dus je komt maar, dan masseer ik jequote:
met mijn minihandjes lijkt het alsof je kriebel hebtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel als ik ga zitten hoor Op de grond desnoods.
Voorlopig zal ik geen goedkeuring krijgen vanwege mijn medicatie, maar ik verwacht echt niet dat ik het ooit ga halen. Heb echt moeite met inschatten enzo. En op allerlei dingen tegelijk letten. Nee. Ik merk op de fiets wel eens dat ik niet goed op let en vergeet te letten op ander verkeer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geloof dat ik me daar wel iets bij kan voorstellen. Is het een optie om het ooit nog eens te proberen
Misschien moet ik morgen sinaasappels onder mijn shirt verstoppen en tegen Wok zeggen dat ik Martine heet... wie weet werkt hetquote:
Lekker kriebelenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
met mijn minihandjes lijkt het alsof je kriebel hebt
Probeer het uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moet ik morgen sinaasappels onder mijn shirt verstoppen en tegen Wok zeggen dat ik Martine heet... wie weet werkt het.
Als mijn nek maar loskomt!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus je komt maar, dan masseer ik je
[..]
Ooooh, jammer welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voorlopig zal ik geen goedkeuring krijgen vanwege mijn medicatie, maar ik verwacht echt niet dat ik het ooit ga halen. Heb echt moeite met inschatten enzo. En op allerlei dingen tegelijk letten. Nee. Ik merk op de fiets wel eens dat ik niet goed op let en vergeet te letten op ander verkeer.
van gekriebel komt je nek niet losquote:
ja, maar ik moet er ook nog heen rijden hèquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dus je komt maar, dan masseer ik je
[..]
Zeker wetenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Het leven is te kort om dingen te drinken die je niet lekker vindt
JJH rijdt toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik moet er ook nog heen rijden hè
Ik heb het al 19 jaar, zo nieuw is dat nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van gekriebel komt je nek niet los
En waarom heeft ineens IEDEREEN hier last van zijn/haar nek
Is het iets nieuws...? Kan iemand het me aanraden of liever niet?
Ik niet ineens, al veel te lang last vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb het al 19 jaar, zo nieuw is dat niet
Dat is nieuw voor mijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik niet ineens, al veel te lang last van
Nee, die's van een vriendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee D dat was toch die blauwe convertible die van jou was? Qua filmpje in vorig topic?
Geeft niet, maar ik raad het zeker niet aanquote:
hmm ja dat willik ook wel...quote:
Wie zet als eerste het woordje op tussen ga en JJHquote:
Geen idee, vorige week begon het ineens. Misschien een verkeerde beweging gemaakt of zo, ik weet het niet. Maar af en toe schiet het ook in mijn schouder en (boven)arm, dus even uitkijken met computerbezigheden op die momentenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Werk-ze zussiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ga werkenSlaap lekker allemaal!
Werk ze Enfequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef Enfermera het volgende:
Werkzequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef Enfermera het volgende:
Werkzequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef Enfermera het volgende:
uhuhquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmm ja dat willik ook wel...
jij pikt echt iedere keer de leukerds eruit he?
Werkze meisjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:48 schreef Enfermera het volgende:
Die dichte ja? Ik dacht dat jij een conv hadquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die's van een vriend
De zwarte was van mij (6e in het fimpje)
wok wilde in bed gesleurd worden door Yuki in rode (RODE!quote:
gatverdammequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wok wilde in bed gesleurd worden door Yuki in rode (RODE!) lingerie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |