn met vage ongefundeerde zooi maakt het niet ineens gefundeerd.
Jij hebt nog niets zinnigs toegevoegd!
pi_98798923
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:16 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Hier wat uitleg...
Het gaat mij er niet om dat je dat ding niet kan zien. Zo een grote massa merk je wel door andere dingen. Zoals het afbuigen van het licht door de zwaartekracht. Zelfs op de middelbare school leer je dit. Er zijn meer methodes om iets waar te nemen dan alleen met het oog/telescoop.
Planeten zouden zich ook anders moeten gedragen. Stel je voor de massa van jupiter en de grootte dichterbij de zon.

Hier een goed stukje:
De ontdekking van de tot op heden koudste en eveneens weer eenzame bruine dwerg, werd op 4 juni 2007 bekend gemaakt door Dr. Steve Warren van het Imperial College in Londen. Van dit exemplaar, genaamd J0034-00, wordt aangenomen dat het een oppervlaktetemperatuur van 600 tot 700 Kelvin heeft (maximaal 430 °C/800 °F).

Mij ga je niet wijsmaken dat men deze dingen kan waarnemen van een afstand van lichtjaren. Maar niet van maar een paar miljoen km.

En lees dit es goed door:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bruine_dwerg
pi_98799706
Welke kleur heeft Elenin? rood toch? dan zijn we klaar of niet?
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread679824/pg1 <<deze ziet hem trouwens ook!
pi_98801110
Hier begon dit topic mee. Hier hebben ze het over dansende sterren.

Elenin Update: Amateur astronomen zeggen dwergster te zien (Planeet X)
''Extinction Level Event' = Gebeurtenis van Uitstervings Niveau op komst' - Rosh Hashana 2011: het einde van 2730 jaar verbanning?

--------------------------------------------------------------------------------

Is het bestaan van ELEnin / Planeet X / Nibiru door Google, Microsoft en WikiSky doelbewust van de online sterrenkaarten gewist?

Volgens een groep Amerikaanse onderzoekers, waaronder enkele amateur astronomen die de beschikking hebben over goede telescopen, kloppen de geruchten dat de komeet Elenin ,die tussen september en december de Aarde naar verhouding zeer dicht genaderd zal zijn, helemaal geen komeet is maar een enorme dwergster van minstens 80.000 kilometer in diameter (vergelijk: de Aarde heeft een diameter van ca. 12.750 km). Als ze gelijk hebben dan moet heel de mensheid zich gaan voorbereiden op extreem dramatische, zelfs apocalyptische gebeurtenissen die over nog geen vier maanden zullen losbarsten (1).

Dr. Byron Glenn is een arts en is de leider van de Amerikaanse Ozark survival groep. Hij heeft de beschikking over een dure telescoop waarmee hij samen met zoon, een ingenieur, op zoek ging naar de aanstormende komeet Elenin, die zich deze maand op een afstand van 1,8 AU (circa 270 miljoen kilometer) van onze planeet bevindt. Eind mei zou Glenn de 'komeet' gelokaliseerd hebben. Toen hij op het hemellichaam inzoomde realiseerde hij zich echter dat hij naar een gigantisch groot object keek: een dwergster, beter bekend als Planeet X of Nibiru.

De dwergster zelf is niet te zien, maar de omtrek kon echter opgemaakt worden uit de door de zwaartekracht veroorzaakte effect van 'dansende' sterren op de achtergrond. Na verder ingezoomd te hebben zag dr. Glenn een rood planetair object, samen met maanachtige satellieten, uit de protonwolk om de dwergster komen. 'Ik ken de dokter al een poosje,' schrijft Terral, lid van de onderzoeksgroep, 'maar dit is de eerste keer dat ik pure angst in zijn stem heb gehoord. Hij heeft letterlijk een monster van Bijbelse proporties gezien.'

Volgens Terral is het nu '100% zeker' dat de komst van ELEnin een ELE: Extinction Level Event = 'Gebeurtenis van Uitstervings Niveau' zal veroorzaken. Na de planetaire samenstand Zon-ELEnin-Saturnus op 6 en 7 juli zal de dwergster steeds dichterbij komen en rond 1 augustus de baan van de Aarde bereiken, op 18 augustus die van Venus en rond 1 september die van Mercurius. Op dat moment zou het object aan de linkerkant van de zon als een tweede zon zichtbaar kunnen worden. Vanaf augustus en september kunnen we volgens Terral dan ook een enorme toename van het aantal aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, vloedgolven en massale dierensterfte verwachten.

Terral verwacht binnenkort meer foto's van ELEnin op internet te kunnen plaatsen, zodat voor iedereen duidelijk wordt dat het geen komeet maar een dwergster is. 'Als iedereen zich bewust zou zijn van wat er komen gaat dan zouden we totale verwarring en paniek in de straten krijgen en zou de hele samenleving instorten tot totale chaos.'

Op 11 maart 2011 stonden de zon, de Aarde en ELEnin op één lijn. Ondanks de grote afstand zou deze samenstand de aardbeving bij Japan hebben veroorzaakt. Dat heeft te maken met zogenaamde 'magnetische poorten' die de Aarde en andere planeten op onzichtbare wijze met de zon verbinden (zie website NASA). Als hemellichamen op één lijn staan versterken deze magnetische verbindingen elkaar, wat volgens sommigen zware aardbevingen tot gevolg kan hebben.

Op 11 september, precies 10 jaar na de aanslagen in New York, zal ELEnin / Planeet X de zon het dichtste zijn genaderd en begint de dwergster aan een nieuwe, 3500 of 3600 jaar durende omloopbaan. Op 26 september is de afstand tussen ELEnin en de Aarde nog maar 0,396 AU (59,4 miljoen kilometer) en verwachten sommigen een poolomkering op onze planeet als gevolg van het enorme magnetische veld van de dwergster. Volgens sommige berekeningen zou ELEnin / Planeet X dan drie dagen lang precies tussen de Aarde en de zon instaan, wat drie dagen duisternis zou kunnen veroorzaken (2).

Lees meer:
http://xandernieuws.punt.nl/?id=633235&r=1&tbl_archief=&
pi_98801626
Mijn 2 onbeantwoordde vraagjes (maar o zo belangrijk):
  woensdag 29 juni 2011 @ 00:33:05 #246
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_98802202
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:52 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Nee , maar mischien wel iets om te overwegen of om verder uit te zoeken of zelfs te geloven
en dat kan prima in TRU .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 29 juni 2011 @ 00:39:33 #247
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_98802471
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:33 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee , maar mischien wel iets om te overwegen of om verder uit te zoeken of zelfs te geloven
en dat kan prima in TRU .
^O^

Zelf ben ik ook altijd sceptisch, maar ik ben wel van mening dat er best een periodieke happening in ons zonnestelsel kan plaatsvinden waar mensen op aarde getuige van zijn en die dit bijvoorbeeld via overleveringen of andere kanalen aan ons laten 'weten'. Misschien is het een ster, misschien een komeet. Misschien nu of pas jaren na mijn dood.
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:04:21 #248
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_98803333
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ging wat verkeerd!
Dan had dat bolletje Elenin of planeet X moeten zijn, want er waren op dat moment geen bekende planeten in de buurt van de zon! Dat zal tot 2014 zo blijven!
Mercurius heeft een omlooptijd van 88 dagen en Venus een omlooptijd van 225 dagen. Dus ze komen zeer regelmatig voor de zon.
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:22:26 #249
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_98803874
Een video met een reconstructie van hoe de impact is van Elenin als een brown dwarf op andere planeten:
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  woensdag 29 juni 2011 @ 01:49:03 #250
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_98804559
quote:
6s.gif Op woensdag 29 juni 2011 01:22 schreef FritsFlits het volgende:
Een video met een reconstructie van hoe de impact is van Elenin als een brown dwarf op andere planeten:
Leuk bedacht, maar waarom draaien alle planeten nog steeds mooi concentrisch rond de zon als dat ding om de 3500 jaar langskomt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')