Alsof wij dat ooit kunnen checkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
als adlicious wint ga ik een jaar niet masturberen
Waarom geloof ik dit soort dingen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Rochelle is gebelt door Van Tijn, en het is al langer bekend dat er een groep moet winnen omdat dat nog nooit gebeurt is. Tegelijkertijd is haar ook verteld dat het beter was als ze 2de zou worden dan zit ze niet vast aan een contract en kan ze gelijk de studio in.
Ik las iets anders dan gebelt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Rochelle is gebelt door Van Tijn, [yadda yadda yadda]
Inderdaad, om half 9 hoor ik allemaal mensen over Lady Gaga en Adele. Valse hoop.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Finale en niet eens een gastoptreden, wat een anticlimax.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ansj met haar stalpoten in het midden, wat is het toch ook een lekker wiefke.
Viespeuk, pervert...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof ze nu, ben bangquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:43 schreef Balisto het volgende:
Door al die bizarre complottheorieën hoop ik alleen nog maar meer dat Rochelle wint.
twitter:bartvanmerwijk twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 23:43:56De winnaar van#xfactor is sowieso Dirk Kuijt. Dat hebben we gister allemaal kunnen zien. Ouwe topscorer. reageer retweet
Dat is belten, een zangterm. En Van Tijn had haar gebelt, dus heeft haar gezangtermd.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:44 schreef Pino112 het volgende:
twitter:bartvanmerwijk twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 23:43:56De winnaar van#xfactor is sowieso Dirk Kuijt. Dat hebben we gister allemaal kunnen zien. Ouwe topscorer. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:44 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Ik moet aan het zuurstof, krijg geen ér!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:44 schreef Pino112 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |