abonnement Unibet Coolblue
pi_118747627
Als het goed is gaan we dinsdag de hypotheekaanvraag dingen tekenen/regelen. Wachten is nu tot de verkopende partij er genoeg vertrouwen in heeft om 'm van de markt te halen. Vind 't maar spannend O+ :o

Foto'tje van het huis (achterkant) bij nacht:

Ja doei.
pi_118843382
Zojuist gebeld door de makelaar, het appartement is voor mij (onder voorbehoud natuurlijk) dus het hele circus gaat losbarsten O+
pi_118845860
Tof! :)
Ja doei.
pi_118849956
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:26 schreef Daph_ het volgende:
Zojuist gebeld door de makelaar, het appartement is voor mij (onder voorbehoud natuurlijk) dus het hele circus gaat losbarsten O+
yay *O* gefeliciteerd!

Hier nog 10 dagen te gaan voor ik de sleutel krijg :o
Tap tap tap
pi_118850094
Conveyancing is hier aangevraagd, morgen dus de hypotheekaanvraag regelen en hij staat op 'teh int0rw3bz' al op "Sold Subject to Contract"; verkocht onder voorbehoud! O+

Het lijkt erop dat alles goed gaat komen!

Plannen:


(Gasfornuis in de keuken moeten we nog even wat voor opmeten voordat we daar een plek voor kunnen vinden ;) )


(Het toilet op de bovenverdieping is er nu nog niet en willen we als het kan dus in bedroom 3 maken).
Ja doei.
pi_118850205
Wat groot :o
Tap tap tap
pi_118850314
Ja hè? :o O+
Ja doei.
pi_118850583
Zit er nu nog een extra wc in de garage? :D Wel sjiek idd! Werkt het nu zoveel anders dan een hypotheek aanvragen in Nederland?

Wij hebben de offerte binnen, maar ze hebben ergens mijn voornamen omgehusseld en we hebben nog geen gezamenlijke rekeningnummer, terwijl je dat wel in moet vullen. Ze ging de aanvraag dus even naar voren halen, zodat we alles deze week kunnen afronden en dinsdag de bankgarantie kunnen teken.

Ik moet wel nog even mn doemscenarios in toom houden hoor :') Wat nu als de overlijdensrisicoverzekering wordt geweigerd? En klopt alles wel? En wat als we te laat zijn ergens voor? En aaaah! En mezelf ook wat in toom houden met spullen uitzoeken, want pas als we de offerte van de stucadoor hebben weten we hoeveel geld er nog over is voor vloeren en meubels :')
pi_118850844
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:39 schreef Inu het volgende:
Zit er nu nog een extra wc in de garage? :D Wel sjiek idd! Werkt het nu zoveel anders dan een hypotheek aanvragen in Nederland?
Ja, er zit een wc in de garage :') _O- Is op zich wel over nagedacht. Er zit namelijk ook een hele werkpit in de garage (ruimte in de grond, nu afgedekt met planken, zodat je onder je auto kunt klussen ;) ) en als je dan helemaal onder de smeer zit en moet pissen dan hoef je niet 't halve huis door maar kan dat gewoon in de garage :+ :')

Heel veel grote verschillen zijn er niet geloof ik, maar ik ben verder ook niet bekend met het systeem in NL.

Proces zoals het hier bij ons gegaan is:

• Huis kijken
• Bod doen
• Hypotheekadviseur in de arm nemen (kan ook voor de eerste twee stappen natuurlijk)
• Sollicitor/Conveyancer inhuren
• Paar weken (we hopen op een snel proces en voor de kerst de sleutels te hebben) wachten
• Verhuizen

:+

quote:
Wij hebben de offerte binnen, maar ze hebben ergens mijn voornamen omgehusseld en we hebben nog geen gezamenlijke rekeningnummer, terwijl je dat wel in moet vullen. Ze ging de aanvraag dus even naar voren halen, zodat we alles deze week kunnen afronden en dinsdag de bankgarantie kunnen teken.

Ik moet wel nog even mn doemscenarios in toom houden hoor :') Wat nu als de overlijdensrisicoverzekering wordt geweigerd? En klopt alles wel? En wat als we te laat zijn ergens voor? En aaaah! En mezelf ook wat in toom houden met spullen uitzoeken, want pas als we de offerte van de stucadoor hebben weten we hoeveel geld er nog over is voor vloeren en meubels :')
Klinkt bekend! Ik wil ook wel een topic openen, maar dat doe ik pas als we écht de zekerheid hebben dat de hypotheek rond is etc.
Ja doei.
pi_118850951
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, er zit een wc in de garage :') _O- Is op zich wel over nagedacht. Er zit namelijk ook een hele werkpit in de garage (ruimte in de grond, nu afgedekt met planken, zodat je onder je auto kunt klussen ;) ) en als je dan helemaal onder de smeer zit en moet pissen dan hoef je niet 't halve huis door maar kan dat gewoon in de garage :+ :')

Heel veel grote verschillen zijn er niet geloof ik, maar ik ben verder ook niet bekend met het systeem in NL.

Proces zoals het hier bij ons gegaan is:

• Huis kijken
• Bod doen
• Hypotheekadviseur in de arm nemen (kan ook voor de eerste twee stappen natuurlijk)
• Sollicitor/Conveyancer inhuren
• Paar weken (we hopen op een snel proces en voor de kerst de sleutels te hebben) wachten
• Verhuizen

:+

[..]

Klinkt bekend! Ik wil ook wel een topic openen, maar dat doe ik pas als we écht de zekerheid hebben dat de hypotheek rond is etc.
Ah, klinkt wel hetzelfde idd.. Die conveyancer is dan de notaris hier. Maar geen bouwkundige keuring of taxatie nodig dus?

Als bij ons de ontbindende voorwaarden verlopen zijn (aankomende dinsdag) willen de verkopers pas officieel naar een nieuw huis gaan zoeken. Ze hebben al wel gekeken, maar nog niet geboden ergens. Als ze voor april iets nieuws hebben kan alles naar voren worden gehaald, maar anders moeten we gewoon tot dan wachten. Zolang ik mn vriend niet gek maak met mailtjes over ondervloeren en tegels e.d. hoop ik het wel te halen ;)
pi_118851000
We hebben een keuringsrapport van enkele maanden geleden ontvangen en dat was allemaal in orde.

De huidige verkoper heeft het namelijk recentelijk gekocht voor zijn dochter + vriend, maar die relatie ging over dus toen had 't huis niet echt een doel meer :) Gelukkig had hij al wel laminaat in de woonkamer gelegd (precies in de kleur die we zelf in gedachten hadden!), dus dat is mooi :+
Ja doei.
pi_118851171
Oh, en nog even voor de volledigheid, omdat het kan:
omgerekend naar euro's kost dit huis ons net 95.000 euro 8-)

Ik sta nog steeds versteld.
Ja doei.
pi_118851222
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en nog even voor de volledigheid, omdat het kan:
omgerekend naar euro's kost dit huis ons net 95.000 euro 8-)

Ik sta nog steeds versteld.
Dat is idd prima op te brengen :Y Ik vind dat wij het voor Nederlandse maatstaven ook prima hebben gedaan met een jaren 30 hoekwoning met nokverhoging (= 5 slaapkamers) aan de rand van de Randstad voor 145k *O* En gewoon bewoonbaar, dus we gaan alleen opfrissen met nieuwe vloeren en muren :)
pi_118851294
Netjes! :)

En ja, hier is het inderdaad ook direct 'intrekbaar' en we gaan langzaamaan dingen aanpassen/veranderen/verven, etc.; in het begin maar even leven met het wat ouderwetse tapijt en de té lelijke behangetjes her en der :+
Ja doei.
pi_118851640
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:39 schreef Inu het volgende:
Zit er nu nog een extra wc in de garage? :D Wel sjiek idd! Werkt het nu zoveel anders dan een hypotheek aanvragen in Nederland?

Wij hebben de offerte binnen, maar ze hebben ergens mijn voornamen omgehusseld en we hebben nog geen gezamenlijke rekeningnummer, terwijl je dat wel in moet vullen. Ze ging de aanvraag dus even naar voren halen, zodat we alles deze week kunnen afronden en dinsdag de bankgarantie kunnen teken.

Ik moet wel nog even mn doemscenarios in toom houden hoor :') Wat nu als de overlijdensrisicoverzekering wordt geweigerd? En klopt alles wel? En wat als we te laat zijn ergens voor? En aaaah! En mezelf ook wat in toom houden met spullen uitzoeken, want pas als we de offerte van de stucadoor hebben weten we hoeveel geld er nog over is voor vloeren en meubels :')
Ik heb alleen een badkametset via MP gekocht, verder moet ik ook wachten met zooi kopen tot ik offertes voor de keuken en de stukadoor heb. Weet je hoe zwaar ;(
Tap tap tap
pi_118851684
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en nog even voor de volledigheid, omdat het kan:
omgerekend naar euro's kost dit huis ons net 95.000 euro 8-)

Ik sta nog steeds versteld.
}:| :{w
Tap tap tap
pi_118851720
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb alleen een badkametset via MP gekocht, verder moet ik ook wachten met zooi kopen tot ik offertes voor de keuken en de stukadoor heb. Weet je hoe zwaar ;(
Ja, erg he ;( Ik weet ook de precieze maten niet voor de vloer ;(

Misschien moet ik eens een middagje Floorplanneren met de verkoopbrochure erbij :9
pi_118851755
Kom ik aan met m'n appartementje :D

O en ik vind Floorplanner echt zo verrot, ik kan er gewoon niet mee overweg.
Tap tap tap
pi_118851804
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

}:| :{w
Sorry :@
Ja doei.
pi_118851824
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:08 schreef CherryLips het volgende:
Kom ik aan met m'n appartementje :D

O en ik vind Floorplanner echt zo verrot, ik kan er gewoon niet mee overweg.
Mr.Mo had er ook ruzie mee toen hij even ging kloten. Ik heb 't nu grotendeels onder de knie. grotendeels, want niet hélemaal _O-
Ja doei.
pi_118851909
Ik gooi wel stukken vloerbedekking onder de meubels zodat ik verantwoord met banken kan schuiven. Zo groot is het niet, dus volgens mij is er maar één inrichting mogelijk :')
Tap tap tap
pi_118853359
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mr.Mo had er ook ruzie mee toen hij even ging kloten. Ik heb 't nu grotendeels onder de knie. grotendeels, want niet hélemaal _O-
Oh, maar het is toch redelijk rechttoe rechtaan? Gewoon dubbelklikken als je klaar bent met een muur/vloer/iets anders en alles meubelstukken en ramen e.d. sleep je erop.

Zitten we hier nu met allemaal oud-Anglisten? O+
pi_118853785
Zodra je meer gaat vragen (muren splitsen en minder recht toe recht aan kamers) wordt 't wat lastiger :+ :') maargoed, het is sowieso ook maar een leuk speleding om de tijd te doden totdat men echt aan de slag kan, me dunkt.

Ben benieuwd hoe onze meubels gaan staan in 't nieuwe huis...

Leukleukleuk!

En ja! Anglisten United! :P
Ja doei.
pi_118853966
N.a.v. floorplanner even de gemeente gebeld en de bouwgegevens opgevraagd. Ben benieuwd :Y
pi_118854162
Ah, da's wel hendig ja! :Y

Wij gaan binnenkort, als alles echt loopt, even zien of we nog een keer terug kunnen naar 't huis om wat maten op te meten, vooral voor de keuken. En wat offertes aanvragen om gasleidingen (er is nu geen gas op de plek waar 't gasfornuis komt te staan als 't goed is, want ze hebben nu electrisch) en de waterleidingen/-afvoer voor het toilet boven aan te leggen.
Ja doei.
pi_118854257
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:42 schreef Inu het volgende:

[..]

Oh, maar het is toch redelijk rechttoe rechtaan? Gewoon dubbelklikken als je klaar bent met een muur/vloer/iets anders en alles meubelstukken en ramen e.d. sleep je erop.

Zitten we hier nu met allemaal oud-Anglisten? O+
Ik krijg de muren niet eens op hun plek ;(
Tap tap tap
pi_118854289
Ik heb gewoon een plattegrond van het appartement met alle afmetingen en aansluitingen erop :o
Tap tap tap
pi_118854330
Het is dat ik al te veel aan het SOG-gen ben, anders had ik gezegd: geef me die plattegrond en ik floorplanner wat voor je :') :P
Ja doei.
pi_118854463
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon een plattegrond van het appartement met alle afmetingen en aansluitingen erop :o
Geniaal O+ Wij hebben een enorm lakse verkoopmakelaar die ik er eigenlijk ook van verdenk niks tegen de verkopers te hebben gezegd van de natte keukenvloer onder het zeil die de keurder even mooi vond...

En volgens de omschrijving is de woonkamer 4.5x3.6 in het achterste gedeelte (hele breedte van het huis) en 4.2 x 2.6 in het voorste gedeelte (voorkant en erker), wat zou betekenen dat de hal, inclusief trap en wc, een meter breed is. Lijkt me wat krap... Maar bouwtekeningen hebben echte maten *O*
pi_118854547
Mensen vragen of ik niet naar het huis ben gegaan om de boel op te meten voor gordijnen. Nou a) gordijnen komen als m'n zooi er staat en b) ik heb die plattegrond *O*
Ik heb de vloeren al zo goed als uitgekozen, moet nog wel kiezen welke kleur wit ik op de muren wil :') En ik wil misschien in zowel de slaapkamer als de werkkamer één muur een andere kleur geven, lichtroze of lichtgroen. Maar ik weet niet of dat roze zo'n goed idee is :P
Tap tap tap
pi_119022382
Ik wil eigenlijk gewoon dat topic aanmaken :o ;(

Gisteren is de hypotheekaanvraag iig de deur uit gegaan en het gaat als het goed is allemaal gewoon op schema nu :9
Ja doei.
pi_119035470
Meuk voor plafond gekocht *O*
Jaja, kleine stapjes vooruit.
Tap tap tap
pi_119194752
*O* De verkopers hebben morgen een bouwkundige keuring bij een nieuw huis *O*

Hopen dat alles goed is en dat we eerder kunnen passeren O+ De bankgarantie ligt al bij de notaris, dus wat ons betreft mag het morgen al ;)
pi_128115370
Ik krijg 8 augustus de sleutel van mijn woning *O* w/ .
  Moderator zaterdag 22 juni 2013 @ 19:37:04 #260
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_128125703
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef Devv het volgende:
Ik krijg 8 augustus de sleutel van mijn woning *O* w/ .
Woehoe !

Moet er veel geklust worden ? :s)
  zondag 23 juni 2013 @ 05:58:43 #261
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_128141405
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:09 schreef CherryLips het volgende:
Mensen vragen of ik niet naar het huis ben gegaan om de boel op te meten voor gordijnen. Nou a) gordijnen komen als m'n zooi er staat en b) ik heb die plattegrond *O*
Ik heb de vloeren al zo goed als uitgekozen, moet nog wel kiezen welke kleur wit ik op de muren wil :') En ik wil misschien in zowel de slaapkamer als de werkkamer één muur een andere kleur geven, lichtroze of lichtgroen. Maar ik weet niet of dat roze zo'n goed idee is :P
ga niet blind uit van een plattegrond, bij ons scheelt een kamer 40 cm :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 23 juni 2013 @ 05:59:06 #262
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_128141408
Zin om laminaat te leggen *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 23 juni 2013 @ 09:34:31 #263
62419 CherryLips
chocoholic
pi_128141976
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 05:58 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

ga niet blind uit van een plattegrond, bij ons scheelt een kamer 40 cm :')
Nou ik zit er ondertussen al een half jaar, de gordijnen van de vorige bewoners hangen er nog :') die in de woonkamer waren nog prima maar die in de slaapkamer moeten nog een keer vervangen worden :D
Tap tap tap
pi_128142448
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 05:58 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

ga niet blind uit van een plattegrond, bij ons scheelt een kamer 40 cm :')
Bij ons zat er op de plattegrond een raam in een van de zijmuren...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 23 juni 2013 @ 10:35:11 #265
62419 CherryLips
chocoholic
pi_128142613
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 10:21 schreef Angelfrouk het volgende:

[..]

Bij ons zat er op de plattegrond een raam in een van de zijmuren...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij ook, maar het was de plattegrond van het hoekappartement ten tijde van de oplevering destijds, als voorbeeld. Maar verder waren de appartementen identiek en hij bleek helemaal te kloppen.
Tap tap tap
pi_128142823
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:37 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Woehoe !

Moet er veel geklust worden ? :s)
Ja, er moet nog relatief veel gedaan worden voor een nieuwbouwwoning. Op de badkamer na moet eigenlijk alles nog gebeuren. Ik ga ook pas 1 september echt verhuizen.
pi_128144576
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 10:52 schreef Devv het volgende:

[..]

Ja, er moet nog relatief veel gedaan worden voor een nieuwbouwwoning. Op de badkamer na moet eigenlijk alles nog gebeuren. Ik ga ook pas 1 september echt verhuizen.
Da's nog kort dag. Maar succes! :)
  Moderator zondag 23 juni 2013 @ 12:19:46 #268
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_128144601
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 10:52 schreef Devv het volgende:

[..]

Ja, er moet nog relatief veel gedaan worden voor een nieuwbouwwoning. Op de badkamer na moet eigenlijk alles nog gebeuren. Ik ga ook pas 1 september echt verhuizen.
Betreft het nog steeds dezelfde verbouwing als die in dit topic ? K&W / Devv's eerste koopwoning

Balen dan dat het allemaal zo lang moet duren ! :o
  zondag 23 juni 2013 @ 13:32:52 #269
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_128147126
Eerste kandidaat geworden paar dagen geleden.... :D
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 juli 2013 @ 09:27:19 #270
147316 crew  DJMO
#trut
pi_128748914
quote:
14s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Eerste kandidaat geworden paar dagen geleden.... :D
en ik vandaag *O*
moet nog wel wachten tot september voor ik kan verhuizen, de woning wordt eerst nog gerenoveerd :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 juli 2013 @ 07:35:59 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_129072384
zometeen de sleutel ophalen van m'n nieuwe woning, maten opnemen en contract tekenen <3 O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:26:50 #272
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_129074997
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 07:35 schreef DJMO het volgende:
zometeen de sleutel ophalen van m'n nieuwe woning, maten opnemen en contract tekenen <3 O+
Zo snel, sowieso de sleutels al vóór het contract? :o
Ik heb 2 weken geleden de bezichtiging gehad, volgende week verplicht adviesgesprek en tijdens dat gesprek wordt de sleuteloverdracht + contracttekening in het appartement zelf gepland, zal ook wel weer een paar dagen duren.
En jij was 2 weken later 1e kandidaat dan ik ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 juli 2013 @ 15:05:58 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_129084968
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:26 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Zo snel, sowieso de sleutels al vóór het contract? :o
Ik heb 2 weken geleden de bezichtiging gehad, volgende week verplicht adviesgesprek en tijdens dat gesprek wordt de sleuteloverdracht + contracttekening in het appartement zelf gepland, zal ook wel weer een paar dagen duren.
En jij was 2 weken later 1e kandidaat dan ik ;(
ik had alleen de sleutel voor de bezichtiging ;) ik had gehoopt dat ze vandaag het huurcontract al klaar gehad zou hebben, maar dat word pas 26 juli, dan krijg ik ook pas de sleutels. eerder kan ik toch ook niets beginnen, ben zelf tot de 28e op vakantie (er gaat dan ook een gemachtigde tekenen voor mij ;) )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 12:39:16 #274
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_129609516
Woensdag contract getekend en sleutels gekregen van mijn appartement, ik hoef voor de rest niks te doen qua muren verven of nieuwe vloer dus ik denk vanavond al eerste nacht erin slapen :D
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 10:05:16 #275
362731 Mormor
000503030154221
pi_129641224
Ik hoop dat ik hier in het goede topic zit. Ik ben op zoek naar mijn eerste koopwoning en heb een heel leuk huisje gevonden. Ik wil deze week een bod uit gaan brengen. Wat adviseren jullie wat betreft het in de arm nemen van een aankoopmakelaar. Ik hoor verschillende geluiden. Mensen in mijn omgeving die onlangs huizen hebben gekocht hebben het allemaal zonder gedaan. Doe ik daar ook verstandig aan?
Better hang your dead palace than have a living home to lose.
pi_129643540
heb je zelf ervaring met het bieden en vooral durf je zelf te bieden? of anders iemand in je omgeving?
zo ja dan heb je weinig aan een aankoopmakelaar.

een aankoopmakelaar kost ook geld. dat verschil moet je er dan ook uit halen bij de onderhandelingen.
pi_132068940
ENNNNN we zijn eruit met de verkopers! Volgende week het voorlopig koopcontract bekijken en dan voelt het iets definitiever! Ik ben blij!
We willen al zo lang naar Eindhoven verhuizen en nu hebben we een goed huis op de perfecte locatie gevonden O+ *O* JOEHOE!
  Moderator zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:23:47 #278
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_132096438
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:44 schreef friekin_ het volgende:
bekijken en dan voelt het iets definitiever! Ik ben blij!
We willen al zo lang naar Eindhoven verhuizen en nu hebben we een goed huis op de perfecte locatie gevonden
Gefeliciteerd ! *O* ^O^

Mogen we een klustopic verwachten ? Of hoeft er niet zoveel aan te gebeuren ?
pi_132097474
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 12:23 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Gefeliciteerd ! *O* ^O^

Mogen we een klustopic verwachten ? Of hoeft er niet zoveel aan te gebeuren ?
Er hoeft niet zoveel te gebeuren :) Wa verf en wa plinten ;)
  Moderator zaterdag 12 oktober 2013 @ 19:50:07 #280
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_132106101
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:13 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Er hoeft niet zoveel te gebeuren :) Wa verf en wa plinten ;)
Her en der een ander vloertje erin ? :P
pi_132106463
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 19:50 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Her en der een ander vloertje erin ? :P
Nee, er ligt een massief eiken parket in. Alleen hebben ze (de verkopers) plakplintjes erop gemaakt. Hondsleluk in een jaren 30 huis ;) dus hoge witte plinten moeten er komen. Maar ik zal tegen die tijd toch wel wat vragen gaan stellen en misschien, als er vraag is, wat foto's plaatsen. :)
pi_132106500
We zijn nu al een jaar op zoek naar het huis voor ons, voelt goed om nu in het traject te zitten. :) had het alleen onderschat met betrekking tot stress ;)
pi_132176401
Erg leuk idd het kopen van een huis. Plots een mooie hoekwoning gevonden, bod gedaan, geaccepteerd en nu de papierwinkel :p
pi_132180524
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 23:32 schreef kirretje het volgende:
Erg leuk idd het kopen van een huis. Plots een mooie hoekwoning gevonden, bod gedaan, geaccepteerd en nu de papierwinkel :p
*O*
  woensdag 16 oktober 2013 @ 23:48:23 #285
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_132246979
*meldt in topic.

Komende week gaan kijken naar diverse woningen.
Tics van je petten.
pi_132388200
:) meld me hier heb een huis gekocht ben aan het klussen geslagen.
Dan vraag je je af wat er allemaal al gedaan is.
Sloopwerk
*Oude keuken er uit
*Oude plinten er uit
*Kurken vloer er uit is nat geweest en meurde en was beschimmeld
*Schrootjes van de muur af gehaald
*Oude beschadigde deuren er uit gehaald

Schuurwerk/Stucwerk
Alles wat te schuren viel =)
Muren ook opgevuld en de muren geschuurd.
Twee muren laten stucen (kwamen nog bakstenen doorheen)

Schilderen/behangen
De meeste muren behangen met glasvezel behang.
Fotobehang in de slaapkamer :).
Muren boven verdieping gesaust :D.
Plafons natuurlijk ook.
Deuren leidingen radiatoren kozijnen

Keukenmontage.
Electra getrokken en leidingen naar het middelpunt van de keuken gehaald.
Nieuwe keuken geplaatst (ikea).
Gasleiding omgelegd.

Badkamer
Nieuwe vloertegels en af laten kitten.

Vloer
Boven verdieping laminaat gelegd.

Te doen.
Nieuwe wc plaatsen en nieuwe vloer in de wc.
Laminaat beneden verdieping.
Plinten.
Leiding doorspoelen(verstopt)
Nog twee muren sauzen

Rusten :'(
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  zondag 17 augustus 2014 @ 11:45:26 #287
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_143504072
quote:
» Er is al 299 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
En of dat zinvol is! Ik krijg komende dinsdag de sleutel van mijn nieuwe huis *O*

Het is een eensgezinswoning in een nieuwbouwwijk en ik heb er ontzettend veel zin in.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator zondag 17 augustus 2014 @ 12:00:47 #288
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_143504510
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:45 schreef Muck het volgende:

[..]

En of dat zinvol is! Ik krijg komende dinsdag de sleutel van mijn nieuwe huis *O*

Het is een eensgezinswoning in een nieuwbouwwijk en ik heb er ontzettend veel zin in.
Woehoe !

Is het een koop of een huur woning ? :)
  zondag 17 augustus 2014 @ 12:03:51 #289
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_143504634
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:00 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Woehoe !

Is het een koop of een huur woning ? :)
Het is een huurwoning :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator zondag 17 augustus 2014 @ 12:04:24 #290
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_143504656
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:03 schreef Muck het volgende:

[..]

Het is een huurwoning :)
Hoe groot is de woning ? En moet er nog veel gebeuren ? :P
  zondag 17 augustus 2014 @ 12:08:56 #291
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_143504774
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:04 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Hoe groot is de woning ? En moet er nog veel gebeuren ? :P
Details:
Bouwjaar: 1997
Oppervlakte: 68 m2
Aantal kamers: 3 (waarvan een slaapkamer beneden, dit wordt mijn werkkamer/hobbyhok)
Energielabel: B

Verder heb ik een behoorlijke tuin achter en een leuke oprit, waar met gemak mijn auto kan staan
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator zondag 17 augustus 2014 @ 12:11:22 #292
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_143504828
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:08 schreef Muck het volgende:

[..]

Details:
Bouwjaar: 1997
Oppervlakte: 68 m2
Aantal kamers: 3 (waarvan een slaapkamer beneden, dit wordt mijn werkkamer/hobbyhok)
Energielabel: B

Verder heb ik een behoorlijke tuin achter en een leuke oprit, waar met gemak mijn auto kan staan
De badkamer zit dan beneden neem ik aan ?
  zondag 17 augustus 2014 @ 12:13:18 #293
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_143504875
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:11 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

De badkamer zit dan beneden neem ik aan ?
Dat klopt :Y
Het is gebouwd als toekomstig seniorenwoning, omdat mijn woonplaats aan het vergrijzen is. Er is dus ook een schuifdeur van de benedenslaapkamer naar de badkamer, maar die laat ik lekker dicht.

Er hoeft overigens bijzonder weinig aan te gebeuren. De vloer die erin ligt is keurig en neem ik over en ik hoef eigenlijk alleen maar te sauzen :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_143523227
Feli Muck!! *O*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:26:27 #295
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_143584408
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 19:59 schreef Ml-etje het volgende:
Feli Muck!! *O*
Dank je wel *O*
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_144501249
Na een ontzettend lange tijd hier in K&W meegelurkt te hebben in al die inspirerende topicreeksen, komt hier ook een voorpretmelding: Bod gedaan..!!! *O*

Het gaat om een woning uit 1930, in goede staat van onderhoud, maar met redelijk wat verbouwpotentie.
het bod wat we uitgebracht hebben is ook gelijk het eindbod, omdat ik A: niet méér wil betalen met het oog op de kosten die nog gemaakt moeten worden, en B: ik niet van de koeienhandel in het kopen van een huis hou }:|
het bod zit 24k onder de vraagprijs, maar het huis staat al dik twee jaar te koop, en is momenteel van een stel wat uit elkaar is gegaan. Ik ben dus vrij optimistisch O-)

  maandag 22 september 2014 @ 14:37:33 #297
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_144788499
Wij zijn druk op zoek naar een woning :) Beperkt budget helaas... Dus zal waarschijnlijk een woning worden waar nog eea aan gedaan moet worden :)

voor a.s. zaterdag 3 bezichtigingen gepland, ben benieuwd *O*

Oh ja, ons huidige huis is verkocht, we moeten er 1 dec. uit zijn. Maareh, verder totaal geen druk ofzo :') :X :+
  maandag 22 september 2014 @ 14:52:00 #298
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144788963
Spannend PureEvil.

Wij zijn ook op zoek naar een woning, we hebben er op het moment drie op het oog, nadeel is dat we pas in Januari echt alles kunnen gaan regelen aangezien we op zoek zijn naar een huis in Denemarken en ik eerst daar moet wonen eer we een bod kunnen doen.

De huizen die we momenteel op het oog hebben zijn.

1.


2.


En deze.



Allen hebben zo hun voor en nadelen, de laatste twee hele grote tuinen (1467m² en 10.963 m² ) maar van de eerste is het huis zelf groter en daar hoeft het minste aan gedaan te worden.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_144800821
@snakelady, nummero 2 ziet er erg mooi uit.

Zelf woon ik als alles goed gaat over 3-4 maandjes hier:
http://imgur.com/a/DiVeN

Eindelijk een huis gevonden wat ik graag wil en waar ik met de verkopers tot een redelijke prijs heb kunnen komen. Voor mij 2-4k meer dan dat ik normaal zou betalen, maar dan heb ik wel het huis wat ik wil...

Volgens de bouwtechnische keuring zal ik onder moeten stucen (dun laagje) omdat de muren niet geschikt zijn om te schilderen. Er zit nu behang op (behalve keuken). Ik ben benieuwd wat dat zal gaan kosten.
  maandag 22 september 2014 @ 23:55:22 #300
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_144809931
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 20:20 schreef marshall het volgende:
@snakelady, nummero 2 ziet er erg mooi uit.

Zelf woon ik als alles goed gaat over 3-4 maandjes hier:
http://imgur.com/a/DiVeN

Eindelijk een huis gevonden wat ik graag wil en waar ik met de verkopers tot een redelijke prijs heb kunnen komen. Voor mij 2-4k meer dan dat ik normaal zou betalen, maar dan heb ik wel het huis wat ik wil...

Volgens de bouwtechnische keuring zal ik onder moeten stucen (dun laagje) omdat de muren niet geschikt zijn om te schilderen. Er zit nu behang op (behalve keuken). Ik ben benieuwd wat dat zal gaan kosten.
Ziet er goed uit! ^O^
Die keuken! O+
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')