quote:
Je schrijft toentertijd goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
Betere opkomst dan Jim en Jamai toentertijd
Ik vind het wel mooiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:47 schreef MrEarcheese het volgende:
Oh wauw, Rochelle ziet er compleet anders uit. Dat haar.
Dadelijk veranderd ze in de Fiat die Rochelle gaat winnen!quote:
Geen dementieaanval?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat een drukte... ik heb nu al een epeleptie aanval
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dadelijk veranderd ze in de Fiat die Rochelle gaat winnen!
Nee, audities waren back in november!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Zitten we al een half jaar elke vrijdag te kijkenDuurde Idols ook altijd zo lang? Ik kan het me niet herinneren.
Dit is de 20ste weekquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
Zitten we al een half jaar elke vrijdag te kijkenDuurde Idols ook altijd zo lang? Ik kan het me niet herinneren.
Volgens mij moet ze hierna naar de opnames van leven tetris of zo.quote:
Nope. Hoogstens op internet met hoeheetzeookalweerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:52 schreef PatriQue89 het volgende:
krijgen we geen reallife soap na xfa benny?
Ik las dat Stees de NL Project runway gaat doen, jottemquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:50 schreef Lutte het volgende:
Schoudervulling krijgt een hele nieuwe betekenis.
Oh man ik ga zo de voetjes van de vloer gooien!quote:
Het lijkt niet alleen , maar is het ook nogquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat was ook de eerste reactie van onze zoon.
'Dat lijkt wel een doos.'
Wij: Dat is ze ook.
Seconded, Chantal Jansen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:54 schreef Starlie het volgende:
Volgend jaar wil ik Bridget Maasland als presentatrice en als zij niet kan dan Chantal Jansen!!
Op make up, geepileerde wenkbrauwen en kapsel? Ja heel erg...quote:
Oh ik vind het wel leuk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Groen met rood match niet zo, adlicious! LN
Ze is de iets-minder-blonde zus van die ene uit Oh Oh Cherso.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe heet die blonde trekhaak van Adlicious?
Shirley (past wel bij haar)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe heet die blonde trekhaak van Adlicious?
Ga weg.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op make up, geepileerde wenkbrauwen en kapsel? Ja heel erg...
Doe je altijd zo als iemand iets negatiefs over je vriendje zegt?
Hoezo, willen wij ook graag elkaar tussen de billetjes nemen?quote:
Die mensen zien er toch niet uit manquote:
Ik welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hoezo, willen wij ook graag elkaar tussen de billetjes nemen?
Ik vind het ook vreselijk hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op make up, geepileerde wenkbrauwen en kapsel? Ja heel erg...
Doe je altijd zo als iemand iets negatiefs over je vriendje zegt?
Dit dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die mensen zien er toch niet uit man. Waarom moet het tegenwoordig allemaal zo alto om te laten zien dat ze anders zijn
.
Eens.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:57 schreef Balisto het volgende:
Shirley kan niet zingen. Ik herhaal, Shirley kan niet zingen.
Ik zag hem net voor het eerst, ik keek zo:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit dus
Zie hem ook altijd voorbij komen in die xfactor reclames. Da trek ik altijd zo'n gezicht zoals in mijn UI...
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zag hem net voor het eerst, ik keek zo:
[ http://img406.imageshack.us/img406/8317/fuuuuu.png (copy/paste deze link) ]
Ik heb al die weken geen band gehoord geloof ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:58 schreef iBenny het volgende:
Een liveband? Is die er dan?
Ik hoorde hem niet, want er zat een band er de hele tijd doorheen te tetteren
Net een foto van de cast van downistie van DWDDquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OMG WAT EEN LEKKERTJUH!!
hello Photoshop.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OMG WAT EEN LEKKERTJUH!!
De muziekband niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb al die weken geen band gehoord geloof ik
Wat make-up al niet kan doen met een mens!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OMG WAT EEN LEKKERTJUH!!
Livebandquote:
is alleen vanaafquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb al die weken geen band gehoord geloof ik
Mooie foto.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OMG WAT EEN LEKKERTJUH!!
Die Jordy heeft ook 'opeens' blauwe ogen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:00 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat make-up al niet kan doen met een mens!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net een foto van de cast van downistie van DWDD.
Stacey, elke keer als ik haar zie moet ik weer lachen.
Dank!quote:
Welk genre is het dan? Het valt onder de categorie housequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
een "house stuk"?
Sinds wanneer is dit house?
Nee, want jij bent voor PSV.quote:
Het is net een reality soap.quote:
Kan nu ook hoor, je mist niet veelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Normaal komt er altijd snel reclame, nu niet, en ik wil naar de koelkast
Meest zo rond 10/kwart overquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ja bah, ik wil die familie niet zien, de reclame voor het hotel en het ontbijtje. Ik wil liedjes horen.quote:
Dan mis je hoe dinges wakker word en ontbijt krijgtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
En ik wil een peuk rokenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Hè wanne?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:02 schreef Pino112 het volgende:
Zo hé, wat heeft die Stacey gedacht toen ze dit uitkoos?
Goddome wanne gedrocht![]()
.
Jah, iddquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:03 schreef Takkembah het volgende:
Rochelle had zomaar een kind van Snoop Dogg kunnen zijn trouwens...![]()
Wow wat is dat? Een albino?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:04 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
was me niet opgevallen.... ze blijft toch lelijk
Nog een paar maandjes wachtenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vond de kwaliteit van the Voice beter
Orly? Kijk dit soort programma's sinds de laatste Idols niet meerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik vond de kwaliteit van the Voice beter
quote:
Heb het van een 3FM-dj, jij woont zeker ergens in het zuiden?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Weet ik.Vind het alleen grappig (lees: herkenbaar
) dat dat gebruikt.
Hihi, joah.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb het van een 3FM-dj, jij woont zeker ergens in het zuiden?
Ik heb alleen de finale van de voice gezien, het stond verplicht op in dit huis. Deze zie ik ook alleen de finalequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Orly? Kijk dit soort programma's sinds de laatste Idols niet meer
Ze hebben haar al ingepakt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
De schouders van Stacey zijn ook niet symetrisch.
Of verdwijnen ze de musical business in.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo geweldig, en over 2 jaar hoor je niks meer van ze zoals alle andere
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:08 schreef iBenny het volgende:
Als Stacey nu dood neerpleurt heb je pas echt een dooie pixel
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:08 schreef iBenny het volgende:
Als Stacey nu dood neerpleurt heb je pas echt een dooie pixel
SMS'jes winnen voor de poen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef MrEarcheese het volgende:
Dat gebash._
Ze prijzen Adlicious met hun gekraai helemaal de hemel in en gaan lopen katten bij Rochelle, wat is dit.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef Takkembah het volgende:
Hahaha ik verstond: Er is nog een dildo op het podium gegooid....![]()
![]()
Hahahahahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef Takkembah het volgende:
![]()
Stemmers doen vaak het tegenovergestelde van wat de jury zegt. Tactiek dus, ze willen zelf ook gewoon dat Rochelle wint.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef MrEarcheese het volgende:
Dat gebash._
Ze prijzen Adlicious met hun gekraai helemaal de hemel in en gaan lopen katten bij Rochelle, wat is dit.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef Takkembah het volgende:
![]()
Oh!quote:
Shirley lekt wel, die loopse poes!quote:
Dat verstond ik ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef Takkembah het volgende:
![]()
Omdat het de finale is denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
iBenny, waarom zijn hier opeens vervelende nare mensen die ik de hele reeks nog niet gezien heb??
Dat heb je wel vaker met finales. Ik en davy zijn successupporters.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
iBenny, waarom zijn hier opeens vervelende nare mensen die ik de hele reeks nog niet gezien heb??
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Bella, bij de buren wordt om meh lepke gevraagd, kun je die er even ingooien?
twitter:arnoudwokke twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 21:10:53Stacy Rookhuizen: 'Mijn kleding van vanavond is ontworpen door de beroemde couturier Spongebob Squarepants'#xfactor#finale reageer retweet
Tja, misschien vind ze dat ook wel ff lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Vond het toch wel zielig dat ze haar alleen in dat kasteel hebben laten slapen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:13 schreef Pino112 het volgende:
twitter:arnoudwokke twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 21:10:53Stacy Rookhuizen: 'Mijn kleding van vanavond is ontworpen door de beroemde couturier Spongebob Squarepants'#xfactor#finale reageer retweet
Ja, misschien wel, maar omdat ze zei dat ze het best wel een beetje eng vond en gelijk ging slapen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tja, misschien vind ze dat ook wel ff lekker
Misschien via telefoon of iemand van de productie..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, maar omdat ze zei dat ze het best wel een beetje eng vond en gelijk ging slapen.
Het is wel leuk als je het met iemand kan delen.
Ja, inderdaad, ik denk niet dat ze haar aan haar lot hebben overgelaten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien via telefoon of iemand van de productie..
Ik heb de tv niet aanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
nou je hebt maar 2 liedjes gemist hoor.
En ze waren niet eens goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
nou je hebt maar 2 liedjes gemist hoor.
Joh?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kat von D. Wat een geil wijf is dat
Ah toeeeeeeeeequote:
Ik trap graag open deuren in. Dan denken vrouwen vaak "oh mijn god, hij kan m'n gedachte lezen!" .quote:
Denken kan ik heel goed, maar sorry schat dat was geen open deurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik trap graag open deuren in. Dan denken vrouwen vaak "oh mijn god, hij kan m'n gedachte lezen!" .
Of zo.
Ja maar bij de burenquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat denken ze niet hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik trap graag open deuren in. Dan denken vrouwen vaak "oh mijn god, hij kan m'n gedachte lezen!" .
Of zo.
Dat is niet zo moeilijk als het een niet enorm bekend nummer is hè.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Rochelle gaat winnen!
Ik weet nu al niet meer wat Adlicious zong
Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ga veel met domme mensen om.
Ze kunnen ook niet van te voren weten dat zij zoiets eng vindt natuurlijk...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Vond het toch wel zielig dat ze haar alleen in dat kasteel hebben laten slapen.
Vrouwen die bijdehand doenquote:
jij bent altijd zo negatief. Misschien moet je eens in therapie gaanquote:
Ja, de eerste liveshow toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
Born this way was trouwens toch eerder al een thema?
Correctiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vrouwen die bijdehand zijn.
[..]
jij bent altijd zo negatief. Misschien moet je eens in therapie gaan.
Tuurlijk knulletjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb geen correcties nodig.
Er ontbreekt een hoofdletter in je signature.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heel jouw leven heeft een correctie nodig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |