Wat is iedereen hier bijbels?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb twee Bijbels; Het Nieuwe Testament en een pocketeditie daarvan met de psalmen achterin.
Opgroeien in midden-limburgquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:17 schreef gastwatdefok het volgende:
Bijbels leren, van welke tijd is dat? 60's?
Niet dat ik er aan twijfel dat Tha_Erik een hele leuke gozer is, die je graag wilt leren kennen, maar als zo veel mensen graag met hem zouden willen neuken, dan denk ik dat we dat hier wel hadden mee gekregen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat niet helemaal duidelijk bij iedereen
Tijd voor een spin-off misschien... Homo Date Topicquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Niet dat ik er aan twijfel dat Tha_Erik een hele leuke gozer is, die je graag wilt leren kennen, maar als zo veel mensen graag met hem zouden willen neuken, dan denk ik dat we dat hier wel hadden mee gekregen.
Had dat eerder gezegd, nu heb ik op Myraela gestemd!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Bijbels leren kennen betekent NEUKEN mensen.
heb je slecht gelezenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, nu heb ik op Myraela gestemd!
Ik mis ook wel iets van bewijs daarvanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Niet dat ik er aan twijfel dat Tha_Erik een hele leuke gozer is, die je graag wilt leren kennen, maar als zo veel mensen graag met hem zouden willen neuken, dan denk ik dat we dat hier wel hadden mee gekregen.
Met hoeveel dan wel, en wie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mis ook wel iets van bewijs daarvan. Gelukkig wil ik ook niet met zó veel mensen neuken.
Die pocket heb ik van mijn broer voor mijn verjaardag gekregen.quote:
Euhm, ja, euhm... Hij weet/wist het nog niet... of hij is gelovig, of hij wilde je gewoon iets echt nutteloos gevenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die pocket heb ik van mijn broer voor mijn verjaardag gekregen.
Neuken?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mis ook wel iets van bewijs daarvan. Gelukkig wil ik ook niet met zó veel mensen neuken.
Dat laatste.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, ja, euhm... Hij weet/wist het nog niet... of hij is gelovig, of hij wilde je gewoon iets echt nutteloos geven
En jij natuurlijk: Euhm, ja, leuk, bedankt...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat laatste.
Althans, dat hoop ik maar.![]()
Hehe, zoiets ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En jij natuurlijk: Euhm, ja, leuk, bedankt...
Mijn ma is tegenwoordig ook op de nutteloze tour.... Na heel lang allerlei nutteloze dingen van haar kinderen gekregen te hebben (ik heb nog 2 zussen) is ze nu wraak aan het nemen voor al de vormloze asbakken en op niks lijkende tekeningenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hehe, zoiets ja.![]()
Al vind ik de Bijbel opzich best een interessant boek; ik bied Jehova's ook altijd een bak koffie aan, best boeiend af- en toe.
Ik ben geen homewrecker.quote:
Karma.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn ma is tegenwoordig ook op de nutteloze tour.... Na heel lang allerlei nutteloze dingen van haar kinderen gekregen te hebben (ik heb nog 2 zussen) is ze nu wraak aan het nemen voor al de vormloze asbakken en op niks lijkende tekeningen
Hehe, inderdaad.quote:Jehova's zijn geweldigkan ik uren mee discussiëren
al vinden ze dat na een half uur zelf meestal wel weer genoeg geweest
Ernstig... Toen mijn zus op zichzelf ging wonen kreeg ze ongeveer het lelijkste schilderij dat mijn ma kon vinden,maar net niet zo lelijk dat mijn ma het nooit meer zou willen zien. Maar je hangt het liever niet op. Maar ja, het is van je ma he....quote:
Hier ook, maar meestal snappen ze toch wel dat ik toch meer in mijn eigen verhaaltje geloof en me er wel eens in verdiept, dan dat ik hun verhaal helemaal geloofquote:[..]
Hehe, inderdaad.![]()
Maar ze blijven, hier in ieder geval, wel altijd erg netjes.
Dat is wel hatelijk man.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:45 schreef Steve het volgende:
Jehova's hebben mijn ouders ooit boekjes gegeven over hoe ze het gezin en mij konden redden..
Ik maak dat ook iedere keer weer opnieuw duidelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier ook, maar meestal snappen ze toch wel dat ik toch meer in mijn eigen verhaaltje geloof en me er wel eens in verdiept, dan dat ik hun verhaal helemaal geloof
Een oud-collega van me in de bouw is jehova... toen ik daar werkte probeerde hij me toch minimaal eens per week te bekeren .... Was misschien goed voor zijn jehova carrière als hij een homo tot jehova zou krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat is wel hatelijk man.![]()
Volgens de Jehova hier ga ik mee naar het paradijs.![]()
Hij moest eens weten.![]()
[..]
Ik maak dat ook iedere keer weer opnieuw duidelijk.![]()
Het zou zo zonde van hun tijd zijn als ze denken dat ik een carrière als Jehova ambieer.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:45 schreef Steve het volgende:
Jehova's hebben mijn ouders ooit boekjes gegeven over hoe ze het gezin en mij konden redden..
Hehe.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ernstig... Toen mijn zus op zichzelf ging wonen kreeg ze ongeveer het lelijkste schilderij dat mijn ma kon vinden,maar net niet zo lelijk dat mijn ma het nooit meer zou willen zien. Maar je hangt het liever niet op. Maar ja, het is van je ma he....
Ik kreeg een USB-kluis voor mijn verjaardag ... een ding van 20 kg, kun je cd's etc in kwijt... en een usb aansluitinglekker nuttig
quote:
Ik dacht dat Jezus een timmerman was?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een oud-collega van me in de bouw is jehova... toen ik daar werkte probeerde hij me toch minimaal eens per week te bekeren .... Was misschien goed voor zijn jehova carrière als hij een homo tot jehova zou krijgen
I know, right?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jezus een timmerman was?
Homoseksualiteit an sich accepteren ze, het praktiseren ervan niet. Volgens mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Echt?
Ik dacht dat Jehova's best ruimdenkend waren?
Mijn ma is een ict-er.. kan het verklaren...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Een USB-kluis, wie heeft die dingen sowieso ooit verzonnen.
Doe me dan maar de Anglicaanse kerk....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Homoseksualiteit an sich accepteren ze, het praktiseren ervan niet. Volgens mij.
Ziet er al goed uitquote:
Wacht maar tot ik kan gaan sportenquote:
Rug mag idd iets rechter, maar na verschillende operaties kan ik me voorstellen dat het niet je 1e prio hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |