Ja, maar voor vingeren hoef je niet aan de tieten te komen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]volgens mij hield jij niet van tieten Bos
Maar douchen is tochquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Even op de bank ja, zometeen maar 's douchen, denk ik...
dan krab ik elke dag mezelf en m'n kind openquote:
You've got a point there.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar voor vingeren hoef je niet aan de tieten te komen..
Ach... Mijn douche kan niet heel heet door zo'n knop die niet warmer kan dan 38... En ik heb pijn in mn rug dus wil eigenlijk gewoon heul heet douchenquote:
Ik weet niet waar jij aan denkt maar hier net over de grens meende ik dat ze er 13 cent per stuk voor vragenquote:
Dat dacht ik ook jaquote:
krabben.. weet je hoe geilquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan krab ik elke dag mezelf en m'n kind open![]()
Oh, das minder. Waarom kan ie niet warmer dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach... Mijn douche kan niet heel heet door zo'n knop die niet warmer kan dan 38... En ik heb pijn in mn rug dus wil eigenlijk gewoon heul heet douchen
Dat is zeker wel klote, kom maar hier douchenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach... Mijn douche kan niet heel heet door zo'n knop die niet warmer kan dan 38... En ik heb pijn in mn rug dus wil eigenlijk gewoon heul heet douchen
Ik heb me nooit zo in komkommer prijzen verdiept.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij aan denkt maar hier net over de grens meende ik dat ze er 13 cent per stuk voor vragen
Geen bad? Misschien een keer geld uitgeven aan een massage ofzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het is dat ik met groente werk dat ik het weet anders zou ik het ook niet wetenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb me nooit zo in komkommer prijzen verdiept.
Die knop kan niet verderquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, das minder. Waarom kan ie niet warmer dan?
Ja, massage komt binnenkort wel... Heb ooit therapie gehad voor m'n rug, maar is weinig aan te doen meer...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen bad? Misschien een keer geld uitgeven aan een massage ofzo?
Of heb je al therapie voor je rug?
Je kan zo'n thermostaatkraan toch afstellen? Of niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die knop kan niet verder
[..]
Ja, massage komt binnenkort wel... Heb ooit therapie gehad voor m'n rug, maar is weinig aan te doen meer...
Ja, maar deze wil gewoon niet warmer dan dit. Controleert de temperatuur enzoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je kan zo'n thermostaatkraan toch afstellen? Of niet?
Dat is klote. Heb je een staand of zittend beroep?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die knop kan niet verder
[..]
Ja, massage komt binnenkort wel... Heb ooit therapie gehad voor m'n rug, maar is weinig aan te doen meer...
Hmm, vervelend. Ik vind warm douchen ook wel erg fijn. Eigenlijk altijd wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar deze wil gewoon niet warmer dan dit. Controleert de temperatuur enzo
maar die hoeven niet zo lang te zijnquote:
Of met Welcome.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
Wat heb ik met nummers die Welcome Home heten
Thuiszorg, staand dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is klote. Heb je een staand of zittend beroep?
Warm wordt ie wel, maar niet heetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, vervelend. Ik vind warm douchen ook wel erg fijn. Eigenlijk altijd wel.
oke voor de mooi dan iets korter dan kan het welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar die hoeven niet zo lang te zijn
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar deze wil gewoon niet warmer dan dit. Controleert de temperatuur enzo
mijne zijn net allemaal weer gescheurd, ze waren heul mooi zo lang als nog praktisch isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke voor de mooi dan iets korter dan kan het wel
Dat is zeker wel balenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Thuiszorg, staand dusEigenlijk ook gewoon heel erg het verkeerde werk, maar goed, ik vind ;t leuk
[..]
Warm wordt ie wel, maar niet heet
ik heb lelijke handen, en lelijke nagels....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne zijn net allemaal weer gescheurd, ze waren heul mooi zo lang als nog praktisch is
O ja nu staat er me weer iets van bij ja. Ja. dat soort werk kan erg belastend zijn voor je rug...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Thuiszorg, staand dusEigenlijk ook gewoon heel erg het verkeerde werk, maar goed, ik vind ;t leuk
[..]
Warm wordt ie wel, maar niet heet
ik ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb lelijke handen, en lelijke nagels....
reminds me dat ik nog zalf moet smeren
Dus ik moet in het vervolg iets anders in de wasmachine doen dan cacaopoeder?quote:
Heel goed van jouquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:30 schreef Enfermera het volgende:
Nou, nog maar eventjes Top Gear opzetten dan
Altijd leukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:30 schreef Enfermera het volgende:
Nou, nog maar eventjes Top Gear opzetten dan
Ja hequote:
Vaak wel jaquote:
GMTAquote:
Hou er ook wel vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja he![]()
[..]
Vaak wel jaDie Engelsen met hun humor
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik behoor waarschijnlijk tot die 1% van de mannelijke wereldbevolking met TV. Die nog nooit een aflevering van Top Gear heeft gezien..
OMGquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik behoor waarschijnlijk tot die 1% van de wereldbevolking met TV. Die nog nooit een aflevering van Top Gear heeft gezien..
Nog wel meer van dat soort dingen. Ik was ook 1 van de laatste Nederlanders die iets van Oh Oh Cherso mee kreeg... Ik dacht zelfs eerst dat Jokertje (die toen veel voorkwam in UI;s ) een deelnemer was van X-Factorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |