Een oud-collega van me in de bouw is jehova... toen ik daar werkte probeerde hij me toch minimaal eens per week te bekeren .... Was misschien goed voor zijn jehova carrière als hij een homo tot jehova zou krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat is wel hatelijk man.![]()
Volgens de Jehova hier ga ik mee naar het paradijs.![]()
Hij moest eens weten.![]()
[..]
Ik maak dat ook iedere keer weer opnieuw duidelijk.![]()
Het zou zo zonde van hun tijd zijn als ze denken dat ik een carrière als Jehova ambieer.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:45 schreef Steve het volgende:
Jehova's hebben mijn ouders ooit boekjes gegeven over hoe ze het gezin en mij konden redden..
Hehe.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ernstig... Toen mijn zus op zichzelf ging wonen kreeg ze ongeveer het lelijkste schilderij dat mijn ma kon vinden,maar net niet zo lelijk dat mijn ma het nooit meer zou willen zien. Maar je hangt het liever niet op. Maar ja, het is van je ma he....
Ik kreeg een USB-kluis voor mijn verjaardag ... een ding van 20 kg, kun je cd's etc in kwijt... en een usb aansluitinglekker nuttig
quote:
Ik dacht dat Jezus een timmerman was?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een oud-collega van me in de bouw is jehova... toen ik daar werkte probeerde hij me toch minimaal eens per week te bekeren .... Was misschien goed voor zijn jehova carrière als hij een homo tot jehova zou krijgen
I know, right?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jezus een timmerman was?
Homoseksualiteit an sich accepteren ze, het praktiseren ervan niet. Volgens mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Echt?
Ik dacht dat Jehova's best ruimdenkend waren?
Mijn ma is een ict-er.. kan het verklaren...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Een USB-kluis, wie heeft die dingen sowieso ooit verzonnen.
Doe me dan maar de Anglicaanse kerk....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Homoseksualiteit an sich accepteren ze, het praktiseren ervan niet. Volgens mij.
Ziet er al goed uitquote:
Wacht maar tot ik kan gaan sportenquote:
Rug mag idd iets rechter, maar na verschillende operaties kan ik me voorstellen dat het niet je 1e prio hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |