abonnement Unibet Coolblue
pi_119629122
Nee hoor, wij hebben eigenlijk maar weinig druk gezet, we hebben meer de keukenboeren onderling tegen elkaar uitgespeeld.
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_121472284
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 10:56 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Jeetje, en ze zijn als ik de foto's zo bekijk toch al aardig ver met het bouwen !
Waarom duurt dat dan nog zo lang ? :{
Dat heeft voornamelijk met het faillissement van de eerste aannemer te maken, waardoor onderdelen van het bouwproject overgedragen moesten worden. De oplevering is zelfs verplaats naar het derde kwartaal. Maar ik vind het eerlijk gezegd niet eens zo heel erg, want nu kan ik mooi in de zomer verhuizen. En dan zit ik er nog voor mijn verjaardag in.

Ik heb inmiddels ook de knoop doorgehakt voor de vloer. Het is een keramisch parket geworden, Grigio zilvergrijze eik. De plank daarbovenop is van de keuken.

pi_130297249
Het gaat snel *O* . De vloer ligt er al in. Deze week worden de muren van de woonkamer gedaan en volgende week komt de keuken w/ .







Ik moet alleen nog beslissen welke kleuren de muren moeten worden. Moeilijk...

pi_130297384
Was het niet handiger geweest om eerst de muren te schilderen en daarna de vloer erin te leggen?
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_130298484
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:26 schreef groggy het volgende:
Was het niet handiger geweest om eerst de muren te schilderen en daarna de vloer erin te leggen?
De planning was nu eenmaal zo dat de vloer er als eerste in werd gelegd. Dat kon even niet anders, omdat het uitbesteed werd. Maar je hebt gelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')