Dat ligt niet aan de jongens van Ekstra Weekend zo te zien.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Dus 'Last Christmas' is worldwide trending op Twitter...
trending topic wereldwijdquote:# #endaneendansje
# #boybandtop17
# #lingo
# PINKSTERWEEKEND
# Last Christmas
# #inholland
# #vrijmibo
# #happybdaydankanter
waarom is PINKSTERWEEKEND niet world trendingquote:# #happybdaydankanter
# #myfavouritecaptains
# #meecharondeclasepor
# Tracy Morgan
# Last Christmas
# Captain Jack Sparrow
# Dream Concert
# SMTOWN
# Nick Jonas
Dit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de jongens van Ekstra Weekend zo te zien.
Maar het is wel fucking toevallig.quote:
Feestelijk luchtalarm heb je dan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus ik lig hier nu onder m'n bureau...
lijkt me wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de jongens van Ekstra Weekend zo te zien.
twitter:DemiIsMyDrug_ twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 19:31:28Perchè Last Christmas è un TT? °-° reageer retweet
het is nu niet meer trendingquote:
twitter:mafe_henriquez twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 19:33:41Im wondering why Last christmas is a trending topic, It's summer... reageer retweet
Nee maar ik had een paar van die podcasts gedownload omdat ik even geen internet had op mijn mobiel. En toen hoorde ik dus in zo'n uitzending met haar dit nummer, vandaarquote:
Dit nog even idd. Chaos.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:25 schreef alors het volgende:
Ik vind het een rommelig nummer met een hoog herrie gehalte, en het lijkt ergens op.
quote:Anouk Teeuwe is enorm seksueel actief, met zichzelf. De Haagse diva heeft vanmorgen maar liefst drie keer gemasturbeerd. Dat geeft ze toe op Twitter.
Het is niet de eerste keer dat de 36-jarige rockzangeres over masturbatie praat op Twitter. Eerder riep ze al iedereen op om toe te geven dat hij of zij gefapt had. Daarvoor showde ze ook al eens haar aars op Twitter, en gaf ze toe dat ze haar pruim scheert.
twitter:ANOUK1andonly twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 19:02:51RT @Nienkemper @ANOUK1andonly "Retweet als je vanmorgen gemasturbeerd hebt," < but 3 TIMES!!!! #bam! reageer retweet
aandachtshoerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:41 schreef Pino112 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ich_helemaal_su.html
[..]twitter:ANOUK1andonly twitterde op vrijdag 10-06-2011 om 19:02:51RT @Nienkemper @ANOUK1andonly "Retweet als je vanmorgen gemasturbeerd hebt," < but 3 TIMES!!!! #bam! reageer retweet
![]()
![]()
quote:
[/quote]quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 juni 2011 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omhooggevallen labiele aandachtshoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |