Dit is nog spannender dan Eva Jinek...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:45 schreef PiRANiA het volgende:
Ik durf geen eten klaar te gaan maken. Het gaat zo snel allemaal
.
$17.01.
Precies.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:49 schreef GuitarJJ het volgende:
Toen hij eergisteren de hele tijd rond de 30 zat heb ik een koop ingesteld van 25 dollar. Word je de volgende dag wakker, zit de koers opeens rond de 19..![]()
Achja, ik laat het er nu ook voor de wat langere termijn op staan. Ik verwacht dat de koers nog wel stijgt, aangezien bitcoin steeds populairder wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paypal is niet goed voor dit soort dingen. Veel te fraudegevoelig. Paypal is gewoon een slecht idee voor dit soort sites. Anderse had MtGox het ook wel geaccepteerd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:52 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat zijn eigenlijk nog meer goede tradesites, waar je wel met paypal kan betalen? bitcoinmarket.com?
Het duurt namelijk wel weer een dag of 2 als ik Mtgox gebruik.
Klopt, en het is ook duur! Maar de transactie komt wel meteen over.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Paypal is niet goed voor dit soort dingen. Veel te fraudegevoelig. Paypal is gewoon een slecht idee voor dit soort sites. Anderse had MtGox het ook wel geaccepteerd.
Probleem is dat je een klacht kan indienen en je geld kan terugvragen. Dat is voor exchanges te risicovol.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:54 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Klopt, en het is ook duur! Maar de transactie komt wel meteen over.
Inderdaad niet veilig genoeg op die manier.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Probleem is dat je een klacht kan indienen en je geld kan terugvragen. Dat is voor exchanges te risicovol.
Maar kopen bij mij kan nog welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Inderdaad niet veilig genoeg op die manier.
Ah, ze stijgen weer...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Maar kopen bij mij kan nog wel. Alleen is dat nog niet echt winstgevend als de koers onder de 21.5 zit.
Het kan wel (als je er veel vertrouwen in hebt). ¤15.
zijn je clocksnelheden nog in op niveau? ff gpu-z draaien. Heb je niet per ongeluk 2 instanties van de miner geopend? Pc opnieuw opgestart? is door de te hoge clocksnelhied niet je driver gerestart zeg maar waardoor clocks weer op default staan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:23 schreef _superboer_ het volgende:
Ik draaide gister op m'n hd5850 de hele tijd 325 Mhash/s maar momenteel is dat gezakt naar ongeveer 150, iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ik heb hier nog een oude pc met pentium 3,0Ghz (single core) en 1gb ram. Met AGP en 2 pci-express sloten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:35 schreef MaGNeT het volgende:
Heb net via eBay 6 pcie extender cables gekocht.
[ afbeelding ]
1 steek je in een pcie 1x slot, aan de andere kant dremel je een hoekje weg en dan past je videokaart er zo in... Voeding er aan (eventueel een losse 350Watt budget voeding waar je zwart-groen doorverbindt op de ATX stekker) en gaan
Voordeel? Je kan op een standaard moederbord meestal 2x zoveel VGA kaarten kwijt.
Dat scheelt:
- investeren in Bitcoin PC's
- het basisstroomverbruik van een PC
Is dat dan wel snel genoeg? Voor gamen niet... Maar bij minen gebeurt alles op de kaart en is er weinig verkeer tussen PC en videokaart...
Voor de Mhash/s maakt het niets uitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:44 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een oude pc met pentium 3,0Ghz (single core) en 1gb ram. Met AGP en 2 pci-express sloten.Ik denk dat ik maar eens twee van die kabeltjes koop en een extra voeding. Ik vraag me af of ik dan met een Ati Hd5830 ook 250Mhash/s haal zoals ik nu op m'n huidige pc met pci-express x16 doe.
Ben ik blij dat ik nu twee weken vakantie heb.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voor de Mhash/s maakt het niets uit
Heb hier een P4 3.0 630 S775 teruggeklokt naar 1.5Ghz en daar ga ik sowieso nog een kaart bijzetten op die manier... Die heeft overigens al één pcie voor de VGA....
Ze zitten weer op het niveau van vorig weekend... Het kan als een gek omhoog vliegen komende week, stabiel blijven of inzakken als pudding...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:56 schreef ToshiArai het volgende:
Dus nu is het een goed moment om bitcoins aan te schaffen?
Je spaarrekening?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Doet me denken aan deze.
[ afbeelding ]
Baan Company.quote:
Aardappels en sperziebonen.quote:
Daar heb je wel geld voor?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:43 schreef uber-aspie het volgende:
Alleen maar armer geworden helaas. Het moet weer boven de $25 uitkomen om winst te krijgenIk wacht geduldig af, nu eerst tijd voor een bioscoop avond.
Heb 1 BTC van m'n wallet overgemaakt naar MtGox omdat het geld dat ik heb overgemaakt van mijn bankrekening er nog steeds niet op staat. Ben 3 uur ofzo wezen speculeren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Met hoe veel geld?
En vergeet de transactiekosten niet hé van MtGox.
Kassa!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:58 schreef Mender het volgende:
[..]
Heb 1 BTC van m'n wallet overgemaakt naar MtGox omdat het geld dat ik heb overgemaakt van mijn bankrekening er nog steeds niet op staat. Ben 3 uur ofzo wezen speculeren.![]()
Ik begon met 1BTC en $0,20
Nu heb ik 0,99BTC en $0,60![]()
O wacht dat is +- $0,23 winst. :p
Update:
1,03BTC en $0,01 dus +- $0,30 winst.
Ik zie nu dat de current value van de GPU Clock nu maar 400 MHz is volgens catalyst control center, terwijl die staat ingesteld op 900quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:27 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
zijn je clocksnelheden nog in op niveau? ff gpu-z draaien. Heb je niet per ongeluk 2 instanties van de miner geopend? Pc opnieuw opgestart? is door de te hoge clocksnelhied niet je driver gerestart zeg maar waardoor clocks weer op default staan?
Gebrek aan koeling kan een oorzaak zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:06 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Ik zie nu dat de current value van de GPU Clock nu maar 400 MHz is volgens catalyst control center, terwijl die staat ingesteld op 900Waar ligt zoiets aan?
Die is nu maar 74, wordt ook niet hoger dan 85..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gebrek aan koeling kan een oorzaak zijn.
Hoe warm werd je GPU?
Dat gaat 650 Watt never nooit trekken.... (Empirisch voorgevoel na 15 zelfbouw PC's).quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:35 schreef Mender het volgende:
Mm die bestelling die ik bij mycom heb gedaag voor 300,- ga ik toch maar annuleren. Heb iets veel beters gevonden.
Heb nog een (compleet werkend) oud systeem liggen waar ik niks meer mee doe met maar liefst 3 pci-express sloten
[ afbeelding ]
Dan ga ik het volgende aanschaffen:
3 x Ati HD5830 a ¤94,90 per stuk.
650Watt voeding a ¤69,90
3 x Pci-express extender cables a ¤3,- ofzo per stuk
Totaal ¤ 363,60
Dat wordt hobbiën
Die 650 Watt is puur alleen voor 3 video kaarten. Systeem zelf heeft al een voeding.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat gaat 650 Watt never nooit trekken.... (Empirisch voorgevoel na 15 zelfbouw PC's).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |