Opgroeien in midden-limburgquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef gastwatdefok het volgende:
Bijbels leren, van welke tijd is dat? 60's?
Niet dat ik er aan twijfel dat Tha_Erik een hele leuke gozer is, die je graag wilt leren kennen, maar als zo veel mensen graag met hem zouden willen neuken, dan denk ik dat we dat hier wel hadden mee gekregen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat niet helemaal duidelijk bij iedereen
Tijd voor een spin-off misschien... Homo Date Topicquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Niet dat ik er aan twijfel dat Tha_Erik een hele leuke gozer is, die je graag wilt leren kennen, maar als zo veel mensen graag met hem zouden willen neuken, dan denk ik dat we dat hier wel hadden mee gekregen.
Had dat eerder gezegd, nu heb ik op Myraela gestemd!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Bijbels leren kennen betekent NEUKEN mensen.
heb je slecht gelezenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, nu heb ik op Myraela gestemd!
Ik mis ook wel iets van bewijs daarvanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Niet dat ik er aan twijfel dat Tha_Erik een hele leuke gozer is, die je graag wilt leren kennen, maar als zo veel mensen graag met hem zouden willen neuken, dan denk ik dat we dat hier wel hadden mee gekregen.
Met hoeveel dan wel, en wie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mis ook wel iets van bewijs daarvan. Gelukkig wil ik ook niet met zó veel mensen neuken.
Die pocket heb ik van mijn broer voor mijn verjaardag gekregen.quote:
Euhm, ja, euhm... Hij weet/wist het nog niet... of hij is gelovig, of hij wilde je gewoon iets echt nutteloos gevenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die pocket heb ik van mijn broer voor mijn verjaardag gekregen.
Neuken?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mis ook wel iets van bewijs daarvan. Gelukkig wil ik ook niet met zó veel mensen neuken.
Dat laatste.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, ja, euhm... Hij weet/wist het nog niet... of hij is gelovig, of hij wilde je gewoon iets echt nutteloos geven
En jij natuurlijk: Euhm, ja, leuk, bedankt...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat laatste.
Althans, dat hoop ik maar.![]()
Hehe, zoiets ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En jij natuurlijk: Euhm, ja, leuk, bedankt...
Mijn ma is tegenwoordig ook op de nutteloze tour.... Na heel lang allerlei nutteloze dingen van haar kinderen gekregen te hebben (ik heb nog 2 zussen) is ze nu wraak aan het nemen voor al de vormloze asbakken en op niks lijkende tekeningenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hehe, zoiets ja.![]()
Al vind ik de Bijbel opzich best een interessant boek; ik bied Jehova's ook altijd een bak koffie aan, best boeiend af- en toe.
Ik ben geen homewrecker.quote:
Karma.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn ma is tegenwoordig ook op de nutteloze tour.... Na heel lang allerlei nutteloze dingen van haar kinderen gekregen te hebben (ik heb nog 2 zussen) is ze nu wraak aan het nemen voor al de vormloze asbakken en op niks lijkende tekeningen
Hehe, inderdaad.quote:Jehova's zijn geweldigkan ik uren mee discussiëren
al vinden ze dat na een half uur zelf meestal wel weer genoeg geweest
Ernstig... Toen mijn zus op zichzelf ging wonen kreeg ze ongeveer het lelijkste schilderij dat mijn ma kon vinden,maar net niet zo lelijk dat mijn ma het nooit meer zou willen zien. Maar je hangt het liever niet op. Maar ja, het is van je ma he....quote:
Hier ook, maar meestal snappen ze toch wel dat ik toch meer in mijn eigen verhaaltje geloof en me er wel eens in verdiept, dan dat ik hun verhaal helemaal geloofquote:[..]
Hehe, inderdaad.![]()
Maar ze blijven, hier in ieder geval, wel altijd erg netjes.
Dat is wel hatelijk man.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:45 schreef Steve het volgende:
Jehova's hebben mijn ouders ooit boekjes gegeven over hoe ze het gezin en mij konden redden..
Ik maak dat ook iedere keer weer opnieuw duidelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier ook, maar meestal snappen ze toch wel dat ik toch meer in mijn eigen verhaaltje geloof en me er wel eens in verdiept, dan dat ik hun verhaal helemaal geloof
Een oud-collega van me in de bouw is jehova... toen ik daar werkte probeerde hij me toch minimaal eens per week te bekeren .... Was misschien goed voor zijn jehova carrière als hij een homo tot jehova zou krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat is wel hatelijk man.![]()
Volgens de Jehova hier ga ik mee naar het paradijs.![]()
Hij moest eens weten.![]()
[..]
Ik maak dat ook iedere keer weer opnieuw duidelijk.![]()
Het zou zo zonde van hun tijd zijn als ze denken dat ik een carrière als Jehova ambieer.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:45 schreef Steve het volgende:
Jehova's hebben mijn ouders ooit boekjes gegeven over hoe ze het gezin en mij konden redden..
Hehe.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ernstig... Toen mijn zus op zichzelf ging wonen kreeg ze ongeveer het lelijkste schilderij dat mijn ma kon vinden,maar net niet zo lelijk dat mijn ma het nooit meer zou willen zien. Maar je hangt het liever niet op. Maar ja, het is van je ma he....
Ik kreeg een USB-kluis voor mijn verjaardag ... een ding van 20 kg, kun je cd's etc in kwijt... en een usb aansluitinglekker nuttig
quote:
Ik dacht dat Jezus een timmerman was?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een oud-collega van me in de bouw is jehova... toen ik daar werkte probeerde hij me toch minimaal eens per week te bekeren .... Was misschien goed voor zijn jehova carrière als hij een homo tot jehova zou krijgen
I know, right?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jezus een timmerman was?
Homoseksualiteit an sich accepteren ze, het praktiseren ervan niet. Volgens mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Echt?
Ik dacht dat Jehova's best ruimdenkend waren?
Mijn ma is een ict-er.. kan het verklaren...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Een USB-kluis, wie heeft die dingen sowieso ooit verzonnen.
Doe me dan maar de Anglicaanse kerk....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Homoseksualiteit an sich accepteren ze, het praktiseren ervan niet. Volgens mij.
Ziet er al goed uitquote:
Wacht maar tot ik kan gaan sportenquote:
Rug mag idd iets rechter, maar na verschillende operaties kan ik me voorstellen dat het niet je 1e prio hadquote:
rechtop staan doet ook pijn, in mijn middenrif en het trekt aan de littekens. Dus ik moet een beetje voorzichtig aan doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Rug mag idd iets rechter, maar na verschillende operaties kan ik me voorstellen dat het niet je 1e prio hadMaar met meer sporten....
wordt toch tijd voor een multiple choice poll op fok
Daarom dat ik het ook zeiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
rechtop staan doet ook pijn, in mijn middenrif en het trekt aan de littekens. Dus ik moet een beetje voorzichtig aan doen.
En het is sowieso een rare houding voor de foto. Zal vanavond vragen of een vriend wat foto's neemt. Staat er ook niet zo'n plee op de achtergrond
Wheheh. Goed puntquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daarom dat ik het ook zei
Maar, idd. Al kon het wel symbolisch... maar dan had je bril omhoog moeten doen
Maar op zich als ze het accepteren is het wel vreemd dat ze je wouden 'bekeren'...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Homoseksualiteit an sich accepteren ze, het praktiseren ervan niet. Volgens mij.
Dat kan alleen betekenen dat Steve praktiserend isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar op zich als ze het accepteren is het wel vreemd dat ze je wouden 'bekeren'...
Die kwam steeds onder andere namen langs op pandora. Mooi stuk inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:13 schreef Peter het volgende:
Ook 1 van de mooiere orkest-stukken ( ik ben in ene vage sfeer)
Clint Mansell.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:13 schreef Peter het volgende:
Hij heeft voor veel films de muziek gecomponeerd. Onder andere voor Darren Aranofsky-films.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:19 schreef wonderer het volgende:
Wat heeft die nog meer gedaan? Ik ken alleen dit nummer.
Ah, dus er is niet een CD vol met dit soort muziek?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Hij heeft voor veel films de muziek gecomponeerd. Onder andere voor Darren Aranofsky-films.
Die van hierboven is bijvoorbeeld van Requiem for a Dream. Daar kun je de hele soundtrack van luisteren gewoon. Black Swan heeft 'ie ook gedaan bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:21 schreef wonderer het volgende:
Ah, dus er is niet een CD vol met dit soort muziek?
Nooit gezienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:24 schreef wonderer het volgende:
RfaD staat te downloaden nuBen benieuwd.
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:13 schreef Peter het volgende:
Wist je dat SOURCE CODE, die nu in de bios draait, van de regisseur van Moon is?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
. Prachtig, vooral met de film erbij.
Ook tof:
Nee, dat is een mooie filmquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:27 schreef Burner82 het volgende:
Requim for a dream, is dat niet een ontzettende heftige cult ranzige film a la caligula etc?
Wel tragisch en sneu.quote:
Nope... De soundtrack staat te downloaden trouwens, niet de film. Die zet ik wel even in Netflix.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nooit gezien? Ik vind dat een meest indrukwekkende deprimerende films die ik ken.
Ik vond hem eigenlijk niet zo heel sterk.quote:
Zij jou ook niet, dat scheelt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:35 schreef wonderer het volgende:
Ik heb Amelie trouwens ook nog steeds niet gezien
Ja, hoef ik me gelukkig niet schuldig te voelen. Phew!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zij jou ook niet, dat scheelt.
Ja het moet wel van 2 kanten komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, hoef ik me gelukkig niet schuldig te voelen. Phew!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok de première zit er op alles viel op z'n plaats vanavond
Je had zeker een slechte generale?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok de première zit er op alles viel op z'n plaats vanavond
een van de aller allerslechtste soortquote:
Je weet toch wat ze zeggen van een slechte generalequote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een van de aller allerslechtste soort
ik zit al wel even in het vakquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je weet toch wat ze zeggen van een slechte generale
Grote fan van Midas natuurlijkquote:
Die is wel schattigquote:
Hoiquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, wacht, wel vaker trouwens
Tijd dat ik ga slapen, morgen weer 6 uur wekker
al die kleine kinderen in die groep zijn verslaafd aan de Donald Duck nadeel is wel als ze tijdens het stuk verzonken raken in die strip ze vergeten op te gaanquote:
dat doe je als je dronken bentquote:
Veel plezier!quote:
ik ben er al bijnaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:53 schreef xman het volgende:
*heeft eigenlijk wel zin om naar de efteling te gaan*
Vroegquote:
Hoiquote:
Hoiquote:
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik had nog wel een paar uurtjes willen slapen :<
hopen dat het vanavond minder is ze zouden naar Eindhoven Culinairquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh onweer. Zou Hetero wel goed voor Ang3l zorgen en 'm vasthouden met een dekentje om hun heengewikkeld?
Kinderen tot 12 jaar mogen gratis binnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
een groot culinair evenement, een proeverij
http://www.eindhovenculin(...)6/pagemain/index.asp
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kinderen tot 12 jaar mogen gratis binnen.
Deze gebruiken we voor verdere verbeteringen en aankleding van het evenement.
Wordt het verder gesponsord door stichting martijn of zo?
Het entreegeld wordt daarvoorgebruiktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kinderen tot 12 jaar mogen gratis binnen.
Deze gebruiken we voor verdere verbeteringen en aankleding van het evenement.
Wordt het verder gesponsord door stichting martijn of zo?
Dat snap ik ook wel, maar het staat er zo raarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Het entreegeld wordt daarvoorgebruikt
Pinkpop is hetzelfde, maar lijkt mij niet elitair...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
een evenement kijken en bekeken worden.
Elite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |