hij denkt dat ie dan grappig is, maakt foute grappen enzo. fleur vind 't niks. en hij blijft dan gewoon doorgaan.quote:
Ik zal het doorgeven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:52 schreef Martijn93 het volgende:
De MH van vorige en deze week vind ik ook niet veel.
ik zou wel willen, maar ik moet er morgen rond half9 uit. ga naar mn oudersquote:
twee weken terug was hij een weekendje op Ibiza en deze week mag hij niet van de VARA vanwege Pinkpop die hij op TV moet presenteren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:37 schreef ConscienceNL het volgende:
En daar istiedan: de freak 11! Vannacht te horen in de Freakn8 met Ekdom van 1 tot 4 en Rudy Mackay van 4 tot 7
Beter. Waarom Giel trouwens niet? Deed het twee weken terug ook al niet
Dit, niet klagen gewoon een andere zender zoeken dan.quote:
Ceequote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:01 schreef Cee het volgende:
Nog een schorre keel van het meezingen tussen 4 en 6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:06 schreef Pino112 het volgende:
Zo, is Loca People van nr1 vorige week helemaal weg uit de Freak 11Het is een te grote hit geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:06 schreef Pino112 het volgende:
Zo, is Loca People van nr1 vorige week helemaal weg uit de Freak 11kan zijn dat hij op de gewone playlist staat en dat betekent uit de freak11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
West Brom leuk ploegje heb ik ook mee gespeeld heb daarna de stap naar Liverpool gemaakt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ondertussen FootballManager maar weer eens opstarten. iemand nog een idee voor een club om te managen?
Villareal, Fulham of Bremen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ondertussen FootballManager maar weer eens opstarten. iemand nog een idee voor een club om te managen?
ik ga gek doen en naar de MLS in The USA. schijnt nogal een ingewikkelde competitie te zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
West Brom leuk ploegje heb ik ook mee gespeeld heb daarna de stap naar Liverpool gemaakt.
Klopt, ik zie 'm staan op de playlist, net als een hele bak andere platen (waaronder de MH dus).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kan zijn dat hij op de gewone playlist staat en dat betekent uit de freak11
Jammer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, ik zie 'm staan op de playlist, net als een hele bak andere platen (waaronder de MH dus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |