Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee, maar dit specifieke idee vind ik bijzonder.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd maar hetzelfde idee is ook niet alles
Niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar dit specifieke idee vind ik bijzonder.
Kijk, tieten![]()
Maar tieten kijken niet
Beetje geweest en nooit echt heel leuk gevonden. Vond hem (Keanu Reeves) leuker in Speedquote:
SPOILER: LOLFAILOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ben ik altijd al geweestquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar dit specifieke idee vind ik bijzonder.
Kijk, tieten![]()
Maar tieten kijken niet
Slaap Lekker PGquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm... ok krijg extreme hoofdpijn; dus kan echt maar beter naar bed gaan nu(was te druk deze week
)
Truste![]()
![]()
Welterusten, en tot weer weerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm... ok krijg extreme hoofdpijn; dus kan echt maar beter naar bed gaan nu(was te druk deze week
)
Truste![]()
![]()
Sterkte en sweet dreamsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
)
Truste![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje geweest en nooit echt heel leuk gevonden. Vond hem (Keanu Reeves) leuker in Speed
Sterkte danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
)
Truste![]()
![]()
kusje op je hoofdje, sterkte meisquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
)
Truste![]()
![]()
Ik heb hem al gezienquote:
Johquote:
Ik duim voor jequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Enfermera het volgende:
Zo, eten klaar voor straks
Nou maar hopen dat het een beetje droog is als ik naar mn werk moet
hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Enfermera het volgende:
Anders je regenpakje aanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Enfermera het volgende:
Die sitequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Nee, maar ze ziet er nog steeds wel goed uitquote:
Krijg het er niet fatsoenlijk op, mijn cam flitst. Ofja, doet het hele beeld aan en uit en dan zie je eigenlijk alleen licht.quote:
Liefquote:
quote:
Heb ik nietquote:
quote:
jammer.. wat voor kleurtje zit erop?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijg het er niet fatsoenlijk op, mijn cam flitst. Ofja, doet het hele beeld aan en uit en dan zie je eigenlijk alleen licht.
Hey Myrquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijg het er niet fatsoenlijk op, mijn cam flitst. Ofja, doet het hele beeld aan en uit en dan zie je eigenlijk alleen licht.
Ik zal voor je bidden dat het droog blijftquote:
Met een beetje afstand krijg ik dit:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jammer.. wat voor kleurtje zit erop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn witte tips met heel veel roze/zilver glitter.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met een beetje afstand krijg ik dit:oh wauw.... ik wil jouw nagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn witte tips met heel veel roze/zilver glitter.![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met een beetje afstand krijg ik dit:Zo langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn witte tips met heel veel roze/zilver glitter.Hoe hou je het vol
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Geloof je in god dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal voor je bidden dat het droog blijft
Datquote:
Dan zal het regenen als nooit teveren muhahahaquote:
quote:
quote:
Ja kloptquote:
Met gitaar spelen is het niks, maar ik vind lange nagels sowieso irritantquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Alleen de ring/pink zijn echt lang, de rest moet nog even groeien. Ik ga gek worden als ze weer breken. Maar mijn andere hand is echt een hel.
hoezo dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Alleen de ring/pink zijn echt lang, de rest moet nog even groeien. Ik ga gek worden als ze weer breken. Maar mijn andere hand is echt een hel.
het is wel lastig vingeren jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met gitaar spelen is het niks, maar ik vind lange nagels sowieso irritant
Gitaar spelen kan ik niet, de rest went wel. Vroeger had ik wel moeite met typen, kwamen mijn nagels soms naast de toetsen vast te zitten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met gitaar spelen is het niks, maar ik vind lange nagels sowieso irritant
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal het regenen als nooit teveren muhahaha
quote:
Ja, 4 komkommers voor 1 euro tochquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig nog genoeg andere dingen dat je daar in kan stoppen
Jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ga je een regendansje doen dan?
![]()
[..]
Ik heb het ook hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
OH! Dus daarin zijn rechts 2 vingers helemaal kort. Betrapt.
Wanneer kan ik langskomenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar in je eentje gaat dat lastig he?
Nja, de hele week is een beetje kut, te druk, te veel aan m'n kop... En nu gewoon doodmoe en dus een rotdagquote:
Dat scheelt, je kunt je hier gratis en zonder afspraak laten vingeren hoor ik netquote:
Als er 1 ding is waar ik nu GEEN behoefte aan heb...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat scheelt, je kunt je hier gratis en zonder afspraak laten vingeren hoor ik net
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanneer kan ik langskomen![]()
Is je partner er dan niet?
Ik dacht dat je die al gedaan had gezien wat er uit de lucht is komen vallen vanavondquote:
He bah.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nja, de hele week is een beetje kut, te druk, te veel aan m'n kop... En nu gewoon doodmoe en dus een rotdag
Nee joh, dat is nog nietsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die al gedaan had gezien wat er uit de lucht is komen vallen vanavond![]()
[..]
He bah.Lekker bankhangen nu? Bakkie thee of koffie?
Even op de bank ja, zometeen maar 's douchen, denk ik...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die al gedaan had gezien wat er uit de lucht is komen vallen vanavond![]()
[..]
He bah.Lekker bankhangen nu? Bakkie thee of koffie?
Whehe, tieten vingerenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]volgens mij hield jij niet van tieten Bos
Ik wil het niet weten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er zeker wel aan 5 of meer voor 1 euro kan komen
Ja, maar voor vingeren hoef je niet aan de tieten te komen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]volgens mij hield jij niet van tieten Bos
Maar douchen is tochquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Even op de bank ja, zometeen maar 's douchen, denk ik...
dan krab ik elke dag mezelf en m'n kind openquote:
You've got a point there.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar voor vingeren hoef je niet aan de tieten te komen..
Ach... Mijn douche kan niet heel heet door zo'n knop die niet warmer kan dan 38... En ik heb pijn in mn rug dus wil eigenlijk gewoon heul heet douchenquote:
Ik weet niet waar jij aan denkt maar hier net over de grens meende ik dat ze er 13 cent per stuk voor vragenquote:
Dat dacht ik ook jaquote:
krabben.. weet je hoe geilquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan krab ik elke dag mezelf en m'n kind open![]()
Oh, das minder. Waarom kan ie niet warmer dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach... Mijn douche kan niet heel heet door zo'n knop die niet warmer kan dan 38... En ik heb pijn in mn rug dus wil eigenlijk gewoon heul heet douchen
Dat is zeker wel klote, kom maar hier douchenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach... Mijn douche kan niet heel heet door zo'n knop die niet warmer kan dan 38... En ik heb pijn in mn rug dus wil eigenlijk gewoon heul heet douchen
Ik heb me nooit zo in komkommer prijzen verdiept.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij aan denkt maar hier net over de grens meende ik dat ze er 13 cent per stuk voor vragen
Geen bad? Misschien een keer geld uitgeven aan een massage ofzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het is dat ik met groente werk dat ik het weet anders zou ik het ook niet wetenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb me nooit zo in komkommer prijzen verdiept.
Die knop kan niet verderquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, das minder. Waarom kan ie niet warmer dan?
Ja, massage komt binnenkort wel... Heb ooit therapie gehad voor m'n rug, maar is weinig aan te doen meer...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen bad? Misschien een keer geld uitgeven aan een massage ofzo?
Of heb je al therapie voor je rug?
Je kan zo'n thermostaatkraan toch afstellen? Of niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die knop kan niet verder
[..]
Ja, massage komt binnenkort wel... Heb ooit therapie gehad voor m'n rug, maar is weinig aan te doen meer...
Ja, maar deze wil gewoon niet warmer dan dit. Controleert de temperatuur enzoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je kan zo'n thermostaatkraan toch afstellen? Of niet?
Dat is klote. Heb je een staand of zittend beroep?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die knop kan niet verder
[..]
Ja, massage komt binnenkort wel... Heb ooit therapie gehad voor m'n rug, maar is weinig aan te doen meer...
Hmm, vervelend. Ik vind warm douchen ook wel erg fijn. Eigenlijk altijd wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar deze wil gewoon niet warmer dan dit. Controleert de temperatuur enzo
maar die hoeven niet zo lang te zijnquote:
Of met Welcome.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
Wat heb ik met nummers die Welcome Home heten
Thuiszorg, staand dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is klote. Heb je een staand of zittend beroep?
Warm wordt ie wel, maar niet heetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, vervelend. Ik vind warm douchen ook wel erg fijn. Eigenlijk altijd wel.
oke voor de mooi dan iets korter dan kan het welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar die hoeven niet zo lang te zijn
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar deze wil gewoon niet warmer dan dit. Controleert de temperatuur enzo
mijne zijn net allemaal weer gescheurd, ze waren heul mooi zo lang als nog praktisch isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke voor de mooi dan iets korter dan kan het wel
Dat is zeker wel balenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Thuiszorg, staand dusEigenlijk ook gewoon heel erg het verkeerde werk, maar goed, ik vind ;t leuk
[..]
Warm wordt ie wel, maar niet heet
ik heb lelijke handen, en lelijke nagels....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne zijn net allemaal weer gescheurd, ze waren heul mooi zo lang als nog praktisch is
O ja nu staat er me weer iets van bij ja. Ja. dat soort werk kan erg belastend zijn voor je rug...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Thuiszorg, staand dusEigenlijk ook gewoon heel erg het verkeerde werk, maar goed, ik vind ;t leuk
[..]
Warm wordt ie wel, maar niet heet
ik ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb lelijke handen, en lelijke nagels....
reminds me dat ik nog zalf moet smeren
Dus ik moet in het vervolg iets anders in de wasmachine doen dan cacaopoeder?quote:
Heel goed van jouquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:30 schreef Enfermera het volgende:
Nou, nog maar eventjes Top Gear opzetten dan
Altijd leukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:30 schreef Enfermera het volgende:
Nou, nog maar eventjes Top Gear opzetten dan
Ja hequote:
Vaak wel jaquote:
GMTAquote:
Hou er ook wel vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja he![]()
[..]
Vaak wel jaDie Engelsen met hun humor
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik behoor waarschijnlijk tot die 1% van de mannelijke wereldbevolking met TV. Die nog nooit een aflevering van Top Gear heeft gezien..
OMGquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik behoor waarschijnlijk tot die 1% van de wereldbevolking met TV. Die nog nooit een aflevering van Top Gear heeft gezien..
Nog wel meer van dat soort dingen. Ik was ook 1 van de laatste Nederlanders die iets van Oh Oh Cherso mee kreeg... Ik dacht zelfs eerst dat Jokertje (die toen veel voorkwam in UI;s ) een deelnemer was van X-Factorquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog wel meer van dat soort dingen. Ik was ook 1 van de laatste Nederlanders die iets van Oh Oh Cherso mee kreeg... Ik dacht zelfs eerst dat Jokertje (die toen veel voorkwam in UI;s ) een deelnemer was van X-Factor![]()
![]()
![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zo ook maar eens heel heet douchen
Heb ik al gedaan.. het hielp nie tegen de krampenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
Geniet er vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
Bij mij moet het helpen tegen het gewapende betonquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.. het hielp nie tegen de krampen
Ik keek het "vroeger"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik behoor waarschijnlijk tot die 1% van de wereldbevolking met TV. Die nog nooit een aflevering van Top Gear heeft gezien..
En dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
Heetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
gewapende beton?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij moet het helpen tegen het gewapende beton![]()
Zacht kusje op je buik
Ik zit echt vol goede plannenquote:
ja, dat zit waar ooit mijn nek- en schouderspieren zatenquote:
Ooooohhh .. zal ik je masseren zaterdag?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat zit waar ooit mijn nek- en schouderspieren zaten
Geloof dat ik me daar wel iets bij kan voorstellen. Is het een optie om het ooit nog eens te proberenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Maar ja door wat persoonlijke ongemakken (zowel lichaamlijk als Psychisch) heb ik nooit mijn rijbewijs gehaald, misschien dat daardoor mijn liefde voor auto's omgezet in een lichte hekel (vooral aan hardrijdende en stuntende gevallen)>
Dat weet je tochquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef DaMart het volgende:
Ik kan niet even naar Harry Potter kijken of er wordt een topic volgespamd zonder mij.
.
Even naar Harry Potter. Die films duren een halve dag manquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef DaMart het volgende:
Ik kan niet even naar Harry Potter kijken of er wordt een topic volgespamd zonder mij.
.
Dat magquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ooooohhh .. zal ik je masseren zaterdag?
Het leven zonder jou gaat gewoon door hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef DaMart het volgende:
.
Je moet komenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat mag![]()
al weet ik even niet heel zeker of ik wel kom met deze pijn![]()
Ja, dat mag je wel doen, want mijn nek blijft vastzitten!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ooooohhh .. zal ik je masseren zaterdag?
2 uur maar hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even naar Harry Potter. Die films duren een halve dag man
Doe maar wel komenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat mag![]()
al weet ik even niet heel zeker of ik wel kom met deze pijn![]()
Sowieso moet ik met de pijnstillers even niet zo veel drinkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
Je moet komenik neem een fles wijn mee kan je lekker ontspannen
ik geloof niet dat ik het tegen jou had Martquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat mag je wel doen, want mijn nek blijft vastzitten!
Ja, maar iedereen krijgt massages, en als ik er eentje nodig heb, is er niemand om die te gevenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik het tegen jou had Mart
Ja.. maar... knuffelenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sowieso moet ik met de pijnstillers even niet zo veel drinken
Niet zeurenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen krijgt massages, en als ik er eentje nodig heb, is er niemand om die te geven.
goh gek he? Je bent een BOOM van een vent, niemand kan daar goed bijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen krijgt massages, en als ik er eentje nodig heb, is er niemand om die te geven.
Dan werken ze beter jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sowieso moet ik met de pijnstillers even niet zo veel drinken
Lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Blikje cola
Drink ik vaak, naast mijn whiskey
Dat kan ik ook zonder drankquote:
Wel als ik ga zitten hoor. Op de grond desnoodsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goh gek he? Je bent een BOOM van een vent, niemand kan daar goed bij
dus je komt maar, dan masseer ik jequote:
met mijn minihandjes lijkt het alsof je kriebel hebtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel als ik ga zitten hoor Op de grond desnoods.
Voorlopig zal ik geen goedkeuring krijgen vanwege mijn medicatie, maar ik verwacht echt niet dat ik het ooit ga halen. Heb echt moeite met inschatten enzo. En op allerlei dingen tegelijk letten. Nee. Ik merk op de fiets wel eens dat ik niet goed op let en vergeet te letten op ander verkeer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geloof dat ik me daar wel iets bij kan voorstellen. Is het een optie om het ooit nog eens te proberen
Misschien moet ik morgen sinaasappels onder mijn shirt verstoppen en tegen Wok zeggen dat ik Martine heet... wie weet werkt hetquote:
Lekker kriebelenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
met mijn minihandjes lijkt het alsof je kriebel hebt
Probeer het uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moet ik morgen sinaasappels onder mijn shirt verstoppen en tegen Wok zeggen dat ik Martine heet... wie weet werkt het.
Als mijn nek maar loskomt!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus je komt maar, dan masseer ik je
[..]
Ooooh, jammer welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voorlopig zal ik geen goedkeuring krijgen vanwege mijn medicatie, maar ik verwacht echt niet dat ik het ooit ga halen. Heb echt moeite met inschatten enzo. En op allerlei dingen tegelijk letten. Nee. Ik merk op de fiets wel eens dat ik niet goed op let en vergeet te letten op ander verkeer.
van gekriebel komt je nek niet losquote:
ja, maar ik moet er ook nog heen rijden hèquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus je komt maar, dan masseer ik je
[..]
Zeker wetenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Het leven is te kort om dingen te drinken die je niet lekker vindt
JJH rijdt toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik moet er ook nog heen rijden hè
Ik heb het al 19 jaar, zo nieuw is dat nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van gekriebel komt je nek niet los
En waarom heeft ineens IEDEREEN hier last van zijn/haar nek
Is het iets nieuws...? Kan iemand het me aanraden of liever niet?
Ik niet ineens, al veel te lang last vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb het al 19 jaar, zo nieuw is dat niet
Dat is nieuw voor mijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik niet ineens, al veel te lang last van
Nee, die's van een vriendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee D dat was toch die blauwe convertible die van jou was? Qua filmpje in vorig topic?
Geeft niet, maar ik raad het zeker niet aanquote:
hmm ja dat willik ook wel...quote:
Wie zet als eerste het woordje op tussen ga en JJHquote:
Geen idee, vorige week begon het ineens. Misschien een verkeerde beweging gemaakt of zo, ik weet het niet. Maar af en toe schiet het ook in mijn schouder en (boven)arm, dus even uitkijken met computerbezigheden op die momentenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Werk-ze zussiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ga werkenSlaap lekker allemaal!
Werk ze Enfequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef Enfermera het volgende:
Werkzequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef Enfermera het volgende:
Werkzequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef Enfermera het volgende:
uhuhquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmm ja dat willik ook wel...
jij pikt echt iedere keer de leukerds eruit he?
Werkze meisjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef Enfermera het volgende:
Die dichte ja? Ik dacht dat jij een conv hadquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die's van een vriend
De zwarte was van mij (6e in het fimpje)
wok wilde in bed gesleurd worden door Yuki in rode (RODE!quote:
gatverdammequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wok wilde in bed gesleurd worden door Yuki in rode (RODE!) lingerie
Heb een targa dakquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die dichte ja? Ik dacht dat jij een conv had
Ik ben niet leuk genoegquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmm ja dat willik ook wel...
jij pikt echt iedere keer de leukerds eruit he?
Werkse Enfquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef Enfermera het volgende:
Hij mag me morgen toch echt eens gaan uitleggen hoe hij dat nou doet met jullie...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
he gatverquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent onder mijn leeftijdsgrensquote:
hoerigquote:
Wat precies?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij mag me morgen toch echt eens gaan uitleggen hoe hij dat nou doet met jullie....
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vanavond rode aardbeien geplukt!
Ik word 20 hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent onder mijn leeftijdsgrens
ja..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
he gatver
rode lingerie.. dus nu ga jij JJH rijden...
uiteraardquote:
zit wat in, zou ik misschien ook een rijles mogen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..
maar dat ging ik sowieso al, die wordt veel te weinig gereden en moet het veel te vaak zelf doen allemaal
Jong? En wat is er mis met oud minder jong?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er zijn grenzen![]()
sorry
ik hou van jong maar ZO jong
Oeh bah, ja dat is behoorlijk sletterig, of juist weer TE kak in sommige gevallen.quote:
Heb je je rijbewijs, wil je weer gaan lessen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zit wat in, zou ik misschien ook een rijles mogen?
ook ja.quote:
van wie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nietsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Jong? En wat is er mis met oud minder jong?
Can you handle a stick baby?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ze toch zelf wetenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je je rijbewijs, wil je weer gaan lessen!.
Joh, dat heb ik ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef Bos81 het volgende:
Nou dan is er toch iets mis met mij. Ik ben wel 30, maar wie wil mij
Don't worry, be happyquote:Doommetal is bedoeld om een sfeer op te wekken van duisternis, wanhoop, leegte en verdoemenis.
ik ben bijna 31 en ze staan in de rijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef Bos81 het volgende:
ik bedoel D. ouder, niet net iets ouder dan 20quote:
Vast wel iemand, alleen blijkbaar is die niet hier op dit momentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef Bos81 het volgende:
ouder mag ook hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Jong? En wat is er mis met oud minder jong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |