quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog wel meer van dat soort dingen. Ik was ook 1 van de laatste Nederlanders die iets van Oh Oh Cherso mee kreeg... Ik dacht zelfs eerst dat Jokertje (die toen veel voorkwam in UI;s ) een deelnemer was van X-Factor![]()
![]()
![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zo ook maar eens heel heet douchen
Heb ik al gedaan.. het hielp nie tegen de krampenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
Geniet er vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
Bij mij moet het helpen tegen het gewapende betonquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.. het hielp nie tegen de krampen
Ik keek het "vroeger"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik behoor waarschijnlijk tot die 1% van de wereldbevolking met TV. Die nog nooit een aflevering van Top Gear heeft gezien..
En dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
Heetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
gewapende beton?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij moet het helpen tegen het gewapende beton![]()
Zacht kusje op je buik
Ik zit echt vol goede plannenquote:
ja, dat zit waar ooit mijn nek- en schouderspieren zatenquote:
Ooooohhh .. zal ik je masseren zaterdag?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat zit waar ooit mijn nek- en schouderspieren zaten
Geloof dat ik me daar wel iets bij kan voorstellen. Is het een optie om het ooit nog eens te proberenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Maar ja door wat persoonlijke ongemakken (zowel lichaamlijk als Psychisch) heb ik nooit mijn rijbewijs gehaald, misschien dat daardoor mijn liefde voor auto's omgezet in een lichte hekel (vooral aan hardrijdende en stuntende gevallen)>
Dat weet je tochquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef DaMart het volgende:
Ik kan niet even naar Harry Potter kijken of er wordt een topic volgespamd zonder mij.
.
Even naar Harry Potter. Die films duren een halve dag manquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef DaMart het volgende:
Ik kan niet even naar Harry Potter kijken of er wordt een topic volgespamd zonder mij.
.
Dat magquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ooooohhh .. zal ik je masseren zaterdag?
Het leven zonder jou gaat gewoon door hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef DaMart het volgende:
.
Je moet komenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat mag![]()
al weet ik even niet heel zeker of ik wel kom met deze pijn![]()
Ja, dat mag je wel doen, want mijn nek blijft vastzitten!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ooooohhh .. zal ik je masseren zaterdag?
2 uur maar hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even naar Harry Potter. Die films duren een halve dag man
Doe maar wel komenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat mag![]()
al weet ik even niet heel zeker of ik wel kom met deze pijn![]()
Sowieso moet ik met de pijnstillers even niet zo veel drinkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
Je moet komenik neem een fles wijn mee kan je lekker ontspannen
ik geloof niet dat ik het tegen jou had Martquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat mag je wel doen, want mijn nek blijft vastzitten!
Ja, maar iedereen krijgt massages, en als ik er eentje nodig heb, is er niemand om die te gevenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik het tegen jou had Mart
Ja.. maar... knuffelenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sowieso moet ik met de pijnstillers even niet zo veel drinken
Niet zeurenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen krijgt massages, en als ik er eentje nodig heb, is er niemand om die te geven.
goh gek he? Je bent een BOOM van een vent, niemand kan daar goed bijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen krijgt massages, en als ik er eentje nodig heb, is er niemand om die te geven.
Dan werken ze beter jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sowieso moet ik met de pijnstillers even niet zo veel drinken
Lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Blikje cola
Drink ik vaak, naast mijn whiskey
Dat kan ik ook zonder drankquote:
Wel als ik ga zitten hoor. Op de grond desnoodsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goh gek he? Je bent een BOOM van een vent, niemand kan daar goed bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |