abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99979647
als je zo graag spotjes wilt hebben... hoezo hou je het dan niet gelijk met de kozijn sparing?

edit:lama.. anders kan de kast niet open.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:37:17 #27
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_100376147
Heb je al eens nagedacht aan een keuken zonder bovenkastjes, volgens mij oogt dat veel ruimer. En gezien de grote van de keuken zul je geen kastjes te kort komen.
De eerste keuken offerte schrokken wij ook van (met ook Siemens apparatuur), maar uiteindelijk zijn we ruim 40% lager uitgekomen door bij verschillende bedrijven (en zelfde bedrijf in andere plaats) offertes aan te vragen. Wij hadden wel een keukenbudget vanuit de bouw en hebben uiteindelijk ook bij de voorkeursleverancier gekocht, maar toch die korting voor elkaar weten te krijgen.

Verder ziet het er allemaal leuk uit :) ben benieuwd tijdens de bouw.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_100391872
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:37 schreef SV-tje het volgende:
Heb je al eens nagedacht aan een keuken zonder bovenkastjes, volgens mij oogt dat veel ruimer. En gezien de grote van de keuken zul je geen kastjes te kort komen.
De eerste keuken offerte schrokken wij ook van (met ook Siemens apparatuur), maar uiteindelijk zijn we ruim 40% lager uitgekomen door bij verschillende bedrijven (en zelfde bedrijf in andere plaats) offertes aan te vragen. Wij hadden wel een keukenbudget vanuit de bouw en hebben uiteindelijk ook bij de voorkeursleverancier gekocht, maar toch die korting voor elkaar weten te krijgen.

Verder ziet het er allemaal leuk uit :) ben benieuwd tijdens de bouw.
Ik heb er wel over nagedacht, maar ik heb straks liever ruimte over dan dat ik achteraf bovenkastjes erbij moet kopen. Daarnaast vind ik het ook gewoon praktisch omdat je minder hoeft te bukken ;) (ja, ik ben lui). En die ruimte gaat denk ik wel gevuld worden.
Ik heb in mijn huurappartement een keuken in rechte opstelling met negen kastjes (vijf onder en vier boven), en dat vind ik zelfs al krap. En dan ben ik niet eens van de culinaire hoogstandjes.
pi_100907402
Ik weet dat het nog ver weg is, maar de eerste voorbereidingen zijn nu toch echt begonnen.

pi_109727029
Vandaag was de eerste kijkdag. Er is nog niet bijster veel te zien, maar het begin is er.

De woonkamer:

De uitbouw:

Hier komt de keuken:

De voorkant:

Het trapgat:

Er komt nog een "verdieping" bovenop:

Het uitzicht over de derde fase:

En nog een keer van de andere kant:

pi_109728253
Die halfhoge keukenkasten nemen heel wat licht weg zo
pi_110057351
Ik denk eerlijk gezegd dat dit wel mee zal vallen. Maar er is nog niets beslist over de keuken.
pi_111186649
Pff in zon wijk zou ik nooit gaan wonen. Ongelooflijk die Vinex wijken. Net zo sfeervol als de Arena.
pi_111187242
Ga jij nou maar lekker vieren dat jullie weer eens van Ajax hebben gewonnen :') .
pi_111214420
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 23:43 schreef Devv het volgende:
Ga jij nou maar lekker vieren dat jullie weer eens van Ajax hebben gewonnen :') .
Blijf even on topic aub. Denk je dat het een gezellige wijk gaat worden?
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 19:08:22 #36
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_111215630
Wanneer is de oplevering gepland van deze woning ? Heb je verder nog meerwerk laten uitvoeren ? :)
pi_111249793
De prognose is tweede kwartaal van 2013. Maar de vorderingen volgen elkaar zo snel op dat ze denken dat dit misschien al eerder zal zijn.

De meerwerk opties zijn de aanleg van loze leidingen voor netwerk- en audio bekabeling. En verder heb ik gelijk een uitbouw meegenomen (valt eigenlijk onder uitbouw- en gevelopties, maar goed).

Ik laat dus niet heel veel meerwerk uitvoeren omdat ik ook veel zelf/kan laten doen.
pi_112707175
Ik ben vandaag illegaal wezen kijken ;) . En de bouw vordert gestaag. Binnenkort ga ik maar eens serieus naar keukens kijken.

Het was nog even spannend wat er ging gebeuren met de bouw toen ik hoorde dat Phanos failliet was gegaan. Maar door de constructie van de contracten (opsplitsing in aannemers- en koopcontract) heb ik geen last van het faillissement. In Amstelveen (Westwijk) zijn ze iets minder gelukkig aangezien Phanos daar ook de aannemer was.

pi_112994051
is dit niet aalsmeer?
  zondag 17 juni 2012 @ 09:56:32 #40
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112996239
Ziet er netjes uit! Schiet Ook al aardig op dus!!

Inmiddels al een besluit van de keuken? Ik zou denk ook gewoon met die kastjes die je nu heb, ook doen hoor!

Wit blad is ook mooi denk, maar zie je meer op denk
~ Bonito La Risa ~
pi_117216227
Het gaat zo snel. Ik wil er nu al in *O* .

De keuken met hoge druk stoomoven is ook rond :9~ . Ik ben toch bij de U-vorm met bovenkastjes gebleven. En het geheel is mooi afgewerkt met een massief gezandstraald houten front met kader.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de vloer laat ik een keramisch parket leggen. Ik twijfel alleen nog tussen "traditioneel" hout- of een steigerhout uitstraling.

Cerawood...

...of steigerhout...

Over de muur heb ik nog geen beslissing genomen. Dat kan nog alle kanten op.
  maandag 24 september 2012 @ 22:54:56 #42
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117216512
Dat wordt mooi! ^O^

Wat betreft dat parket: ik zou absoluut gaan voor dat 'traditionele' patroon.
Dat steigerhout is een enorme hype. Nu heel trendy, over een jaartje of wat 'typisch 2012' en baal je ervan. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_117216851
Gaaf hoor! Maar was KlusKonijn boven me zegt: steigerhout is best wel aan trends onderhevig en ik zou ook voor het traditionele gaan.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  maandag 24 september 2012 @ 23:00:41 #44
102912 crv
Screwed up
pi_117216861
Leuk project. Schiet ook al aardig op.

Wanneer verwacht je erin te kunnen ?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_117217773
De oplevering is pas tweede kwartaal van 2013 -O- .
pi_117222453
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 19:10 schreef Devv het volgende:
Ik ben vandaag weer keukens wezen kijken en ben er toch wel uit welke richting ik op wil gaan. Dit is het idee een beetje. Met een verticale wandschouw in plaats van een standaard platte schouw, een granieten aanrechtblad met een weggewerkte inductiekookplaat, magnetron oven combi, stoomoven, afwasmachine, koelkast en losse vriezer (4/5 laden).

De eerste schatting voor een offerte viel overigens wel iets hoger uit dan ik in eerste instantie begroot had (alles met apparatuur van Siemens was ongeveer ¤ 24.000,-).
Inmiddels zal de keuken wel besteld zijn. Maar je had ook alle apparatuur er uit kunnen halen. Er zijn leveranciers genoeg op internet die het graag leveren. Kwestie van de type nummers googelen en daarmee in google kijken in shopping. Hier kan je duidelijk zien wie het goedkoopst kan leveren. 40% moet je minimaal gaan halen. Het mooiste zijn EAN nummers dan weet je dat je altijd het zelfde typenummer hebt.

Installatie gebeurt gratis vanaf ongeveer vijf apparaten. Garantie loopt altijd via de fabrikant ook bij een keukenboer.
Jeroentje.
pi_117223409
Ik geloof het gelijk als je zegt dat ik op de kosten had kunnen besparen door zelf op onderzoek uit te gaan. Maar dan moet je er wel echt even de tijd voor nemen. En aangezien ik geen zeeën van tijd heb, besteed ik die eerlijk gezegd liever anders uit :P . Ik heb overigens alsnog een relatief scherpe prijs uit de onderhandeling weten te slepen. De eerste offerte was bijna ¤30.000,- en ik betaal er nu iets meer dan ¤24.000,- voor inclusief 21% btw. En dan heb ik zelfs nog de normale stoomoven vervangen door een hoge druk stoomoven.
pi_117226383
Je had er nog meer uit kunnen halen ;) Bij ons begonnen ze op 18.000 en uiteindelijk op 8500 uitgekomen.
Hoor ik die Griekse melodie...
  Moderator zondag 25 november 2012 @ 10:56:29 #49
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_119592515
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:16 schreef Devv het volgende:
De oplevering is pas tweede kwartaal van 2013 -O- .
Jeetje, en ze zijn als ik de foto's zo bekijk toch al aardig ver met het bouwen !
Waarom duurt dat dan nog zo lang ? :{
  zondag 25 november 2012 @ 11:26:36 #50
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_119593062
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:59 schreef mark_dabomb het volgende:
Je had er nog meer uit kunnen halen ;) Bij ons begonnen ze op 18.000 en uiteindelijk op 8500 uitgekomen.
Hoezo, uitknijpen? :P
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')