quote:
Rochelle Perts wint vierde seizoen X FactorGeplaatst op Fri 10 Jun 2011 om 23:50
![0607_Rochelle.jpg]()
Rochelle Perts (19) is de winnaar van X Factor 2011. Met 73 procent van de stemmen won ze van de groep Adlicious. Dat bleek vrijdagavond tijdens de live-uitzending van het programma op RTL 4.
Perts brengt als single een cover uit van het liedje No Air van Jordin Sparks. De act van coach Eric van Tijn was erg blij met haar overwinning. “Ik wil iedereen bedanken. Ik weet niet wat er nu gebeurt. Ik laat het allemaal over me heen komen”, liet ze weten aan de kijkers thuis.
STERVENDE HOEREN K*NKERKACHEL!
Ik word hier nu zo strontziek van he. Hoeveel "zangtalenten" moeten er nog bijkomen voordat we er genoeg van hebben. Na al die Idols en andere baggertalentenjachten weten we inmiddels wel dat er zat mensen in Nederland zijn die fucking kunnen zingen.
De vraag is of we daar dus nu nog wel wat aan hebben. De hele tijd van die irritante kut-josti's die niets anders kunnen dan covers zingen en liedjes jatten en daar de credits voor willen hebben. Godverdomme, wordt het niet eens tijd voor een talentenjacht waar er op creatief talent wordt gelet? Mensen die nieuwe originele nummers produceren bijvoorbeeld, ipv alleen maar irritante teringcovers kunnen zingen? Werkelijk, we hebben helemaal geen drol aan zangtalent nummero #524.