Rustig afwachtenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:34 schreef Blinker het volgende:
De vraag is wanneer we weer moeten kopen?
Dat dachten we de laatste paar dagen ook toen het rond de 23-27 zat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:37 schreef PiRANiA het volgende:
Prijzen nemen niet meer (sterk) af zoals het er nu uit ziet. $13.56
Op de lange termijn heb ik er nog steeds vertrouwen in. Als ik geld op mtgox had staan zou ik nu kopenquote:
"Alles gekraakt" kan nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:46 schreef piepeloi55 het volgende:
Nee joh, voor hetzelfde geld is er een hacker die alles gekraakt heeft en nu dik zit te cashen. In dat geval is er sprake van hyperinflatie in de bitcoin!
Je snapt wat ik bedoel. Deze koersverschillen zijn toe te schrijven aan of speculatie en dat zou weleens het einde kunnen betekenen van opmars van de bitcoin (zoals wel vaker gebeurd is bij dit soort experimenten.) of nog erger hyperinflatie door een lek in het systeem!quote:
Ik zei het toch:quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:45 schreef PiRANiA het volgende:
Als ik geld op mtgox had staan zou ik nu kopen.
Ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als ik geld op mtgox had staan zou ik nu kopen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:58 schreef Blinker het volgende:
[..]
Aldus de man die vandaag $1000 heeft verloren ( no offense)
Gelijk verkopen! Er kan zo weer een dipje komen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]. Het is weer bijgetrokken hoor. Volgens mij is mijn verlies weer weg.
Zo heb ik vroeger wel gedacht. Tegenwoordig is mijn tactiek: kalm blijven. En het werkt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:59 schreef Blinker het volgende:
[..]
Gelijk verkopen! Er kan zo weer een dipje komen.
Als ik dat niet had gedaan en in de dip had gekocht had ik nu $4 585 gehadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:29 schreef PiRANiA het volgende:
Godver net al mijn mtgox dollars omgezet in bitcoin
Ah ja, als ze stijgen zit ik goed met het minen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:16 schreef PiRANiA het volgende:
Ik denk niet dat we 'snel' nog zo'n dip gaan zien.
Ik had er ~850 dollar op staan. Die had ik omgezet in bitcoins, hier voor (om te verkopen aan FOK!kers).quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:18 schreef Asgard het volgende:
Mwah, om echt veel winst te maken had je wel veel geld op je Mtgox account moeten hebben, paar honderd dollar toch wel. Denk niet dat ik dat ga doen.
Als je de koers de hele dag wat volgt, op tijd koopt en verkoopt geloof ik dat je op sommige dagen je coins kan verdubbelen...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:18 schreef Asgard het volgende:
Mwah, om echt veel winst te maken had je wel veel geld op je Mtgox account moeten hebben, paar honderd dollar toch wel. Denk niet dat ik dat ga doen.
$17 nu. Goeie keuze.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:15 schreef MaGNeT het volgende:
M'n 6.5 Bitcoins die ik had gemined en nog op Mt Gox stonden nu maar verkocht voor 19,6 Dollar.
Als de boel weer zakt gelijk bijkopen
Zo snel kan ik ze niet eens maken
Buy the dip!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:08 schreef PiRANiA het volgende:
De vraag is dus: wat leer ik hier van?
Meer geld in bitcoins stoppen.
Ja precies, dat soort bedragen kom je dan op uit. Ik begin net en heb niet echt zin om in één keer een paar honderd dollar in zoiets te gooien.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik had er ~850 dollar op staan. Die had ik omgezet in bitcoins, hier voor (om te verkopen aan FOK!kers).
Als ik dat niet had gedaan en in de dip had gekocht had ik nu $4 585 gehad op een investering van $850.
Maar goed, dat praten achteraf heeft heel weinig zin.
Is toch juist lachen. Mijn $1000 winst was in een uur weg.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:30 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja precies, dat soort bedragen kom je dan op uit. Ik begin net en heb niet echt zin om in één keer een paar honderd dollar in zoiets te gooien.
Gekocht op 16 en stijgt weer, hehe...quote:
Dat slaat nergens op. Noem bronnen of stop met dit soort onzin uitkramen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:31 schreef piepeloi55 het volgende:
Ik begin serieus te geloven dat het systeem gekraakt is.
$17.97 nuquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gekocht op 16 en stijgt weer, hehe...
Nee hoor daar houd ik me niet mee bezig. Ik vind het alleen grappig om te volgen hoe mensen keer op keer zichzelf en andere wijsmaken ergens waarde aan toe te schrijven, waarna het keer op keer gebakken lucht blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:32 schreef PiRANiA het volgende:
Dat slaat nergens op. Noem bronnen of stop met dit soort onzin uitkramen.
Ik snap wel waarom je het zegt. Als maar genoeg mensen het geloven gaat de koers omlaag en kan jij goedkoop kopen.
Gebakken lucht is (zeker als je de huidige koersen bekijkt) onzin. Mensen hebben er nog steeds vertrouwen in.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:33 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Nee hoor daar houd ik me niet mee bezig. Ik vind het alleen grappig om te volgen hoe mensen keer op keer zichzelf en andere wijsmaken ergens waarde aan te hechten, waarna het gebakken lucht blijkt te zijn.
Gebakken lucht is met een crash van meer dan 50% in een paar dagen wel een objectieve term, wat overigens niet wil zeggen dat de prijs niet hoger kan. Het is puur welke waarde de greater fool eraan toedicht. Pas als een bitcoin een echte functie krijgt in de economie zie ik er fundamentele waarde voor ontstaan, tot dan is het een speculatief spelletje en kan het elke kant op. Ik zie die fundamentele waarde overigens nooit komen op enige schaal, vooral niet na deze 'incidenten'.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:34 schreef PiRANiA het volgende:
Gebakken lucht is (zeker als je de huidige koersen bekijkt) onzin. Mensen hebben er nog steeds vertrouwen in.
Ook dat soort foutjes gebeuren je maar één keerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:36 schreef nlpronk het volgende:
Kutzooi...wil ik kopen voor 15, druk ik op de verkeerde knop....verkoop ik 10 stuks voor 15. Hopen dat ie nog een keer onder de 15 gaat
Dan ken je mij nog nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ook dat soort foutjes gebeuren je maar één keer.
Dit is nog spannender dan Eva Jinek...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:45 schreef PiRANiA het volgende:
Ik durf geen eten klaar te gaan maken. Het gaat zo snel allemaal
.
$17.01.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |