arme jij....quote:
Ik wil ook gok-je-hokje...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:37 schreef Peter het volgende:
Ik mis ook iemand, en wel meer oude homo-posters.. Maargoed, voor velen is het probleem dat het geen multiple-choice is
ja, die is na zijn coming-out blijkbaar flink aan het rond... ehh.. neuzenquote:
Der Erik toch?quote:
Ik gok op: noord-afrikaanse stalkende seriemoordenaar...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef XMN8R het volgende:
Tijd voor een nieuwe pol?
Bij wie zou Erik nu zijn?
Alleen l'asco heeft niet op zichzelf gestemd, maar kreeg nog een extra stem ....bij: Poll: Wie zou je Bijbels willen leren kennen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:52 schreef wonderer het volgende:
Nadeel van auto-update is dat de polls niet geupdatet worden
Ja, Erik komt steeds bij Angel over de vloer, die heeft een hoop bijbels staan thuis.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alleen l'asco heeft niet op zichzelf gestemd, maar kreeg nog een extra stem ....bij: Poll: Wie zou je Bijbels willen leren kennen?
En erik kent er al 3 zeer bijbels
Wie heeft er op mij geklikt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Poll: En wie ken je reeds in de Bijbelse betekenis?
• Aneurysma
• Ang3l
• Bartjebart
• Bellatrix
• Breezerslet17
• Burner82
• creno
• Great.Expectations
• haan33
• Kugari-Ken
• L-ascorbinezuur
• Myraela
• Olympus
• PatriQue89
• Peter
• Steve
• Stroekie
• Stuart.Alan.Jones
• Tha_Erik
• TheaterMaMa
• TheVulture
• Vlarp
• Waxxer
• wonderer
• XMN8R
• Yurithemaster
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En als je meerdere mensen reeds kent (slet!) dan moet je maar de gene kiezen die je het beste kent, of zoiets.
Jep. 4, En 1 mormoonse.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, Erik komt steeds bij Angel over de vloer, die heeft een hoop bijbels staan thuis.
Ik maar 3. Een jehova, een katholieke en een satanischequote:
Ik een hele oude gewone, een oude geïllustreerde gewone, een nieuwe vertaling en een oude Spaanse. En dan dus die Mormoonse nog. Maar da's niet de Bijbel, da;'s het boek van Moron.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik maar 3. Een jehova, een katholieke en een satanische
Je gaat ervan uit dat iedereen wel ooit iemand heeft gehad, zodat je geen niemand-optie nodig hebt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Poll: En wie ken je reeds in de Bijbelse betekenis?
En als je meerdere mensen reeds kent (slet!) dan moet je maar de gene kiezen die je het beste kent, of zoiets.
De namen zijn gegenereerd op basis van de laatste vier topics, dat vond ik wel genoeg.quote:
Je hoeft toch niets aan te klikken?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat iedereen wel ooit iemand heeft gehad, zodat je geen niemand-optie nodig hebt?
Dan heb ik maar bijbels, en 1 boek. Boek van Ezechiel (dat is die van een jehova, staat een interessant stukje in, daarom dat ik die wilde hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik een hele oude gewone, een oude geïllustreerde gewone, een nieuwe vertaling en een oude Spaanse. En dan dus die Mormoonse nog. Maar da's niet de Bijbel, da;'s het boek van Moron.
Ik bedoel, zodadelijk maak ik bekend wie op wie heeft gestemd, en dan zit je er aan vast.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Bijbels leren kennen betekent NEUKEN mensen.
Ik heb twee Bijbels; Het Nieuwe Testament en een pocketeditie daarvan met de psalmen achterin.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik een hele oude gewone, een oude geïllustreerde gewone, een nieuwe vertaling en een oude Spaanse. En dan dus die Mormoonse nog. Maar da's niet de Bijbel, da;'s het boek van Moron.
Ja volgens mij is dat niet helemaal duidelijk bij iedereenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Bijbels leren kennen betekent NEUKEN mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |