rechtop staan doet ook pijn, in mijn middenrif en het trekt aan de littekens. Dus ik moet een beetje voorzichtig aan doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Rug mag idd iets rechter, maar na verschillende operaties kan ik me voorstellen dat het niet je 1e prio hadMaar met meer sporten....
wordt toch tijd voor een multiple choice poll op fok
Daarom dat ik het ook zeiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
rechtop staan doet ook pijn, in mijn middenrif en het trekt aan de littekens. Dus ik moet een beetje voorzichtig aan doen.
En het is sowieso een rare houding voor de foto. Zal vanavond vragen of een vriend wat foto's neemt. Staat er ook niet zo'n plee op de achtergrond
Wheheh. Goed puntquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daarom dat ik het ook zei
Maar, idd. Al kon het wel symbolisch... maar dan had je bril omhoog moeten doen
Maar op zich als ze het accepteren is het wel vreemd dat ze je wouden 'bekeren'...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Homoseksualiteit an sich accepteren ze, het praktiseren ervan niet. Volgens mij.
Dat kan alleen betekenen dat Steve praktiserend isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar op zich als ze het accepteren is het wel vreemd dat ze je wouden 'bekeren'...
Die kwam steeds onder andere namen langs op pandora. Mooi stuk inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:13 schreef Peter het volgende:
Ook 1 van de mooiere orkest-stukken ( ik ben in ene vage sfeer)
Clint Mansell.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:13 schreef Peter het volgende:
Hij heeft voor veel films de muziek gecomponeerd. Onder andere voor Darren Aranofsky-films.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:19 schreef wonderer het volgende:
Wat heeft die nog meer gedaan? Ik ken alleen dit nummer.
Ah, dus er is niet een CD vol met dit soort muziek?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Hij heeft voor veel films de muziek gecomponeerd. Onder andere voor Darren Aranofsky-films.
Die van hierboven is bijvoorbeeld van Requiem for a Dream. Daar kun je de hele soundtrack van luisteren gewoon. Black Swan heeft 'ie ook gedaan bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:21 schreef wonderer het volgende:
Ah, dus er is niet een CD vol met dit soort muziek?
Nooit gezienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:24 schreef wonderer het volgende:
RfaD staat te downloaden nuBen benieuwd.
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:13 schreef Peter het volgende:
Wist je dat SOURCE CODE, die nu in de bios draait, van de regisseur van Moon is?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
. Prachtig, vooral met de film erbij.
Ook tof:
Nee, dat is een mooie filmquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:27 schreef Burner82 het volgende:
Requim for a dream, is dat niet een ontzettende heftige cult ranzige film a la caligula etc?
Wel tragisch en sneu.quote:
Nope... De soundtrack staat te downloaden trouwens, niet de film. Die zet ik wel even in Netflix.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nooit gezien? Ik vind dat een meest indrukwekkende deprimerende films die ik ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |