STERVENDE HOEREN K*NKERKACHEL!quote:Rochelle Perts wint vierde seizoen X Factor
Geplaatst op Fri 10 Jun 2011 om 23:50
Rochelle Perts (19) is de winnaar van X Factor 2011. Met 73 procent van de stemmen won ze van de groep Adlicious. Dat bleek vrijdagavond tijdens de live-uitzending van het programma op RTL 4. Perts brengt als single een cover uit van het liedje No Air van Jordin Sparks. De act van coach Eric van Tijn was erg blij met haar overwinning. “Ik wil iedereen bedanken. Ik weet niet wat er nu gebeurt. Ik laat het allemaal over me heen komen”, liet ze weten aan de kijkers thuis.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Laat haar met rust.
Ze is de eerste en enige winnaar met talent en muzikaliteit
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Laat haar met rust.
Vrouwen met neuspiercings en achterlijke grote oorpiercings, knap vinden. Zo'n aandachtshoer, anders had ze die piercings niet genomen. Het kind schreeuwt om aandacht. Ze weet zelf dan niet zo'n houding te geven, ze wil de aandacht.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:24 schreef ouderejongere het volgende:
knap meisje, jammer dat ik het niet gezien heb.
Uhu en maar blijven roepen dat winnaar nummer zoveel ook weer een glansrijke carrière tegemoet gaat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:31 schreef Arcee het volgende:
Sowieso is het nogal sneu dat de ene show stopt en de volgende week de volgende show al weer begint, op dezelfde zender. Hoezo overkill?
Oh gatver, dat is echt erg inderdaad. Is daar al een KLB-topic over?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:28 schreef VdStouwe het volgende:
[..]
Vrouwen met neuspiercings en achterlijke grote oorpiercings, knap vinden. Zo'n aandachtshoer, anders had ze die piercings niet genomen. Het kind schreeuwt om aandacht. Ze weet zelf dan niet zo'n houding te geven, ze wil de aandacht.
Gelukkig heeft ze die nu met haar zangtalent en het hoge voorhoofd.
Dan moet jij elke (vrijdag)avond zeker wel helemaal doordraaien door al die andere programma's op alle overige zenders die je ook niet leuk vindt he? Hoe hou je het vol man?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:47 schreef heloef het volgende:
Haar met rust laten? Zij valt ons toch lastig elke vrijdagavond?
Oh er zijn genoeg leuke programma's op vrijdagavond maar door de komkommertijd zijn die verdwenen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dan moet jij elke (vrijdag)avond zeker wel helemaal doordraaien door al die andere programma's op alle overige zenders die je ook niet leuk vindt he? Hoe hou je het vol man?
quote:
Zat ik net aan te denken, volgens mij is dat een van de vele weinigen waar je ook na de shows veel van hoort.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef Stuurver het volgende:
Volgens mij is Ben Saunders de enige die het echt zal gaan maken
quote:
Geen idee of dit meisje het gaat maken, maar de paar nummers die ik van haar gehoord heb klonken in ieder geval goed. Maar goed, een goede stem, talent en die zogenaamde speciale factor waar ze dit programma naar hebben vernoemd, betekenen natuurlijk niet per definitie dat iemand het zal gaan maken in de muziekbusiness...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef Stuurver het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:28 schreef VdStouwe het volgende:
[..]
Vrouwen met neuspiercings en achterlijke grote oorpiercings, knap vinden. Zo'n aandachtshoer, anders had ze die piercings niet genomen. Het kind schreeuwt om aandacht. Ze weet zelf dan niet zo'n houding te geven, ze wil de aandacht.
Vreselijk inderdaad, die tatoeage. Je kan dan nooit meer normaal T-shirtjes en hemdjes aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:49 schreef CasB het volgende:
Door die tatoeage ziet ze er uit als een tokkie en/of tienermoeder, maar dat is ze waarschijnlijk ook.
Zij is dus totaal geen aandachtshoer, hè.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:28 schreef VdStouwe het volgende:
[..]
Wat ben jij een jaloerse trut zeg. Zit je tampon scheef ofzo?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:28 schreef VdStouwe het volgende:
[..]
Racist. En dat ben je.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
Haar knap vinden. Sowieso "vrolijke en hippe" negerinnen met een afro
.
Natuurlijk laat ik Rochelle met rust...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Laat haar met rust.
Ik denk dat de lijkschouwers hem vinden met een vergiftigde naald in zijn reet...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef Stuurver het volgende:
Hopelijk wordt het nog erger en zie je Rochelle alleen maar optreden op hetzelfde station.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:17 schreef Disorder het volgende:
Leuk voor haar. Binnen twee jaar staat ze op bruiloften en bedrijfsfeestjes voor een niet oplettend publiek op te treden en vraagt iedereen zich daar af waar ze haar van moeten kennen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:09 schreef UnitedStates het volgende:
Mensen die nog steeds naar talentenjachten kijken.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad.
De echte musici zijn artiesten die elkaar spontaan op school ontmoeten, een experiment hebben gedaan of een ingeving krijgen.
Zulke mensen waardeer ik meer dan badkamerartiesten die een kruiwagen (zo'n talentenjacht, red.) nodig hebben.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef Stuurver het volgende:
Net zoals Rihanna haar eigen liedjes schrijft.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:19 schreef Madame_Paon het volgende:
En Rochelle schrijft haar eigen liedjes, maar wordt door de platenmaatschappij gedwongen covers uit te brengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |