heul slechtquote:
Spice Girls op 1.quote:
quote:
nee en neequote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:53 schreef alors het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh
EVERYBODYYYYYYYYYYYYYYYY
YEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
![]()
*sop sop sop*quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:53 schreef alors het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh
EVERYBODYYYYYYYYYYYYYYYY
YEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
![]()
+ Freaknacht met Ekdom en Rudy?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:59 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ff een uurtje wat anders doen. tot straks bij Ekstra Stenders!
ga je naar pinkpop ? ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:28 schreef Timo20 het volgende:
Zo,het bier staat koud en de spullen zijn gepakt.laat Pinkpop maar komen!
Dalijk eerst nog naar n bruiloft
welke vind je beter? deze of die van coldplay ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:27 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe MH is kut... Hoorde ik bij Stenders.
Maar eh... LANG WEEKEND!
Uhm... Beide zijn slecht (vind ik).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:29 schreef miieejj het volgende:
[..]
welke vind je beter? deze of die van coldplay ?
Nou en?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:37 schreef ConscienceNL het volgende:
En daar istiedan: de freak 11! Vannacht te horen in de Freakn8 met Ekdom van 1 tot 4 en Rudy Mackay van 4 tot 7
Beter. Waarom Giel trouwens niet? Deed het twee weken terug ook al niet
van mij mag ie.. hij begint irritant te doen. zeker tegen fleur..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nou en?
Misschien stiekem solliciteren bij 538.
Wat doet ie dan tegen Fleur?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:42 schreef miieejj het volgende:
[..]
van mij mag ie.. hij begint irritant te doen. zeker tegen fleur..
hij denkt dat ie dan grappig is, maakt foute grappen enzo. fleur vind 't niks. en hij blijft dan gewoon doorgaan.quote:
Ik zal het doorgeven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:52 schreef Martijn93 het volgende:
De MH van vorige en deze week vind ik ook niet veel.
ik zou wel willen, maar ik moet er morgen rond half9 uit. ga naar mn oudersquote:
twee weken terug was hij een weekendje op Ibiza en deze week mag hij niet van de VARA vanwege Pinkpop die hij op TV moet presenteren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:37 schreef ConscienceNL het volgende:
En daar istiedan: de freak 11! Vannacht te horen in de Freakn8 met Ekdom van 1 tot 4 en Rudy Mackay van 4 tot 7
Beter. Waarom Giel trouwens niet? Deed het twee weken terug ook al niet
Dit, niet klagen gewoon een andere zender zoeken dan.quote:
Ceequote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:01 schreef Cee het volgende:
Nog een schorre keel van het meezingen tussen 4 en 6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:06 schreef Pino112 het volgende:
Zo, is Loca People van nr1 vorige week helemaal weg uit de Freak 11Het is een te grote hit geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:06 schreef Pino112 het volgende:
Zo, is Loca People van nr1 vorige week helemaal weg uit de Freak 11kan zijn dat hij op de gewone playlist staat en dat betekent uit de freak11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
West Brom leuk ploegje heb ik ook mee gespeeld heb daarna de stap naar Liverpool gemaakt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ondertussen FootballManager maar weer eens opstarten. iemand nog een idee voor een club om te managen?
Villareal, Fulham of Bremen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ondertussen FootballManager maar weer eens opstarten. iemand nog een idee voor een club om te managen?
ik ga gek doen en naar de MLS in The USA. schijnt nogal een ingewikkelde competitie te zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
West Brom leuk ploegje heb ik ook mee gespeeld heb daarna de stap naar Liverpool gemaakt.
Klopt, ik zie 'm staan op de playlist, net als een hele bak andere platen (waaronder de MH dus).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kan zijn dat hij op de gewone playlist staat en dat betekent uit de freak11
Jammer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, ik zie 'm staan op de playlist, net als een hele bak andere platen (waaronder de MH dus).
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, ik zie 'm staan op de playlist, net als een hele bak andere platen (waaronder de MH dus).
Fijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sak Noel staat echter wel op lage rotatie, dus zó vaak gaat 'ie niet langs komen.
jammer, ik vind het een kneiter! Wattefak!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sak Noel staat echter wel op lage rotatie, dus zó vaak gaat 'ie niet langs komen.
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 19:13:32WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDD#ekstraweekend#3FM reageer retweet
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 19:13:33WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND#EkstraWeekend#3FM reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 19:13:35WWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDD!!!#3fm#ekstraweekend reageer retweet
Hoe vond je 't? Ik vond het mmmwwwel aardig, Tommy was erg goed, maar het was nogal veel geklap en gehaaaiiiyyyahahaaaa!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:14 schreef miieejj het volgende:
[..].. ik was er vorige week geweest in eindhoven
we zaten zowat vooraan.. en dat voeten werk was goed te zien.. ik zou het nie nadoen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe vond je 't? Ik vond het mmmwwwel aardig, Tommy was erg goed, maar het was nogal veel geklap en gehaaaiiiyyyahahaaaa!
Precies?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:16 schreef hole1988 het volgende:
een mooi moment precies 6 maanden voor/na de kerst periode
Ja, wist je dat niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies?
Is kerst op 10 december tegenwoordig?
KerstPERIODE.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies?
kerstperiode is bij mij 6 t/m 26 decemberquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies?
Verdomme dan moet ik nog eerder die kerstkaarten sturen.quote:
Regen is kut.quote:
een vagina is kut.quote:
Tjibbe owntquote:
Dat ligt niet aan de jongens van Ekstra Weekend zo te zien.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Dus 'Last Christmas' is worldwide trending op Twitter...
trending topic wereldwijdquote:# #endaneendansje
# #boybandtop17
# #lingo
# PINKSTERWEEKEND
# Last Christmas
# #inholland
# #vrijmibo
# #happybdaydankanter
waarom is PINKSTERWEEKEND niet world trendingquote:# #happybdaydankanter
# #myfavouritecaptains
# #meecharondeclasepor
# Tracy Morgan
# Last Christmas
# Captain Jack Sparrow
# Dream Concert
# SMTOWN
# Nick Jonas
Dit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de jongens van Ekstra Weekend zo te zien.
Maar het is wel fucking toevallig.quote:
Feestelijk luchtalarm heb je dan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus ik lig hier nu onder m'n bureau...
lijkt me wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de jongens van Ekstra Weekend zo te zien.
twitter:DemiIsMyDrug_ twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 19:31:28Perchè Last Christmas è un TT? °-° reageer retweet
het is nu niet meer trendingquote:
twitter:mafe_henriquez twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 19:33:41Im wondering why Last christmas is a trending topic, It's summer... reageer retweet
Nee maar ik had een paar van die podcasts gedownload omdat ik even geen internet had op mijn mobiel. En toen hoorde ik dus in zo'n uitzending met haar dit nummer, vandaarquote:
Dit nog even idd. Chaos.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:25 schreef alors het volgende:
Ik vind het een rommelig nummer met een hoog herrie gehalte, en het lijkt ergens op.
quote:Anouk Teeuwe is enorm seksueel actief, met zichzelf. De Haagse diva heeft vanmorgen maar liefst drie keer gemasturbeerd. Dat geeft ze toe op Twitter.
Het is niet de eerste keer dat de 36-jarige rockzangeres over masturbatie praat op Twitter. Eerder riep ze al iedereen op om toe te geven dat hij of zij gefapt had. Daarvoor showde ze ook al eens haar aars op Twitter, en gaf ze toe dat ze haar pruim scheert.
twitter:ANOUK1andonly twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 19:02:51RT @Nienkemper @ANOUK1andonly "Retweet als je vanmorgen gemasturbeerd hebt," < but 3 TIMES!!!! #bam! reageer retweet
aandachtshoerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:41 schreef Pino112 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ich_helemaal_su.html
[..]twitter:ANOUK1andonly twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 19:02:51RT @Nienkemper @ANOUK1andonly "Retweet als je vanmorgen gemasturbeerd hebt," < but 3 TIMES!!!! #bam! reageer retweet
![]()
![]()
quote:
[/quote]quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 juni 2011 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omhooggevallen labiele aandachtshoer
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kletsnatte omhooggevallen labiele aandachtshoer
Dus ik zag de animatie al voordat de plaat uberhaupt werd aangekondigd. Damn you, webcam-vertraging!quote:
FM-Radioquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus ik zag de animatie al voordat de plaat uberhaupt werd aangekondigd. Damn you, webcam-vertraging!
+1quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus ik zag de animatie al voordat de plaat uberhaupt werd aangekondigd. Damn you, webcam-vertraging!
Dan zie je weer niks.quote:
DAB-Radio danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hier haast niet te doen. Brak ontvangst van 3FM hier
Dat heb ik niet op de TV.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
101TV dan als je geen vertraging wilt
Nah, heb toch mobiel, en 64 kbps AAC+ is nog te doenquote:
Waar de fuck woon jij dat je geen 3G hebt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:53 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Nah, heb toch mobiel, en 64 kbps AAC+ is nog te doen.
Klacht: Op sommige plekken geen voldoende 3G hier.
Bonusklacht: Vodafone rolt zijn EDGE nog niet uit, misschien valt het dan net te halen.
Ja, ik heb het wel op sommige plekken hier, maar dan is het af en toe even.. en het is Rucphen, dorp héquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar de fuck woon jij dat je geen 3G hebt?
Klopt inderdaad jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef alors het volgende:
Even volhouden nog jongens, de Blof horror is bijna voorbij...
ik kan alleen volhouden als jij me vasthoudt!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef alors het volgende:
Even volhouden nog jongens, de Blof horror is bijna voorbij...
20 Mbit ADSL? Ik kan hier nog steeds max. 8mbit halen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, ik heb het wel op sommige plekken hier, maar dan is het af en toe even.. en het is Rucphen, dorp hé. Dan weet je het wel dat steden voor gaan, en dorpen altijd maar achter lopen. Wij lopen hier nog met 20 mbit adsl, terwijl Ziggo al 120 mbit kan leveren met iTV
Schijnbaar is toen der tijd toen ik net gelukkig weg was bij de KPN horror, dat die centrale was geupgrade. Maar Ziggo overtreft alleen maar nogquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
20 Mbit ADSL? Ik kan hier nog steeds max. 8mbit halen...
Een dorp, dus? Ik woon ook in een dorp, en heb gewoon HSDPA.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, ik heb het wel op sommige plekken hier, maar dan is het af en toe even.. en het is Rucphen, dorp hé. Dan weet je het wel dat steden voor gaan, en dorpen altijd maar achter lopen. Wij lopen hier nog met 20 mbit adsl, terwijl Ziggo al 120 mbit kan leveren met iTV
als dat niet episch wordtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
Rob Stenders doet de wandelzender op Pinkpop
Beterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
Rob Stenders doet de wandelzender op Pinkpop
blof concert at sea. dat gore kutblof zorgt er dus voor dat ik niet weet wat ik vrijdag tussen 19u en 22u moet doen....quote:
twitter:Kane_1 twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 16:44:43R.I.P. House vocal legend, Mr. Darryl Pandy reageer retweet
Goeie housequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:04 schreef hole1988 het volgende:
het nieuws is al meer dan 3uur oudtwitter:Kane_1 twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 16:44:43R.I.P. House vocal legend, Mr. Darryl Pandy reageer retweet
Blof in plaats van Ekstra Weekend, top!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
blof concert at sea. dat gore kutblof zorgt er dus voor dat ik niet weet wat ik vrijdag tussen 19u en 22u moet doen....
ik zou alleen voor GBTTZ gaan.....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:07 schreef Pino112 het volgende:
Tussen 19 en 22u volgende week:
Anouk, Di-rect en de Handsum Poets.
Wat een feest. [ afbeelding ]
Die line-up is zo standaard he
[ afbeelding ]
Alleen de Handsome Poets vind ik goed van dat drietal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:07 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
The Baseballsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:07 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Die eerste plaat vind/vond ik echt goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:11 schreef alors het volgende:
Valeriusmaar dan moet er wel beeld bij zijn.
Nederland 3 is ook live.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:11 schreef alors het volgende:
Valeriusmaar dan moet er wel beeld bij zijn.
Dit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Die eerste plaat vind/vond ik echt goed.
tijdens de freaknacht zal er wel weer wat getoond worden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nederland 3 is ook live.
Edit; toch niet.
Dat hebben ze vorige keer al gedaan, staat vast nog wel ergens op YT.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
kan die cam ff inzoomen op d'r decollete?
Smeerlap.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
kan die cam ff inzoomen op d'r decollete?
al gezien, maar ik wil ff kijken of ze veranderd zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat hebben ze vorige keer al gedaan, staat vast nog wel ergens op YT.
yupquote:
jij mag dr hebben, wil ik haar wel!quote:
er zijn altijd vrouwen te gast...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
Ik vind het zo geestig zodra er een vrouw is of het nou Krystl, Geraldine Kemper, Tess Milne of Liza Sips ze gaan er altijd continu meepraten als er muziek wordt gedraaid vooral Tjibbe.
guus meeuwis, antonie kamerling....quote:
Gelukkig is de plaat erna een stukkie beter... en uit het epicentrum der Nederlanden (althans, dit weekend dan).quote:
Waarom maakt 3FM dit niet MH?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelukkig is de plaat erna een stukkie beter... en uit het epicentrum der Nederlanden (althans, dit weekend dan).
Ik lag echt onder de tafel toen hij een maand te vroeg was.quote:
+1quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik lag echt onder de tafel toen hij een maand te vroeg was.
lol die post heb ik nooit gezien, maar zulk iets wilde ik ook gaan doenquote:
Elke keer als ik hem hoor moet ik weer aan die post denken en lachenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:49 schreef alors het volgende:
[..]
lol die post heb ik nooit gezien, maar zulk iets wilde ik ook gaan doen!
Bijna altijd maar Tjibbe probeert ze altijd in te palmen.quote:
en dat voor een nicht...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Bijna altijd maar Tjibbe probeert ze altijd in te palmen.
die sfeer hangt er leuk bij.quote:
doekjequote:
ik zou haar paard wel willen zijnquote:
nog een doekjequote:
quote:
Ik moet vaker RTL4 kijken.quote:
Die film is bagger maar dat ligt niet aan haar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
ik vinnet een leuk spontaan meiske. jammer dat die paardenfilm nogal bagger schijnt te zijn...
die film heeft juist goede recensies gekregen. Maar als je een man ben van 30 zal ie vast minder aanspreken dan een paardenmeisje van 14.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
ik vinnet een leuk spontaan meiske. jammer dat die paardenfilm nogal bagger schijnt te zijn...
nee, ik las de fokrecensie en vooral het verhaal is bagger. en Liza heeft het bovenste knoopje vaak openquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Die film is bagger maar dat ligt niet aan haar.
SPOILER: ZandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:16 schreef Pino112 het volgende:
Zandstorm!SPOILER: ZandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag een Thunderstorm!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Tevens:
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/59nz50
Stacey![]()
Ik wilde die film net gaan kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
X-factorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Tevens:
[ afbeelding ]
Stacey![]()
Jij wou serieus een film over paarden gaan kijken?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik wilde die film net gaan kijkenNou ja, dan maar iets in het zelfde genre......The Expendables
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Tevens:
[ afbeelding ]
Stacey![]()
ik heb weinig paarden in die film gezien...maar Sly Stallone heeft wel iets weg van Rick Engelkes...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik wilde die film net gaan kijkenNou ja, dan maar iets in het zelfde genre......The Expendables
altijd handig een lopend bedienblad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Tevens:
[ afbeelding ]
Stacey![]()
Jawel, dat heet de DJ Sandstorm Yearmix.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:21 schreef Qunix het volgende:
Is er geen mix van een uur lang ofzo met best of mixes @ EW?
Zo'n investment dingesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:22 schreef gerbenp het volgende:
Van welke reclame was dit nummer ook alweer? Herken 'm wel..
Een of andere verzekeringsmaatschappij imo.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:22 schreef gerbenp het volgende:
Ook zo gemixt als dit?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel, dat heet de DJ Sandstorm Yearmix.
Robeco.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een of andere verzekeringsmaatschappij imo.
Robeco.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:22 schreef gerbenp het volgende:
Dat is de 3FM DJ Sandstorm Jaarmixquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:21 schreef Qunix het volgende:
Is er geen mix van een uur lang ofzo met best of mixes @ EW?
Oh, nice!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:23 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat is de 3FM DJ Sandstorm Jaarmix. En hij is iedere week op KinkFM op Zaterdagavond van 21:00 tot 22:00
.
Geen idee, zal wel fout gaan in het ge-pingpong tussen verschillende locaties voordat het het internet op gaat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef gerbenp het volgende:
Waarom hakkelt de webcamstream toch af en toe? lijkt dit een probleem bij Technicolor, Floris? Want op de YouTube filmpjes heb je het ook wel eens...
Verbinding is gewoon in orde.
ik heb het ook. net nog tijdens de sandstormafkondiging.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef gerbenp het volgende:
Waarom hakkelt de webcamstream toch af en toe? lijkt dit een probleem bij Technicolor, Floris? Want op de YouTube filmpjes heb je het ook wel eens...
Gebeurt inderdaad regelmatig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef gerbenp het volgende:
het geluid hapert weleens op de webcam, maar goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel fout gaan in het ge-pingpong tussen verschillende locaties voordat het het internet op gaat.
twitter:Broekie twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 21:27:01Nou, ik zit er klaar voor! De sexy @LizaSips gooit zometeen m'n oude WorkStation het raam uit! Woei!#3FM#EkStraWeekend reageer retweet
quote:
Welke providers hebben jullie dan, hier gaat het om Ziggo. Maar voor de rest werkt het gewoon prima de laatste dagen, niks te klagenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb het ook. net nog tijdens de sandstormafkondiging.
CanalDigitaal, ook last van hier.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:28 schreef gerbenp het volgende:
[..]
[..]
Welke providers hebben jullie dan, hier gaat het om Ziggo. Maar voor de rest werkt het gewoon prima de laatste dagen, niks te klagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |